Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Wilma1



Zichzelf voorstellen, kan ie niet meer....maar ik wilde toch onze Rocky even laten zien aan Pukkie. Je ziet Pukkie, je moet nog heeeeeeeeeeel veel meer puppiebrokken eten om ZO sterk te worden, als een Rottweiler  :P  ;D ;)

Citaat van: elfelfje op 17 februari 2007, 16:35:03

Doggy 8 weken oud.


Wat is dit nu Doggy  ???
:o :o :o MANNEN TABOE  ::) ;D nu al  ??? ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

18 februari 2007, 10:35:00 #91 Last Edit: 18 februari 2007, 13:31:31 by Wilma1
Hmm dit is de 2e X dat het er 2x staat  ::)....het symbooltje "verander" zit volgens mij op een ander plekje  :P dat ik verkeerd zit  ???  ;D en op citeer druk, om foutjes eruit te halen  ::) en verwijderen zie ik niet  ;D

Maaaaaaaaar ik heb al gezien dat IK niet de enige ben...he Anja  ::) ;D ;D ;D ;D ;D
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Hebben jullie het ook koud? Ik vind het fris hier hoor. Maar ik ben wel al vanmorgen een uur gaan wandelen met Mara en baasje. Lekker uitwaaien langs de Maas.

Pootje

Oscar

Anja

Hoi Mara en Oscar,

Ik ga geen carnaval vieren. Daar heb ik niet zoveel zin in.

Hoi Wilma,

Nu ik op reageer heb gedrukt zie ik alle posten dubbel staan. Maar in het boekje stond alleen die van jou dubbel. Ben benieuwd hoe het er zo meteen uit ziet.
Rocky was een mooie hond hoor. Hoe oud is hij geworden en waaraan is hij overleden?
Hihihihihi mannentaboe. Het was ons niet eens opgevallen.

Hoi Oscar,

Wij hebben het niet koud kijk maar.









Pukkie wilde mijn jasje ook passen.







Groetjes Pukkie en Doggy.

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Wat mooi!  :o. Wat zien jullie er prachtig uit. Ik heb alleen een jasje aan als het regent, want ik droog erg moeilijk als ik wat langer haar heb.

Ik vier ook geen carnaval. Mara gaat wel morgen in een of andere jurk werken, ben heel benieuwd hoor. Volgens mij is die jurk wel mooi, maar ik heb daar toch geen verstand van, ben maar een hond hoor.

Pootje

oscar

Anja

Hoi Oscar,

Dat is een mooie jurk. die hebben wij net gezien in het Peelneutje.
Zou je vrouwtje hier ook een foto willen plaatsen als ze de jurk aan heeft?

Pootjes Pukkie en Doggy.

Wilma1

18 februari 2007, 13:09:41 #96 Last Edit: 18 februari 2007, 13:34:17 by Wilma1
Citaat van: elfelfje op 18 februari 2007, 11:44:45
Hoi Mara en Oscar,

Ik ga geen carnaval vieren. Daar heb ik niet zoveel zin in.

Hoi Wilma,

Nu ik op reageer heb gedrukt zie ik alle posten dubbel staan. Maar in het boekje stond alleen die van jou dubbel. Ben benieuwd hoe het er zo meteen uit ziet.
Rocky was een mooie hond hoor. Hoe oud is hij geworden en waaraan is hij overleden?
Hihihihihi mannentaboe. Het was ons niet eens opgevallen.

Groetjes Pukkie en Doggy.


Jullie wonen verkeerd  ;D GEEN carnaval vieren en daar vlakbij wonen  ::)  niet dat IK er van houdt, maar ik woon dan ook MIJLENVER van die verkleedpartij en gezuip....alhoewel ze in Assedelfs vaak wel ( geloof ik  ::)) feesten*lees zuipen*  ;D  in Het Wapen van Assendelft.

Ik weet nog dan ik vroeger met de jongens mee ging naar school en daar hielp, moest dus VERPLICHT meedoen...vreeeeeeselijk  :-\ :-\ :-\.....maar ja  ::) voor je knidere doe je dat dan maar he  :P .....dus meiden...BEREID JULLIE VOOR  ;D ;D ;D OP DE E.V TOEKOMST , als jullie kinderen nemen  ::)

Rocky is 12 geworden, best oud voor een rottweiler en het was zo'n lievie....die gedroeg zich dus als een "poedeltje"  ;D wilde op schoot  :o enz. maar ja niet altijd want dat zit erg ongemakkelijk  ::) We hebben hem laten inslapen, omdat hij niet meer kon lopen zonder pijn...verder was ie best geoznd, maar je moet keuzes maken  :-\ dit was een moeilijke, maar hij heeft een mooi leven gehad.

DAT JASJE....GAAAAAAAAFFFFF, hij zit ook zo lief te kijken  :-* ik had een trui gebreid voor mijn poedeltje vroeger  ;D een rooie met een zwarte hond  :P aantrekken vond ie niks, maar aan HEBBEN wel  :D

Zouden we niet TE VEEL in Het Peelneutje komen dat we NU alles DUBBEL ZIEN  :o :o :o :o :o

;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Pukkie en Doggy

Natuurlijk zal Mara hier een foto plaatsen hoor, als ik dat vraag zal ze het zeker doen. Ze is er echt heel blij mee. We zijn nu een optocht aan het kijken op de Duitse televisie. Dat is een kinderoptocht uit Köln. Heerlijk, lekker op de bank met wat te knabbelen....alleen dat groen-blauwe fladderding....

Pootje

Oscar

Riny

Citaat van: Wilma1 op 18 februari 2007, 13:09:41

Zouden we niet TE VEEL in Het Peelneutje komen dat we NU alles DUBBEL ZIEN  :o :o :o :o :o




Hoy Wilma
Neem van mij maar aan dat je nooit te vaak in het peelneutje kunt komen, maar wel te weinig.
Groetjes De bardame

Anja

Hoi Wilma,

Tja er zijn nu eenmaal mensen die niet van carnaval houden zoals ik. Toen ik jong was gingen we wel uit maar nu niet meer. Mijn kinderen zijn inmiddels zo groot dat ze zelf uitgaan dus ik hoef ook niet meer verplicht mee te doen.

Een Rotweiler die zich gedroeg als een poedeltje (een rottpoedel  ;D ;D ;D ;D)
Wel lief hoor en het lijkt me idd een hele moeilijke beslissing. ik heb die met Daisy ook moeten nemen maar achteraf weet je dat het de juiste beslissing is geweest.
Heb je nog foto's van je poedeltje met de trui?

Dat is een goed idee. Ik ga een lekker drankje nuttigen in het Peelneutje.

Hoi Oscar,

wij gaan iets drinken in het Peelneutje en zo ook iets lekkers te knabbelen pakken.

Groetjes Anja Pukkie en Doggy

Wilma1

Citaat van: elfelfje op 18 februari 2007, 14:16:35


Een Rotweiler die zich gedroeg als een poedeltje (een rottpoedel  ;D ;D ;D ;D)
Heb je nog foto's van je poedeltje met de trui?

Dat is een goed idee. Ik ga een lekker drankje nuttigen in het


Zo heb ik een verhaal gelezen in de krant, een aantla jaren geleden, over een Russel die een Rottweiler had gedekt, de pup was een mini Rottweiler....een ROTRUSSELL dus ;D
Ik geloof dat ik de foto nog in de caravan heb.

Van mijn poedel zal ik eens moeten zoeken in de albums ( hadden nog geen PC toen he) die zullen er vast wel zijn....weer iets leuks om te doen....oude foto's kijken  :D

Citaat van: Riny op 18 februari 2007, 13:38:13
Citaat van: Wilma1 op 18 februari 2007, 13:09:41

Zouden we niet TE VEEL in Het Peelneutje komen dat we NU alles DUBBEL ZIEN  :o :o :o :o :o




Hoy Wilma
Neem van mij maar aan dat je nooit te vaak in het peelneutje kunt komen, maar wel te weinig.
Groetjes De bardame



GELUKKIG  ::) :P ik kom er heel graag en heb de ochtendkofiie erg gemist afgelopen dagen  ::)....maar OOK DE ADVOCAAT  smaakt goed  :D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Kijk eens wat vrouwtje me gegeven heeft voor hier.



Groetjes

Mara

Anja

Hoi Oscar,

Je vrouwtje ziet er prachtig uit hoor.

Doggy en Pukkie

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Ik vind dat mijn vrouwtje er altijd mooi uitziet hoor. Daarom is ze toch ook mijn Mara?

Groejtes

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Daar heb je helemaal gelijk in hoor.
Geef ze van ons beide maar een dikke hondeknuffel.

Groetjes Pukkie en Doggy