Tjippy en Yuki: filmpje van pratende Tjippy!!

Gestart door Diaantje, 19 januari 2007, 21:48:15

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Diaantje,

Logisch dat jij je zorgen maakt hoor. Maar ik denk dat het overbodig is.
Valkjes die in de rui zijn die kunnen ander gedrag gaan vertonen.
Zoals je het verwoord neem ik aan dat het typisch ruigedrag is.

Groetjes Anja

Diaantje

Dank je Anja,
Ik had ook al zo een idee hoor.
Het ene moment zijn ze heel levendig en het andere moment zijn het net 2 ja hoe zal ik ze noemen...uuhhhh nou ja slaapkoppen dan maar....
Ze zijn ook niet zo heel erg mooi nu omdat er natuurlijk veel veren ontbreken.. maar des te mooier zijn ze weer als alles er weer op zit...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

*Manon*

Hoi hoi Diaantje,

Hoe is het met je en met je valkjes?
Kunnen ze een beetje door de rui heen komen?

Groetjes Manon

caro

Hoi Diaantje,

De rui is verschrikkelijk he. Luna (albino) ziet er momenteel niet uit. D'r kop is bijna kaal.

Hoe gaat het met jou.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Diaantje

Hoi hoi,

Nou ze zijn wel weer uit de rui volgens mij...
Ze voelen zich al weer beter en zijn niet meer heel de tijd aan het slapen...

Simba is wel heel grappig...  :D :D
Als ik zeg "ja"en maak met mijn hoofd een "ja"beweging(beetje lastig uitleggen maar ik denk dat jullie mij wel snappen) dan doet Simba dit ook...
En dat gaat dan zo een paar keer door..lachen joh!!!

Afgelopen weekend heb ik de kooi weer helemaal gesopt, wat een werk weer..zucht.. was weer 1,5 a 2 uur bezig.... ::)
Maar goed dan heb je ook weer wat je kan het goed zien..

Met mij gaat het momenteel niet zo heel lekker..  :( loop al een week met verkoudheid en hoofdpijn en veel hoesten...bah.. en ik slaap ook heel slecht....
De dokkter zegt dat dit een virus is en moet het even in de gaten houden, dus ja dat doen we dan maar.... ik ben wel gewoon aan het werk hoor, want ik voel me niet rot genoeg om thuis te blijven...
Maar buiten dat gaat het goed..

Zondag gaan we met de 2 kids van mijn vriend een dagje vanuit werk schaatsen in de Uithof in Den Haag 8). echt super leuk ;D. De kids krijgen schaatsles en daarna gaan we nog vrij schaatsen dit in totaal 2 uur . daarna geeft Maud een optreden met schaatsen en zingen. Vervolgens steengrillen en voor de kids is er dan een clown ed. Dit duurt totaal van 14.00 tot ong 19.00 dus wel gezellie....heb er echt zin in, en de kids vinden het ook leuk...

Dagboek Tjippy en Yuki

Caroline

Hoi hoi, jij ook heel veel beterschap meis.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Diaantje,

Gaat het inmiddels weer een beetje beter met je?

*Manon*

Hoi Diaantje,

Hoe was het schaatsmiddagje vorige week zondag?
Ik ben wel benieuwd en ik hoop dat je ook weer wat opgeknapt hebt. Lijkt wel alsof heel Nederland ziek is he, maar het komt ook steeds weer terug die verkoudheid
enzo..
Hoe gaat het met de valkjes?

Groetjes Manon

danielle

Hoi Diaantje,
Hoe gaat het met jou en met Tjippy en Simba.
Je hebt trouwens echt talentvolle valkjes. Echt geweldig dat Simba zo met z'n kopje mee gaat knikken.
Wat kunnen ze inmiddels allemaal na praten?

Groetjes van Danielle

Diaantje

Hallo,

Is inmiddels al weer een tijdje geleden...
Het gaat gelukkig weer wat beter, blijf nog wel een beetje verkouden maar die is langzaam aan het weg gaan.

De schaatsmiddag was echt superleuk! De kinderen en ook wij hebben het erg naar ons zin gehad! Ze konden best redelijk schaatsen dat verbaasde me maar ja ze kunnen rolschaatsen dat scheelt al een boel.

Ik heb alvast mijn verjaardagskado gehad, beetje vroeg want ben pas 10 april jarig.
Het is een filmcamera geworden. Ik ga binnenkort eens goed uitvinden hoe die werkt en dan kan ik de valkjes filmen en kan ik jullie laten zien wat ze kunnen, want Simba kan bijna alles op comando.
De camera heb ik overgens alvast gehad omdat we in de voorjaars vakantie naar Noorwegen gaan met de kids en mijn vriend ze erg graag wilde filmen als ze gaan leren skieen.
Ik heb wel al vorige week gefilmd toen de kids beide voor hun B-diploma moesten afzwemmen, maar heb het nog niet bekeken.

Met Tjippy en Simba gaat het eigenlijk wel goed. Simba is momenteel een beetje in de rui. Hij vergeet elke ochtend zijn gel in zijn kuif te doen :P ;D ::), die kuif zit zo wild alle kanten op haha...

Dagboek Tjippy en Yuki

Caroline

Wow, lijkt me geweldig .... Noorwegen.  :D

Fijne vakantie.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Diaantje

Ja Thanks maar het duurt nog 2 weken voordat we gaan....

Jeetje de hele familie van mij is afgelopen week ziek geweest... echt niet normaal hoe dat virus zich verspreid...

Simba is weer in de rui, jeetje ik zag van de week echt heel veel veertjes liggen...zucht.. ze zullen er nu toch wel eens klaar mee zijn... :( :( :(

Vanmiddag dacht ik ik ga even de gebruiksaanwijzing van de camera goed lezen... en de filmpjes bekijken.. stonden en ineens filmpjes op van iemand anders, nou ja... :-\ ???
Zijn we maar weer terug gegaan(voor de 2e keer, de vorige was beschadigd)
Ze hadden ze niet meer, dus nu hebben we ons geld terug, nu maar hopen dat ze er voor de wintersport weer zijn, anders kunnen we nog niet filmen in Noorwegen...

Dagboek Tjippy en Yuki

caro

Hoi Diaantje,

Wat jammer nou. Als je tegenwoordig wat koop is er wel iets mee.

De rui :-\, daar lijkt geen einde aan te komen. Hier blijft het ook maar aan de gang.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mara

Hoi Diaantje

Wat vervelend van je camera zeg.

En wat de rui betreft, tja, hier heeft Pipo er ook erg veel last van. IK hoop voor je dat Simba gauw uit de rui is.

Mara

Diaantje

Er liggen npg wel wat veertjes maar al wel minder als vorige week, maar ja das ok wel logisch want anders zou ie kaal zijn..hahaha..

De camera hebben we gelukkig bij dezelfde winkel maar dan in een ander filiaal kunne halen. us dat is op tijd genoeg voor de vakantie.

Volgend eweek donderdag gaan de valkjes weer een week naar mijn ouders uit logeren...
Gezellig weer in de auto, hele klus altijd maar ja is niet anders.. ik vinst het ook zielig om ze thuis te laten staan....

Dagboek Tjippy en Yuki