7 mei 2025, 02:31:13

koppel geelwangen

Gestart door Saar, 9 januari 2007, 15:58:09

« vorige - volgende »

Saar

Hoi
Ik zat op marktplaats te neuzen, en toen kwam in de advertentie tegen van een koppel geelwangvalkjes.
Ze zijn echt supermooi!!
De link is alleen te groot... kan iemand mij daar even mee helpen? ::)
groetjes Saar :-*

Rianne

Hoi Saar,

het is erg lastig om mensen attend te maken op een marktplaats advertentie omdat de advertentie vaak na enkele dagen weer verwijderd kan zijn.
Ik heb de advertentie ook gezien, het gaat om een wildkleur geelwang en een cinnamon geparelde geelwang.

Saar

Citaat van: Rianne op  9 januari 2007, 16:01:57
Hoi Saar,

het is erg lastig om mensen attend te maken op een marktplaats advertentie omdat de advertentie vaak na enkele dagen weer verwijderd kan zijn.
Ik heb de advertentie ook gezien, het gaat om een wildkleur geelwang en een cinnamon geparelde geelwang.

Ik weet het..
maarja ik probeer t gewoon op de hoop dat de advertentie er nog een poosje staat :)
Groetjes Saar :-*

Quendi

9 januari 2007, 17:28:16 #3 Last Edit: 9 januari 2007, 19:00:39 by Lin

Klik hier

Bedoel je deze?

Ik vind ze er niet gezond uitzien hoor... En die foto is al heel oud en die advertentie bestaat al heel lang, alleen wordt hij telkens opnieuw geplaatst. Voor zover ik weet staat die advertentie misschien al 4 maanden op internet.

Gr Sietske

Saar

nee die bedoel ik niet ;)
ik bedoel de geelwangetjes uit Raalte, overijssel
Groetjes Saar  :-*

Quendi

9 januari 2007, 18:46:21 #5 Last Edit: 9 januari 2007, 19:02:13 by Lin

Klik hier

Deze  ;D

Zien er ook een stuk beter uit als dat andere koppel.

Gr Sietske

Lin

Ik heb de links  in de berichten even aangepast zodat er alleen klik hier staat. Nu is het topic weer op normaal formaat.

Lin moderator Mutaties

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Saar

Citaat van: Quendi op  9 januari 2007, 18:46:21

Klik hier

Deze  ;D

Zien er ook een stuk beter uit als dat andere koppel.

Gr Sietske

Ja die :D

Citaat van: Lin op  9 januari 2007, 19:03:47
Ik heb de links  in de berichten even aangepast zodat er alleen klik hier staat. Nu is het topic weer op normaal formaat.

Lin moderator Mutaties

Bedankt :D
Ik wist namelijk niet hoe dat moest ::)

Lin

Graag gedaan! nu kan je in het vervolg het citeren en aanpassen.  Ik doe dit altijd ook zo bij mijn handtekening. Vind ik wat netter staan. :)

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Saar

Citaat van: Lin op  9 januari 2007, 19:58:01
Graag gedaan! nu kan je in het vervolg het citeren en aanpassen.  Ik doe dit altijd ook zo bij mijn handtekening. Vind ik wat netter staan. :)

Het staat ook netjes :D

remco1976

hoi allemaal,

het is een leuk koppel geelwangen,alleen een beetje duur.ik heb contact met deze mensen gehad,en willen 200€ hebben.en dat vindt ik duur voor een wildkleur geelwang en een geparelde.zulke koppels heb ik voor 125€ gekocht.

gr.remco

Saar

Citaat van: remco1976 op  9 januari 2007, 21:48:23
hoi allemaal,

het is een leuk koppel geelwangen,alleen een beetje duur.ik heb contact met deze mensen gehad,en willen 200€ hebben.en dat vindt ik duur voor een wildkleur geelwang en een geparelde.zulke koppels heb ik voor 125€ gekocht.

gr.remco

Zoow hallo :o
dat is idd wel erg duur!!
Majaa het is natuurlijk net wat de gek er voor geeft he ;)

•=Bonnie=•

Citaat van: remco1976 op  9 januari 2007, 21:48:23
hoi allemaal,

gr.remco

Zo, da's inderdaad heel erg veel. Geelwangen zat tegenwoordig en met die cinnamon pop erbij kweek je er sowieso weer split cinnamon-geelwang mannen uit. Deze man zal ook wel split cinnamon zijn en de kans is groot dat ie opaline is of ook daar split voor heeft.
In Groningen staat ook al heel lang een bewezen koppel geelwangen te koop, copaline-cinnamon-geelwang pop x wildkleur split (cinnamon-opaline?)geelwang man.

Dit koppel ziet er wel mooi strak uit op de foto, zijn andere vogels ook.

Ludo

wildkleur en opaline geelwangen zijn zeer zeldzaam en daardoor ook duurder
90% van alle geelwangen zijn cinnamon en cinnamonopalinegeelwangen

het probleem is dat je die kleuren daar nooit meer uitkrijgt en daarom zijn wildkleurgeelwangen zeer gewild in bepaalde kringen

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

Rianne

Hoi Ludo,

wat je dan vaak ziet is dat ze dan split voor cinnamon zijn. Zoek dan maar eens een (geparelde) geelwang pop om er tegenover te zetten. Het moet toch wel te doen zijn om 'gewone' geelwangen te kweken? :)