"´t Valkenhuus" | Verandering Masker Bleekmasker Foto's |

Gestart door Tjerk, 10 januari 2007, 21:11:13

« vorige - volgende »

*Esther*


Tjerk

Hey,

elf van de twaalf jongen zijn inmiddels uitgevlogen. De eieren van Kiäro & Kiära lijken alle vier bevrucht te zijn. En zullen met ± een week uit het ei kruipen.

Hier een foto van de twee Bont Opaline Lutino popjes van Valco & Yellow.


Groeten Tjerk

Randy

heeee tjerk

mooie valkjes heb je allemaal man 8)
allemaal verschillend,das juist leuk :P
en ik las het net een beetje van die roofvogels die dan naar je voliere toegaan,, ben blij dat ik dat nooit heb gehad ;D
sterkte met je jonge valkjes!!
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Tjerk

Hey,

dankje. Toch denk ik wel dat er nog wat weg gaat. Wat weten we nog niet helemaal.

Groeten Tjerk

Randy

Citaat van: Tjerk op  9 juli 2007, 22:24:13
Hey,

dankje. Toch denk ik wel dat er nog wat weg gaat. Wat weten we nog niet helemaal.

Groeten Tjerk


okeej dan,,
hoeveel heb je er nu dan ?? 8)
en doe je het nog steeds samen met je ma? 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Tjerk

Er zitten er hier nu 28 of 30 volwassen valken. Waarvan één wel erg volwassen, hoe oud ze preciesi s weten we niet. Maar ze is de twintig ruim gepasseerd.

Hoogstwaarschijnlijk is ze van hetzelfde jaar als de man waarmee we haar kochten. Die was wel geringd en is zeven jaar terug doodgegaan. Hij was toen bijna zestien, dus reken maar uit.

Mijn moeder probeerd het ook bij te houden al die mutaties, maar gaat toch voor zwart.

Groeten Tjerk

Rob S

Hey Tjerk,

Dat zijn er aardig wat, dan heb je ook een best grote voliere of niet ;D Ik ben erg benieuwd naar de lutino geelwang eieren ;D

Groetjes

Tjerk

Ha,

anders ik wel. Ineens is drie weken een hele lange tijd :S....

Groeten Tjerk

Tanya

Hoi Tjerk,

ik houd jouw dagboek nu dus goed bij...
Die foto is echt gaaf van MIJN Funky&Kupka!
Verder lees ik nu alles wat ik maar kan vinden over de verzorging en de kooi is in bestelling.
Nog even wachten tot ik ze mag komen halen...
Grote kans dat ik nu ook besmet ben met het Valkjesvirus...

Tot morgen,
groetjes Tanya

Tjerk

Leuk, jammer van Funky & Kupka is dat ze beiden geplukt worden door hun papa. Maar de broer van vorig jaar is d´r ook weer helemaal bovenop gekomen.

Wanneer kwam je weer kijken?

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•


Tjerk

Me mams Zwartje ;D... Nog altijd zonder naam. Suprise?? kan die ook al weg of nog niet.

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op 10 juli 2007, 17:15:18
Me mams Zwartje ;D... Nog altijd zonder naam. Suprise?? kan die ook al weg of nog niet.

Groeten Tjerk


Suprise kan ook weg, maar dan moet je niet wachten tot ze weer gaan beginnen ;)

Details graag even via mail, dat gaat sneller dan via het forum ;)

Tjerk

Nog maar een paar dagen van de "EIEREN" uitkomen ;D... ´k wordt helemaal gek hierzo.

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

En????????? hoe zit het met die eieren?

Enne, er zitten er hier 2 met smart op je te wachten  hoor  ;)