"´t Valkenhuus" | Verandering Masker Bleekmasker Foto's |

Gestart door Tjerk, 10 januari 2007, 21:11:13

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op 27 juli 2007, 19:56:02
Suprise was vanochtend helemaal into fluiten en tikken :P


:) Heb je dat maffe geluid van hem al gehoord? Hij kan een volkomen a typisch geluid maken :)

Tjerk

Hey Bonnie,

Hij zat op een mineralenblok te "fluiten" en hij was ondertussen ook flink op het blok aan het tikken. Is dat wat je bedoelt of kan hij nog wat anders?

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op 27 juli 2007, 22:37:47
Hey Bonnie,

Hij zat op een mineralenblok te "fluiten" en hij was ondertussen ook flink op het blok aan het tikken. Is dat wat je bedoelt of kan hij nog wat anders?

Groeten Tjerk


Nee wat anders, het klinkt dan niet als een valk maar als een ander soort vogel, hij roept dan keihard "KRAAAAEK" of zoiets, heel maf en dan komt er ook een fluitje dat je standaard niet van valkjes hoort.

Vandaar dat ik wel geloof dat ie split geelwang is, het lijkt erop alsof hij door andere vogels opgevoed is. :)

Tjerk

Hey,

Suprise maakte zonet wel een "raar" geluid, maar echt plaatsen kan ik het niet.

Het jong dat bij White & Snowy kon wel minipootjes hebben. Ik heb hem nu al vier dagen achtereen gerind, en elke keer als ik weer kijk is het ringetje weer weg. Hij is nu 11 dagen oud en nog steeds glijd de ring af. En dat terwijl het jong op zichzelf helemaal niet klein is.

Groeten Tjerk

Jacoba

Hoi Tjerk. 

Je wordt lekker bezig gehouden of niet dan. Zie je bent helemaal geen x box nodig. Ringetje  weer om zo ringetje weer af. Al zo slim terwijl hij/zij nog maar elf dagen oud is.
Groetjes

Anke

Hoi Tjerk,
Ik snap het even niet meer, heb jij nu Surprise? Dat is de vader van mijn Alex die bij Bonnie vandaan komt.... ::)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Tjerk

Hey Anke,

Suprise zit nu inderdaad hier. Samen met een jong van Azrael en Alba en ook Joep komt bij Bonnie vandaan.

Alex is de Wildkleur man uit Suprise & Robijn?

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op 29 juli 2007, 22:25:53
Hey Anke,

Suprise zit nu inderdaad hier. Samen met een jong van Azrael en Alba en ook Joep komt bij Bonnie vandaan.

Alex is de Wildkleur man uit Suprise & Robijn?

Groeten Tjerk


Er waren geen wildkleuren uit Suprise en Robijn. Zij hadden maar 1 eigen jong, de cinnamon-opaline-(geelwang?) witmasker. :)

Het wildkleurtje dat er nog zat/zit is een jong van Quapo en Ino.

@ Anke: Tjerk heeft Suprise al maanden geleden gekocht, al voor hij een koppel werd met Robijn. Maar eerst kon hij nog niet komen omdat de pop die Tjerk voor hem had jongen had, en toen had hij zelf jongen met Robijn :) Suprise moest ik erbij kopen toen ik mijn wildkleur geelwang koppel kocht, die heb ik nooit bewust aangeschaft.

Tjerk

Hey,

vandaag lag er weer een nieuw donsje. Eentje van Chew Chew & Roos, bij Spikie & Chica. Ik had twee bevruchte eieren van Chew Chew & Roos naar Spikie & Chica gelegd. Simpelweg omdat ik van Spikie & Chica geen jongen meer wou.

Ook Dusty & Diesel hebben twee bevruchte eieren van Chew Chew & Roos, omdat zij zelf vier onbevruchte eieren haddden.
De jongen van Chew Chew & Roos zijn of Opaline of Wildkleur.

Groeten Tjerk

Tjerk

Hey,

het jong van Chillie & Pepper is een mannetje. Hij is nog te reserveren, daarnaast is hij geringd (2007).

Hij is een:

Cinnamon split Getekend [X2 Opaline Geelwang]

Groeten Tjerk

Tjerk

Hey,

na vijftien dagen oud te zijn heeft het jong van Kiäro & Kiära toch besloten de ring om te houden :p... Daarnaast liggen en drie jongen van Chew Chew & Roos. Dit zijn of Wildkleur mannen en wanneer het poppen zijn Opaline.

Groeten Tjerk

Anke

Citaat van: Bonnie op 30 juli 2007, 08:28:49
Citaat van: Tjerk op 29 juli 2007, 22:25:53
Hey Anke,

Suprise zit nu inderdaad hier. Samen met een jong van Azrael en Alba en ook Joep komt bij Bonnie vandaan.

Alex is de Wildkleur man uit Suprise & Robijn?

Groeten Tjerk


Er waren geen wildkleuren uit Suprise en Robijn. Zij hadden maar 1 eigen jong, de cinnamon-opaline-(geelwang?) witmasker. :)

Het wildkleurtje dat er nog zat/zit is een jong van Quapo en Ino.

@ Anke: Tjerk heeft Suprise al maanden geleden gekocht, al voor hij een koppel werd met Robijn. Maar eerst kon hij nog niet komen omdat de pop die Tjerk voor hem had jongen had, en toen had hij zelf jongen met Robijn :) Suprise moest ik erbij kopen toen ik mijn wildkleur geelwang koppel kocht, die heb ik nooit bewust aangeschaft.


Hoi Tjerk en Bonnie,
Aha, nu snap ik het weer ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes


*Esther*

Heeej Tjerk,

Ik ben weer terug van vakantie.
Dus er is nu een jong over van het nestje?
Ik hoop voor jou op een split man natuurlijk!

Groetjes Esther

Tjerk

Hey Esther,

Ja, helaas zijn van de vier eieren er maar twee uitgekomen. En ook daarvan is er helaas is van doodgegaan. Het jong dat er nu nog is is gelukkig redelijk fors en doet het heel goed.

Groeten Tjerk