Karel en Lady: Filmpje van Karels "lach"...

Gestart door kimmie, 22 januari 2007, 23:01:19

« vorige - volgende »

Inge88

En nu heb je een grote kamervoliere zag ik...  :D Ik had eerst ook zo'n grote kleine parkieten kooi zeg maar... Maar nu heb ik een riante (vind ik zelf  :D) kooi en daar kunnen uiteindelijk makkelijk 2 valkjes in.. misschien wel meer? Maarja, eerst maar op dit ene (nog ongeboren) valkje uit het nestje van Linda wachten.

kimmie

Ja ik wil er uiteindelijk 4...

Als Karel van Lady ziet dat mijn handen niet eng zijn, en hij vertrouwd mij kunnen ze makkelijk los vliegen.
En al zitten er dan 4 in en alle 4 zijn ze (hand)tam hebben ze ruimte zat als ze ook los kunnen...

En dan wil je een lutino?
Spannend hoor!!

Ik wil nog heel graag een albino man...
De naam heb ik al ::) :P...

Voor de vierde moet ik nog even kijken...
Groetjes Kim, Karel en Lady


Inge88

Nee, ik wil juist géén lutino... dat denken wel meer mensen.. misschien vanwege mijn handtekening?

Het valkje in mijn handtekening is Casper, die is eerste kerstdag overleden. Juist vanwege Casper wil ik niet weer een lutino.
Ik wil nu graag een witmasker, albino of wildkleur... mannetje  :)

kimmie

Oh nog gecondoleerd met Casper...
Sorry dat wist ik niet...

Witmasker, albino of wildkleurtje... Gaaf!!
Heb je al een naam bedacht...?

Waarom wil je graag een man...?
Groetjes Kim, Karel en Lady


Rianne

Ik had er allang 1 kunnen hebben maar toen ik net valkjes nam mocht ik er maar 2... en dat werden er stiekem meer... maar nooit een lutino :-\ nu wacht ik idd tot ik mijn eigen lutino geelwang jong gekweekt heb, en misschien komt er ooit nog wel eens een lutino bij. :)

kimmie

Een lutino geelwang is wel erg mooi, en zeker als je die zelf hebt gekweekt...

Nu maar hopen dat er eentje bij zit voor je...
Groetjes Kim, Karel en Lady


Inge88

Nou Kimmie ik heb inderdaad al heel erg over namen nagedacht hoor. Ik heb er wel een paar in mijn hoofd... maar die vertel ik nog niet  :P Ik denk dat ik het valkje ook moet zien om dan te weten welke naam nou het beste past...

Ik wil een mannetje omdat deze fluiten en meer aanleg hebben tot praten... Casper was een popje (bleek toen ze eitjes begon te leggen) en van haar heb ik nooit wat anders gehoord dan "wieh wieh"...

Maar uit het nestje van Linda is eigenlijk toch niet te zien of het een man of popje is.. dus het wordt sowieso gewoon "gokken". En mocht het een popje zijn, dan vindt ik dat ook niet erg...

kimmie

Je kan toch vragen om een DNA-test als je een valkje mooi vindt...

Ik heb van Karel al 3 verschillende fluitjes gehoord...
Dat is wel erg gaaf...

Dan wacht ik nog even, maar ik ben wel benieuwd naar de naam...

Ik heb voor een mannetje ook al een naam...
Die veranderd niet zo snel omdat die een hele mooie betekenis heeft... ;D
Groetjes Kim, Karel en Lady


Inge88

Dat zou kunnen Kim, maar ik wil sowieso een valkje... het liefst dus een mannetje, maar een popje is ook goed. Stel dat ik zo'n test doe en blijkt dat het desbetreffende valkje een popje is... dan neem ik het nog.. dus zo'n test kost me alleen maar geld  :P

kimmie

Ja dat is waar...

Er zit vast een heel mooi valkje voor je tussen..!!
Volgende week komen de eitjes toch ongeveer uit?
Groetjes Kim, Karel en Lady


Inge88

Citaat van: kimmie op  8 februari 2007, 16:43:18
Ja dat is waar...

Er zit vast een heel mooi valkje voor je tussen..!!
Volgende week komen de eitjes toch ongeveer uit?

Ja  ;D Ik ben super super super super benieuwd  ;D

kimmie

Je bent volgende week toch ook jarig??
Dat wordt helemaal leuk als je valkje dan ook geboren wordt... :D

En dan moet je nog 7 a 8 weken wachten...

Maar de tijd gaat zo snel!! ;)
Groetjes Kim, Karel en Lady


Inge88

Jup..  ;D Zou een leuk verjaardagscadeautje zijn hè!

De tijd zal dan inderdaad vast wel sneller gaan en jij kunt het weten!  :) Ben je ook niet onwijs benieuwd naar Lady's karakter en hoe je valkjes op elkaar reageren! Ga je trouwens Lady meteen bij Karel zetten of eerst in een aparte kooi?

kimmie

Nee Lady gaat eerst een paar weken in een eigen kooi...
Dan kan ik haar ook verder tam maken...

En dan na een week of 8 mogen ze samen...
Als Karel tegen die tijd ook mijn handen leuk vind mogen ze natuurlijk buiten de kooi al kennis maken...

Ik ben heeeeeeeel benieuwd naar Lady... :D
Gelukkig maakt Ivana veel foto's...
Nog maar 3 weken en dan mag ik haar ophalen!!

Als het zo is heb jij een super verjaardagscadeau!! ;D
Groetjes Kim, Karel en Lady


Inge88

Heb je al een kooi voor Lady klaar staan? Zet je de kooien wel naast elkaar? Dus in Maart mag je haar in je armen sluiten  :) Hoe wist je trouwens dat Lady een popje is?