"´t Valkenhuus" | Verandering Masker Bleekmasker Foto's |

Gestart door Tjerk, 10 januari 2007, 21:11:13

« vorige - volgende »

*Esther*

Heej Jacoba,

Kan jij niet effe in jullie achtertuin spieken in het juiste blok?? :D

gr Esther


Jacoba

@ Bonnie - Mag ik dan ook geen foto van Joep (zo gaat hij namelijk heten) en hij is van mij niet van Tjerk.

@ Esther - Ik weet wel in welk blok ze zitten, en ook hoor ik voergeluidjes uit het blok. Maar Tjerk blijft op zijn post  en anders White wel, ik wordt alleen in de voliere geroepen als Tjerk er ook is.

En Tjerk heeft nu vakantie en hierna nog een week. En zaterdag loop ik ook mijn kans mis als Tjerk naar Bonnie gaat want ik ga namelijk mee mijn Joep en Suprise ophalen. Helaas voor jullie. maar ik zal mijn best doen.

Groetjes Jacoba

•=Bonnie=•

Citaat van: Jacoba op 20 juli 2007, 16:28:45
@ Bonnie - Mag ik dan ook geen foto van Joep (zo gaat hij namelijk heten) en hij is van mij niet van Tjerk.

@ Esther - Ik weet wel in welk blok ze zitten, en ook hoor ik voergeluidjes uit het blok. Maar Tjerk blijft op zijn post  en anders White wel, ik wordt alleen in de voliere geroepen als Tjerk er ook is.

En Tjerk heeft nu vakantie en hierna nog een week. En zaterdag loop ik ook mijn kans mis als Tjerk naar Bonnie gaat want ik ga namelijk mee mijn Joep en Suprise ophalen. Helaas voor jullie. maar ik zal mijn best doen.

Groetjes Jacoba


Hoi Jacoba :)

Ik ben fotografe en ik heb momenteel al mijn flashkaarten vol staan met een bruiloft en een rashonden reportage waarvoor de deadline maandag is. Die moet ik eerst volledig verwerkt hebben en op backup hebben staan voordat ik de kaarten leeg en er nieuwe foto's op zet.

En vandaag heb ik mezelf een huisschoonmaak, computer en luilakdag beloofd dus ik maak vandaag echt geen foto's meer, niet voor Tjerk, niet voor Rianne en niet voor jou sorry  :D

Maar eh, je ziet Joep morgen, en Suprise :)

Tjerk

Jammer, dat White & Snowy heel dominerend in het blok zitten. Het is zelfs zo erg dat ik mocht ik het willen, het niet eens zou kunnen :P.....

Enjah, je zegt het zelf al alle geheugenkaarten staan hier ook vol :P...

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op 20 juli 2007, 17:17:09
Jammer, dat White & Snowy heel dominerend in het blok zitten. Het is zelfs zo erg dat ik mocht ik het willen, het niet eens zou kunnen :P.....

Enjah, je zegt het zelf al alle geheugenkaarten staan hier ook vol :P...

Groeten Tjerk


Ik vroeg dan ook niet om foto's... ik hoef alleen te weten of het gele donsjes zijn en zo ja of ze rode of zwarte oogjes hebben. Ik wist trouwens niet dat jij ook fotograaf was?  8)

Tjerk

Dat mocht ik willen, alleen lucky shot´s beter krijg ik ze niet....

*Esther*

Heej jacoba,

Gaat de liefde van de man niet door de maag??
Is er iets crea te verzinnen?? Of is je zoon niet om te kopen.

Ik weet al wel een manier, maar die weet alleen Tjerk. ;)

Doiiii
Esther

Tjerk

Hey,

owh die manier ;D ...

River & Mystic staan trouwens te koop. Het gaat om de pop in m´n onderschrift, met bijpassende Witmasker man. Ze hebben dit jaar één ronde gedaan, dus zouden eventueel nog een ronde kunnen doen.

Groeten Tjerk


Tjerk

Hey,

White & Snowy doen het tot op het moment erg goed, er komen regelmatig voer geluiden weg. Daarnaast zijn ze ook wat meer afwisselend van het nest af en zie je ze dus ook vaak eten.

De Albino & Suprise zitten apart en Suprise zal dan later met Yellow nog een keer in de broedkooi gaan. Simpelweg om te kijken wat Suprise zijn splits werkelijk zijn.....

Groeten Tjerk

Tjerk

Hey,

Bij White & Snowy liggen twee jongen, maar of de tweede het gaat halen weet ik niet. Het eerste jong is een dag ouder, maar een kop groter en zit ook mooi recht op. De tweede helaas niet  :'(....

Dus heb ik de tweede naar Spikie & Chica gelegd, en ze zat er direct op. Dat deden White en Snowy ook niet meer. Nu is het afwachten of Chica hem ook voert.

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

:( Hopelijk komt die kleine er wel door.

Maar eh, nu heb je dus gekeken, dan kan je ons toch ook wel zeggen of het rode of zwarte oogjes zijn?


•=Bonnie=•

nou ja... da's het sufste excuus dat ik ooit heb gehoord werkelijk waar  :(

Tjerk

Hey,

Sorry :(.... Ik zal vrijdag als ik de eerste ring wel even kijken :p...

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•