Tjippy en Yuki: filmpje van pratende Tjippy!!

Gestart door Diaantje, 19 januari 2007, 21:48:15

« vorige - volgende »

Inge88

Hoezo kun je slecht foto's maken... ik vind ze geweldig!

Anja

Hoi Diaantje,

Wat een geweldige foto's.
De badderfoto's zo mooi om te zien.

Groetjes Anja

Diaantje

2 oktober 2007, 21:04:05 #377 Last Edit: 2 oktober 2007, 21:06:14 by Diaantje
Dank je Inge, ik vindt ze eigenlijk ook erg leuk...
Heb er wel een heleboel moeten maken, en ook weer moeten weg gooien, hoor.. :P :P
Ik heb ook eindelijk een programma gevonden waarbij ik eerst de foto's in een hele reeks met 1 druk op de knop kan verkleinen, daardoor wordt het foto's plaatsen weer makkelijker, ik heb niet zoveel verstand van computers,haha wist ik veel dat zo een programma bestond...hihi..

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Mara

Hoi Diaantje

Je hebt mooie foto's gemaakt!!! Echt heel leuk.

Mara

Diaantje

Citaat van: Anja op  2 oktober 2007, 21:02:14
Hoi Diaantje,

Wat een geweldige foto's.
De badderfoto's zo mooi om te zien.

Groetjes Anja

Ja geweldig he,...
Mijn vriend heeft die gemaakt, en die zei nog wel er zit geen een leuke tussen... maar hij bedoelde dat ie met beide vleugels helemaal wijd zit... das wel jammer, maar ik vind deze erg leuk...

Dagboek Tjippy en Yuki

Diaantje

ik heb gelijk ook maar even mijn handtekening aangepast... die andere foto was wel oud...
Toen waren ze nog niet in de rui geweest..
Als ik een foto maak van Simba is ie vaak flets, dat komt waarschijnlijk omdat Simba ook wit is... bij Tjippy lukt het meestal wel..
Ach Tjippy is denk ik gewoon meer fotocheniek als Simba.. :P :P
Alleen Tjippy springt de hele tijd op het fototoestel... ::) ::) das wel erg lastig.. maar ja weet hij veel..

Dagboek Tjippy en Yuki

danielle

Hoi Diaantje,

Wat zijn jou valkjes mooi zech, ze zijn nog mooier geworden lijkt het wel. Leuk om ze eens op foto te zien, zo heb je opeens een beetje een indruk van hoe ze zijn.
Simba lijkt een beetje op Tommie  :D
Wat leuk dat Tjippy het zo leuk vind om onder de kraan te gaan, is echt een leuk gezicht.
Nou fijn dat je een makkelijker manier hebt om de foto's te plaatsen, ook voor ons dan  ;D .
Mooi handtekening heb je!

Groetjes Danielle

Diaantje

Hoi Danielle,

Ja Simba lijkt wel op Tommie, alleen Tommie is toch en witmasker chinamon?
Simba is een bonte witmasker, dus het zit er wel in...

Dagboek Tjippy en Yuki

danielle

Ja klopt. Bij Simba ontbreekt eigenlijk alleen maar het woordje cinnamon  :D . Maar ook de houding vind ik op sommige foto's heel erg op Tommie lijken.

Diaantje

Ja inderdaad het cinnamon ontbreekt, ik vindt dat cinnamon wel erg mooi hoor.
Simba is een schatje hoor, en hij kan af en toe heel vreemd kijken...
Hij zit tegenwoordig alleen nog maar te fluiten,sinds ie dat heeft ontdekt.. hij is echt enorm veranderd.. gelukkig ten goede..

Dagboek Tjippy en Yuki

Anja

Hoi Diaantje,

Mooie handtekening hoor. Ik heb ook een programma dat al mijn foto's tegelijk verkleint. Lekker makkelijk.

Groetjes Anja

Marc van de Kuifjes

Heel leuke badderfoto's hoor! :D
En het is helemaal niet erg dat je vele foto's moet maken om er enkele goeie over te houden. Dat is bij iedereen wel zo, bij mij in ieder geval ook ;D.

Witmasker-valkjes zijn inderdaad lastig om te fotograferen. Die zijn altijd meteen overbelicht als je flits gebruikt. Het lijken altijd spookjes op de foto's ;D.

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*~Jeanine~*

Hoi Diaantje,

Heb net de dagboekje een beetje doorgebladerd.
Je hebt hele mooi valkjes.
De badder foto van Tjippy is ook heel mooi.
Ik ga je dagboekje zeker verder volgen.

Groetjes Jeanine en Zazou.

Diaantje

Hoi Marc,

Ja die witmaskers, ik had inderdaad al zo een vermoeden dat komt door het wit he.. het zijn dan inderdaad net spookjes.. :P

Hoi Jeanine,
Leuk dat je mijn boekje gaat volgen, ik zal binnenkort ook eens in die van jou kijken...
Wat een enorm lieve handtekening heb jij.. lief hoor zo in een handoekje..

Zo morgenavond gaan de valkjes weer naar het logeeradres, altans dit keer gaan ze naar mijn ouders..
Want wij gaan donderdag een week op vakantie...joepie!!!! ;D ;D

Nou op werk schiet het nog niet echt op hoor, heb inmiddels een gesprek gehad met de kantoordirecteur en de clusterdirecteur...
Ik had een beetje de indruk dat ze dachten om mij wel even om te praten, >:( nou niet gelukt...
Ik heb nog duidelijker aangegeven dat ik daar weg wil en dat ze met een oplossing moeten komen..  >:( Na mijn vakantie hebben we weer een gesprek, ze gaan erover verder praten.. dus wordt weer vervolgd... ::)

Waarschijnlijk zal ik niet meer in mijn dagboekje schrijven voor de vakantie, ik moet nog 2 dagen werken en de vogels weg brengen en natuurlijk ook de koffer nog inpakken!!!

Dagboek Tjippy en Yuki

Anja

Hoi Diaantje,

Dan wens ik je alvast een hele fijne vakantie toe. Geniet er van maar dat zal wel lukken denk ik.

Groetjes Anja