De Slopertjes: Miel, Triple, Dexter, DeeDee, Coca en Parel!

Gestart door maveef, 2 februari 2007, 18:36:34

« vorige - volgende »

danielle

Je hebt echt mooie valkparkieten!

Heeft DeeDee al kennis gemaakt met de anderen?
Het ziet er wel gezelig uit op de foto's
Bij mij wandelen mijn grasparkieten ook altijd graag op de grond, mijn valkparkiet nog niet zo, die zit liever wat hoger.

Danielle

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

maveef

Hallo, daar zijn we weer.
Had ff een tijdje niks gedaan, want we waren heel erg druk.
Op 25 Mei zijn wij het huwelijksbootje in gegaan en uitsluitend 2 weken naar Kreta geweest.
Mijn neef en zijn vrouw en kind waren in ons huis om de vogels en vissen te verzorgen. Dexter was blijkbaar niet stil te krijgen en begon vanaf 6.00 in de ochtend tot ze naar bed gingen, oeps..
Nu we terug zijn, zijn ze weer heel rustig. Ze hebben ons denk ik gemist en riepen naar ons.. Ze waren superkroelig en waren blij ons te zien. Wij hun ook, we hebben ze echt gemist! DeeDee zit nog apart, maar ik denk dat Dexter daar snel bij gaat. Triple zit nu met 2 mannen in de kooi en ja dat is een beetje te veel van het goede haha. Miel is nu wel wat rustiger geworden sinds Dexter er is. DeeDee is wel tam, maar net zoals Dexter zijn ze meer aan het vliegen en op het touw zitten als ze eruit zijn. Miel en Triple blijven lekker bij je zitten. Al komen Dexter en DeeDee naar een tijdje ook wel bij ons zitten als ze uitgeravot zijn haha. Ze zoeken elkaar steeds op, dat is wel lief  We probeerde DeeDee bij de rest in de kooi te krijgen, maar wilde dat niet, ze wilde naar haar eigen kooi haha. Miel zit nog steeds in DeeDee haar kooi als hij de kans krijgt. Hij vind die mooier denk ik

Hoop dat het met iedereen goed gaat, ik zal binnenkort ff bijlezen

Mara

Hoi hoi

Van harte gefeliciteerd met je huwelijk en wat fijn dat je valkjes zo blij zijn dat je terug bent.

mara

Monky

Hi Marcel en Evelien,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk  :D

Fijn dat jullie zo'n leuke tijd hebben gehad.

Groetjes,
Monky

Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

maveef

Bedankt voor de felicitaties!!

Binnenkort maar ik weer foto's van de vogeltjes en misschien zal ik ergens offtopic de bruiloft laten zien ;)

Lin

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
ik ben wel erg benieuwd naar de fotos!

leuk om te lezen dat Dexter en DeeDee wel naar elkaar toe trekken  :-*

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

maveef

Sorry de foto's hebben even op zich laten wachten. Ik had een filmpje gemaakt met mijn camera, maar het lukt me niet om hem op fotobucket neer te zetten. Dus die houden jullie nog tegoed. Hier de foto's:

Jullie zien kattengras bij iedereen nog favoriet. DeeDee zit nog apart, soms doen we haar wel bij de anderen. Ze zit goed op onze hand en laat zich ook lekker kroelen. Alleen als ze buiten de kooi is wilt ze alleen maar vliegen en in haar speeltje zitten aan het plafond. Het liefst samen met Dexter ;) Dexter kunnen we ook alleen in de kooi kroelen en heel soms als hij op de bank komt. Hij wilt niet meer op onze hand zitten, dus wel een probleem...

maveef

DeeDee neemt soms een kijkje in de grote voiliere..

Dexter dit is toch niet normaal, jullie hebben die hele trap gesloopt.. En het baasje mag dit hok wel eens weer schoonmaken.. Maar het is hier wel gezellig!

Groetjes van DeeDee

Mara

maveef

Thx Mara.

We hebben de voiliere grondig schoongemaakt en aangepast. Nu zit DeeDee ook bij de rest. Van de voiliere van DeeDee heb ik een grote speeltuin van gemaakt. Daar kunnen ze lekker rusten en zitten als ze uit de voiliere zijn :)
Hier de foto's ter ilustratie :D

de open speeltuin:

Hier nog een minifilmpje van de valkjes in de voiliere.

Caroline

Hé, wat leuk gedaan zo die open speeltuin, gezellig dat ze nu allemaal samen zitten.

Dikke knuffel voor mijn ventje.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

danielle

Het ziet er erg gezellig uit zo met z'n allen in de voilere!
Ik hoop dat ze goede vriendjes van elkaar worden! Ze hebben er in ieder geval genoeg ruimte.

Trouwens nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk!!!!!!!!!!