"´t Valkenhuus" | Verandering Masker Bleekmasker Foto's |

Gestart door Tjerk, 10 januari 2007, 21:11:13

« vorige - volgende »

Rianne

Ik zou lekker bij Tjerk op de lijst blijven voor een pop, leuke partner voor mr Wrong ;)

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op 27 juni 2007, 10:41:03

Deze klopt nog wel, want dan pas ik het even aan ;).

Groeten Tjerk


De pop wel, de man niet :) De pop kan ik tegen mr Wrong kwijt.


*Esther*

Hoi Tjerk,

Mag ik op aan je lijstje voor een split man van je bekende koppel? ;)

Gr Esther

Tjerk

Hey Esther,

uit jou koppel komen toch ook Split mannen? Ik dacht dat je daar al een jonge man uit had? Of toch niet, ik zet je er in elk geval even bij.

Van Sietske weet ik niet precies welke ze nou gereserveerd had, dus staat ze er bij beide bij met een vraagteken. Eén van beide zal dus hoogstwaarschijnlijk wegvallen.

Man:
1. Tjerk
2. Sietske?

Pop:
1. Sietske?
2. Bonnie
3. Esther

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op 27 juni 2007, 11:52:42
Man:
1. Tjerk
2. Sietske?

Pop:
1. Sietske?
2. Bonnie
3. Esther


LOL vroeg Es niet een split man? :D

ohwja... ik heb je prijslijst hier voor me, je rekent verschillende prijzen voor mannen en poppen (begrijpelijk!) alleen moet er getest worden om dat te kunnen zien. Is jouw geelwang prijs net als bij mij van de niet zichtbare koppels inclussief de Gendika test?

Tjerk

Hey Bonnie,

zit er gewoon bij in. En *oepsie* :p

Man:
1. Tjerk
2. Sietske?
3. Esther

Pop.
1. Sietske?
2. Bonnie

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op 27 juni 2007, 12:02:49
Hey Bonnie,

zit er gewoon bij in. En *oepsie* :p

Man:
1. Tjerk
2. Sietske?
3. Esther

Pop.
1. Sietske
2. Bonnie

Groeten Tjerk


Top enne... mag dat vraagteken bij Siets nog ff terug voor die pop? :D

*Esther*

Klopt Bonnie, ik wil een split man.

Klopt Tjerk, alleen ik weet het niet meer zeker omdat er toch een paar! parels zitten.
Hij/zij kan dus ook van een ander koppel zijn die toen eieren hadden en overgelegd zijn, in hetzelfde nest.
En ik wil graag onverwant proberen te kweken al hoeveel dat geen must is, vind ik.

Prijslijstje? ;)

gr Esther

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 27 juni 2007, 10:42:12
Ik zou lekker bij Tjerk op de lijst blijven voor een pop, leuke partner voor mr Wrong ;)


En als ik jou was zou ik ook lekker bij Tjerk op de lijst gaan voor een wildkleur split opaline-lutino-geelwang voor bij jouw meisje :)

Rianne

Heb ik al eens over nagedacht maar dan zit ik met nog een wildkleur en dat wil ik liever niet. Ik loop vanzelf wel tegen iets aan *au* ;D

*Esther*


Rianne


•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 27 juni 2007, 12:08:05
Heb ik al eens over nagedacht maar dan zit ik met nog een wildkleur en dat wil ik liever niet. Ik loop vanzelf wel tegen iets aan *au* ;D


Ohw nou prima, hou jij mr Wrong en neem je mijn plaats in voor een opaline-lutino-geelwang pop. En dan hou ik jou meisje en reserveer ik alsnog een wildkleur split man bij Tjerk want ik vind wildkleur mannen schitterend :D

Scheelt ook weer een ritje trouwens ;)

Tjerk

Hey Bonnie,

die staat er nog. Want ik heb nog geen bericht van Sietske terug.

Esther, ik zal je de prijslijst even mailen vanmiddag

Rianne, kijk je wel uit voor deuren en lantaarnpalen. Dat je daar niet tegenaan loopt. ;D :P