2 mei 2025, 23:36:04

Kooi gekocht

Gestart door Anka, 18 januari 2007, 11:02:45

« vorige - volgende »

Anka

18 januari 2007, 11:02:45 Last Edit: 18 januari 2007, 11:17:23 by Anka
Hoi, ik heb 2 valkjes en heb via marktplaats een tweedehandskooi voor ze gekocht omdat ik de huidige te klein vind voor ze. Het is een mini brio, nu heb ik hier al eens wat zitten lezen, maar dit type kom ik niet tegen. Deze is toch wel geschikt he? Ik denk het eigenlijk wel, omdat ze bij onze dierenwinkel ook valkjes in zo'n type kooi hebben gehad, maar wil het toch graag zeker weten.

Alvast bedankt

het is trouwens een brio mini, dat is een heel ander model...

Mara

Hoi Anka

Ik heb even gegoogled en kwam een Brio Mini tegen maar of dat de goede is? Het lijkt op een soort van kamervoliere....Kun je niet anders een foto plaatsen?

Mara

Anka

hoi, dat zou ik best willen en heb het net geprobeerd, maar dat lukte dus niet.. hij staat op marktplaats, ik ga nog even iets proberen

Anka

het is inderdaad een kamer voliere, en ik krijg m hier niet ingeplakt... hoe werkt dat? t meisje dat hem nu heeft, heeft er ratjes inzitten.

Mara

Anka

Die ja! hoe doe je dat?

Mara

Ik heb even de link gekopieerd. Er staat ergens hoe je foto's moet uploaden, ik zal even kijken of ik kan vinden waar.

Mara

Anka

Dank je! ga meteen kijken of ik het kan volgen  ;)

Mara

Hoi Anka

Deze kooi lijkt me wel geschikt voor valkjes maar ontsmet hem echt supergoed vooral omdat er ratjes in gezeten hebben.

Mara

Anka

Was ik al van plan, ik heb al wat gelezen over Halamid hier, ik denk ook dat ik m na het schoonmaken ook maar even een paar daagjes laat staan.

en helaas.... dat vandat uploaden snap ik niet.

kom er nog wel uit..

Anka

hebik nog een vraagje, ik het nu sinds 1.5 jaar 2 valkjes, zo te merken in de lente een koppeltje, maar wil er eigenlijk nog wel 1 of 2 bij. (kooi is volgens mij groot genoeg) kan dat zomaar? of hoort dit in een andere rubriek thuis?

Anka

joepie!!!! :) mijn valkjes zijn verhuisd naar hun nieuwe kooi, zijn nog wat schuchtertjes, zitten nog maar aan één kant, maar ik ben in ieder geval blij dat ze nu veel meer ruimte hebben.

en dank voor alle adviezen, ze blijven gewoon lekker met zijn tweetjes. hebben ze eindelijk eens de ruimte die ze verdienen. ;D

miranda8482

HAi,,

Voordat ik een buitenvoliere had had ik ook deze binnenvoliere. Het is een fijne kooi echt waar!
Goede koop dus  ;)

Ik had er 4 valkjes in en dat ging erg goed moet ik zeggen!
Er was zelfs een koppeltje dat eitjes gelegd had op de bodem van de kooi, zo hadden ze het naar hun zin! ;D

Groetjes Miranda

I_Xyzyx_I

ik heb ook een kamer voliere, is volgensmij iets groter. zitten nu (tijdelijk) 6 valkjes en 1 gras parkiet in, gaat ook super... naja... 1 van de valkjes heeft het etensbakje als zitplaats benoemd en verdedigd die ook vrij fel soms, dus heb maar een 2e etensbakje er in gezet. nu gaat het dus weer goed :P

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.