De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

*Esther*

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 17 augustus 2007, 10:00:49
Is het, waar wij ook over gemailt hadden, wat je voor mij nog na zou vragen? Zijn we toch nog geheimzinnig ::)

Citaat van: *Esther* op 17 augustus 2007, 10:09:20
een (split) lutino geelwang misschien?

Dames... het antwoord is al zo goed als gegeven...  ;D Enne Esther.. was dat maar waar   :D

•=Bonnie=•

Het is hier heel hard aan het regenen en ik hoorde allemaal opgewonden geroep uit de voliere komen. Alle valjes zijn uitgebreid aan het douchen. Zo schattig, in koppeltjes, helemaal door het dolle.

Gos wat ben ik blij dat ze weer buiten kunnen, ze hebben dit zo gemist :)

Het regent te hard voor foto's trouwens...

Mariska

17 augustus 2007, 12:57:57 #1008 Last Edit: 17 augustus 2007, 13:08:05 by Mariska
Je gaat een bleekmasker man bij Marlies halen ;D

Of de cinnamon bonte bleekmasker pop.

Of het wordt een bonte geelwang.

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

•=Bonnie=•

Citaat van: Mariska op 17 augustus 2007, 12:57:57
Je gaat een bleekmasker man bij Marlies halen ;D

Of het wordt een bonte geelwang.

De man van mijn keuze was een pop he, dus een man wordt het niet :D
Maar je zit wel close, erg close... alleen wat van de twee is het nu  :)

En nu is het antwoord echt geen raden meer maar een kwestie van het lezen van 1 van mijn vorige antwoorden en dit. Dus ik beantwoord niets meer tenzij het enige en juist antwoord is gegeven  ;D

Ik heb net weer even heerlijk met mijn koppels  zitten spelen...

Doordat de bleekmasker man bij Marlies niet doorging, de opaline-lutino-geelwang pop niet doorging, en mr. Wrong verdwenen is heb ik al mijn plannen moeten omgooien.

Volgens mij ben ik er nu aardig uit. Het wordt allemaal behoorlijk anders.  ;)

*Esther*

17 augustus 2007, 14:01:58 #1010 Last Edit: 17 augustus 2007, 14:07:58 by *Esther*
Citaat van: Mariska op 17 augustus 2007, 12:57:57

Dit was toch al bekend? Ik weet wel dat ze is uitgevlogen  :D

Hier zoek je toch een albino man bij? Dus ik ga dan voor de albino man.

Mariska

Het is gewoon de cinnamon bonte bleekmasker pop ;D
Kan niet anders.

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 17 augustus 2007, 14:01:58
Dit was toch al bekend? Ik weet wel dat ze is uitgevlogen  :D

Hier zoek je toch een albino man bij? Dus ik ga dan voor de albino man.

*lachhardop* LEZEN ESTHER, lezen... :D Enne, "al bekend" van die cinnamon bonte bleekmasker, waar las je dat dan?  ???

*grin* het wordt steeds leuker.

•=Bonnie=•

Citaat van: Mariska op 17 augustus 2007, 14:13:04
Het is gewoon de cinnamon bonte bleekmasker pop ;D
Kan niet anders.

Klopt  :D

Ik heb er heeeeeeel lang over lopen twijfelen en dacht toen eerst de bonte bleekmasker die ik had laten testen maar te doen. Maar dat kwam niet goed uit qua man (voor wat ik wil dan) dus is het de cinnamon bonte bleekmasker geworden.

Ze gaat Baukje heten  :D En haar man Bauke... Haar man wordt een opaline witmasker split cinnamon-lutino kans split bont. Of als ik die nog vind een opaline albino of split opaline abino al dan niet ook bont of split bont.  :)

*Yvon

Die cinnamon bonte bleekmasker is ook wel een hele leuke !!  :-* ;D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mariska

YEEEEH, wat heb ik gewonnen ???

Een jong van dit toekomstige koppel ;D :P

•=Bonnie=•

Citaat van: Yvonne op 17 augustus 2007, 14:28:10

Die cinnamon bonte bleekmasker is ook wel een hele leuke !!  :-* ;D

Ik ben heel erg benieuwd haar in het echt te zien, volgens Marlies wordt ze heel mooi. Met haar hoop ik natuurlijk opaline-lutino bleekmaskers te gaan kweken en eventueel ook bonte bleekmaskers :)

Hoe dan ook zal ik direct kunnen zien wat de mannen en de poppen zijn (crossovers daargelaten natuurlijk haha). Nadeel is dat ik de bleekmasker man voor Robijn had gedacht, nu heb ik haar over.

Maar ik denk dat ik haar met Extreme en Beauty in een vlucht doe zodat Extreme de keuze heeft. Zo te zien vind hij haar wel leuk, hij zoekt haar steeds op.

Voor Beauty heb ik dan eventueel de getekende split geelwang man in gedachten die ik gereserveerd heb. Die was anders voor de cinnamon-opaline-lutino-geelwang split bonte pop gedacht...

Dus nu doe ik die vier samen in een vlucht van de herfst en winter en zoeken ze het maar uit. Als Extreme dan toch met Beauty gaat en De getekende man met Robijn vind ik dat ook prima. :)

Citaat van: Mariska op 17 augustus 2007, 14:41:21
YEEEEH, wat heb ik gewonnen ???

Een jong van dit toekomstige koppel ;D :P

Je mag na mij als eerste op de wachtlijst en je mag voor die tijd een bakkie komen doen. Blij? :D

*Esther*

Dan heb ik misschien de 2 bleekmaskers door elkaar gehaald?
Maar ik ook zitten pm-en met jou en Marlies waarin jullie het beide over de bleekmaskers hadden, misschien dat ik daar iets uit weg heb. Of anders haal ik gewoon heel de boel door elkaar. :-X

groetjes Esther

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 17 augustus 2007, 15:50:08
Maar ik ook zitten pm-en met jou en Marlies waarin jullie het beide over de bleekmaskers hadden, misschien dat ik daar iets uit weg heb. Of anders haal ik gewoon heel de boel door elkaar. :-X

groetjes Esther

Haha, ik heb het nog nooit over de cinnamon bonte bleekmasker gehad hoor maar misschien heeft Marlies wat laten vallen. :)

Hoe dan ook is dat de reden dat ik het wel fijn vind als jij een jong van het andere koppel krijgt. Dan kan ik mogelijk een jong van mij doorhouden en aan eentje van jou koppelen.  ;)

*Esther*

Citaat van: Bonnie op 17 augustus 2007, 16:06:18
Citaat van: *Esther* op 17 augustus 2007, 15:50:08

groetjes Esther

Haha, ik heb het nog nooit over de cinnamon bonte bleekmasker gehad hoor maar misschien heeft Marlies wat laten vallen. :)

Hoe dan ook is dat de reden dat ik het wel fijn vind als jij een jong van het andere koppel krijgt. Dan kan ik mogelijk een jong van mij doorhouden en aan eentje van jou koppelen.  ;)

Voor mezelf ben ik er nog niet over uit.
De mooie donkere kop vind ik zonde om te ruieln en de andere heeft een kleinere zwarte kop, maar die kan wel eens DF zijn. Dus dat vind ik nogal een gok :-\ om die te ruilen.

Ik neig er meer naar om of éen te kopen van Marlies of van iemand anders en/of te wachten tot volgend jaar zodat, als ze eindelijk bij mij een nestje krijgen, ik zeker weet of ze DF of EF zijn.
Zo'n jong kan ik dan altijd nog weer ruilen met een jong van Marlies. :D

Groetjes Esther