Nieuwe thuis gezocht voor mn konijnen (bijna opgelost) :D

Gestart door Sally, 30 maart 2010, 20:36:42

« vorige - volgende »

Sally

Hoi hoi,

Aangezien ik heel graag n voliere wil (en mn ouders de vogels buiten wil), en de enige plaats waar ik de voliere mag is in het hok waar de konijntjes verblijven, moet ik noodgedwongen een nieuwe thuis voor mn nijnen zoeken.
Ik doe ze enkel en alleen weg als ik 100% zeker weet dat ze goed terrecht komen, en dat ze zeker en vast niet in de pot belanden, want ze zijn dr wel dik genoeg voor... :-\
Ik zoek ook n thuis voor mn nijnen omdat ze veel meer aandacht verdienen dan dat ze nu krijgen. Ik ben druk met mn honden, vogels en fret, en de nijnen krijgen niet meer de aandacht die ze eerst kregen van me...
Ze zijn tam geweest, maar zijn verwilderd door het minder aandacht krijgen.

Hier de foto's van mn nijnen:
Eerst de 2 zusjes die samen op de grond zitten, ik zou heel graag willen dat zei samen blijven... Hun zijn geborden op:
8 septepber 2007

Snowy








En grijsje








Dan mijn 2 zwart/wit geplekte Pruts en Duts, 2 zusjes die eerst ook samen zaten, maar omdat ze begonnen met vechten heb ik ze noodgedwongen appart moeten zetten.
Geboren op: 3 juni 2007

Prutske:












en Dutske




En dan nog Dikkie, zusje van Snowy en Grijsje uit een vorig nestje.
Geboren op: 26 juli 2007









Van Snowy en Grijsje zou ik graag hebben dat ze samen blijven.

De rest mag appart weg...

Christine

Hopelijk vind je een goed thuisje voor hun! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kimm

hoi sally,

hebben jullie niet een kinderboerderij in de buurt? misschien dat je daar een plekje voor ze kan vinden namelijk.
in ieder geval, hoop ik dat ze een goed huisje gaan krijgen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Ik hoop ook dat ik snel een nieuwe thuis voor ze vind.
Ik kijk wel uit naar de voliere, maar langst de andere kant vind ik het sneu voor mn nijnen weg te doen...

Misschien kan ik Snowy en Grijsje bij mn grootvader onderbrengen, hij heeft n super grote wei waar kippen en ganzen in zitten.. Maar de vraag is:
Kan een konijn bij ganzen?

Dan nog een thuis vinden voor de andere 3, misschien wil mn vriendin dr wel eentje overnemen... Nog effe navragen. En gan ga ik opzoek naar kinderboerderijen, zo in de buurt weet ik er niet direkt eentje zitten...

*Yvon

Hoi hoi

Ik kan me voorstellen dat dit een moeilijke keuze is voor je.  :-\
Ik hoop dat je goede adresjes vindt voor de nijntjes.  :)

Alvast succes en sterkte.  :-*

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sally

1 konijntje mag naar n vriendin van me, ik ga vragen aan papa of hij n mooi hok wilt maken dat gewoon buiten kan zodat ik zelf toch nog 1 konijntje kan houden. Die kan ik alleen toch meer aandacht geven dan 5 konijne, ik ga horen of ik 2 konijnen kan zetten bij mn grootvader (als ik zeker weet dat ze samen kunnen met Ganzen) Weet iemand dat misschien?
Dus moet ik nog een huisje vinden voor 1 konijntje...

Sally

Het is hier bijna helemaal opgelost, Snowy en Grijsje blijven hier wonen, die krijgen een buitenverblijfje.
Prutske gaat naar n vriendin van mij.
Dutske hebben ze gisteren komen ophalen, en Grijsje gaat daar misschien ook heen...

Gisteren zijn ze mijn geplekte konijntje Dutske komen ophalen.
Ze wouden er 2, maar ze hadden maar 1 doos bij en aangezien Dutske en Grijsje op een kleine oppervlakte niet samen kunnen was dit geen optie...
Misschien ga ik Grijsje nog achterna brengen, en kan ik direkt zien of deze mensen niet liegen..

Dutske zou nu een tijdje in een stal komen te zitten, en zou dan elke dag gras krijgen zodat ie hier aan gewoon kan worden, en na een tijdje mag ie op n groot stuk grond samen met hertjes, ezeltjes, kippen,... Echt het geen wat ik wou  :D

Ze zeiden ook dat ik altijd eens langst mocht komen om de beestenboel te komen bekijken, en om te komen kijken hoe het met Dutske was, dus dit vind ik helemaal super!

Christine

Dit is echt wel super nieuws!
Zie je wel: bijna... je kan bijna je volière bouwen! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Citaat van: Christine op 10 mei 2010, 15:23:16
Dit is echt wel super nieuws!
Zie je wel: bijna... je kan bijna je volière bouwen! ;D


ja ik kijk er al enorm naar uit  ;D

lynette



Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen