De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

Ed

Hoi Bonnie,

Echt schitterend nu af wachten op de buiten vluchten maar echt prachtig.

Groetjes
Ed

Quendi

Wauw Bonnie!

Die vluchten zien er prachtig uit. Je hoeft niet eens een buitenvoliere te maken  ;). Of als je een buitenvoliere maakt, neem je gewoon een heleboel koppels erbij ;D.

Gr Sietske

*Esther*

Ik heb niks meer toe te voegen aan  alles wat al gezegd is!!!!!
Ziet er goed uit. :o

hahaha we zijn gister samen heel druk geweest toevallig.
Mijn valkjes zitten nu ook weer met 'z'n allen apart'.

Wat voor combi met je geelwang man heb je ingedachten?

gr Esther

♪ Marlies

Hoi Bonnie, ;D

En die mannen maar zeggen dat een vrouw niks kan met een zaag en een boormachine.  ::)

Heeeeeeeeeeeeel goed gedaan, zonde om ze straks weer af te breken. Ik zou ze lekker laten staan voor in de winter, en buiten gewoon nog wat nieuwe neer zetten. ::)

Groetjes Marlies ;)

•=Bonnie=•

Citaat van: Quendi op  1 maart 2007, 19:04:26
Wauw Bonnie!

Die vluchten zien er prachtig uit. Je hoeft niet eens een buitenvoliere te maken  ;). Of als je een buitenvoliere maakt, neem je gewoon een heleboel koppels erbij ;D.

Gr Sietske

LOL, voor de valkjes is het buiten toch fijner denk ik. Bovendien willen we die ruimte uiteindelijk voor wat anders gaan gebruiken, nu kan je er niet veel want alles komt onder een dikke laag stof. Daarbij komt dat deze tijdelijke vluchten zijn gemaakt van een deel van de panelen voor de buiten he, als dit hier zo blijft krijgen ze buiten dus geen vluchten ;)

En ik wil niet te veel koppels, vorig jaar had ik van die vier koppels al 39 jongen in totaal. Nu heb ik er 7...

Citaat van: Ed op  1 maart 2007, 18:44:43
Hoi Bonnie,

Echt schitterend nu af wachten op de buiten vluchten maar echt prachtig.

Groetjes
Ed

•=Bonnie=•

Citaat van: Marlies op  1 maart 2007, 19:50:58
Hoi Bonnie, ;D

En die mannen maar zeggen dat een vrouw niks kan met een zaag en een boormachine.  ::)

Heeeeeeeeeeeeel goed gedaan, zonde om ze straks weer af te breken. Ik zou ze lekker laten staan voor in de winter, en buiten gewoon nog wat nieuwe neer zetten. ::)

Groetjes Marlies ;)

Haha, dan heb ik denk ik een echtscheiding aan mijn broek hoor  ;D

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje,wat goed gedaan zeg !!  ;D
Voor voorlopig zitten ze zeker wel goed.
Maar het is zeker lekker als ze dalijk naar buiten kunnen,lijkt me.
Ga je de jongen dalijk ook weer tam maken ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op  1 maart 2007, 19:44:24
Ik heb niks meer toe te voegen aan  alles wat al gezegd is!!!!!
Ziet er goed uit. :o

hahaha we zijn gister samen heel druk geweest toevallig.
Mijn valkjes zitten nu ook weer met 'z'n allen apart'.

Wat voor combi met je geelwang man heb je ingedachten?

gr Esther

Hoi Esther,

In eerste instantie hoop ik dat de geelwang man voor nu gewoon die geelwang pop kiest want om hun ging de aankoop, ik kreeg die andere twee er alleen bij. ;)

Dan kan ik mooi zien wat eruit komt en zie ik daarna wel verder. Ik wil de nakomelingen dan in elk geval gebruiken om zelf een koppel bronze of pale fallow geelwang te maken zonder cinnamon.

Bonte geelwang zonder cinnamon lijkt me ook wel wat en ik hou wel van lange termijn plannen wat betreft het kweken. Vooral omdat ik nadat de gereserveerde vogels erbij zijn vooral vanuit eigen kweek wil kunnen combineren zodat ik niet meer aan hoef te kopen.

•=Bonnie=•

Citaat van: Yvon en Rene op  1 maart 2007, 20:44:21
Hoi hoi

Jeetje,wat goed gedaan zeg !!  ;D
Voor voorlopig zitten ze zeker wel goed.
Maar het is zeker lekker als ze dalijk naar buiten kunnen,lijkt me.
Ga je de jongen dalijk ook weer tam maken ?

Groetjes Yvon

Ja joh, lekker een bui regen en normale luchtvochtigheid voor ze, en die gallerie is nu vogelkamer en knutselhok maar daar hebben we eigenlijk andere (niet relevante) plannen voor ;)

Handtam maken doe ik wel maar alleen op aanvraag. Wel gaan alle jongen standaard een paar uur mee naar binnen zoals afgelopen jaar en worden ze ook dagelijs geknuffelt natuurlijk. :)

*Esther*

Ik heb zo'n vermoeden dat dat creatieve plannen zijn. :)

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op  1 maart 2007, 22:26:57

Wat, de plannen met de geelwang man of die met de gallerie?  :P

*Esther*

Citaat van: Bonnie op  1 maart 2007, 23:05:48

je galerijtje ;D

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op  2 maart 2007, 00:55:23
Citaat van: Bonnie op  1 maart 2007, 23:05:48

je galerijtje ;D

Valt wel mee hoor :)

•=Bonnie=•

Vanochtend vond ik het vierde eitje bij Robijn. De arme schat moet het helemaal alleen doen want Quappo steekt geen poot uit.

Ik vraag me werkelijk af of de eitjes wel bevrucht zijn, ik geloof er niets van.

Misschien dat ik toch maar een schouwlampje ga kopen nu want als ze niet bevrucht zijn zit ze voor niets dag en nacht in dat blok.

Quendi

Schouwlampje is altijd handig. Heb ik ook..

Ik heb een koppel die heel vaak onbevruchte eitjes leggen. Dan is zo'n lampje erg handig.

Gefeliciteerd met je 4e eitje. Ik hoop heel erg voor je dat ze bevrucht zijn, en dat madame ze zelf kan opvoeden als quappo er niets mee doet.