Bruno de bruine brave bulldog! Nieuwe foto's!

Gestart door Mandy, 4 januari 2007, 22:14:00

« vorige - volgende »

Wat vinden jullie een leuke naam voor ons nieuwe bulletje

Koos
1 (3.1%)
Joop
8 (25%)
Harry
11 (34.4%)
Brutus
14 (43.8%)
Bertus
5 (15.6%)
Bruno
28 (87.5%)
Willem
2 (6.3%)

Totaal aantal stemmen: 32

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Mandy

Wat leuke foto's zeg! Echt wat een schattig hondje.

Mara

Anja

Hoi Mandy,

Geweldig die Bruno, wat een schat is ie toch.
Ook erg dol op water zie ik wel.

Groetjes Anja

Bello

Ja

Ik kan goed geloven dat je met dit manneke je handen vol hebt.

Is wel een poepie hoor.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

;D Leuk de foto's  :D je kunt ze zo lekker vastpakken hè....ruim in het vel en je hebt iets in handen  ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mandy

Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties. ;)

Met Bruno gaat het redelijk.
We zijn inmiddels al een paar keer naar de dierenarts geweest. :-\

Hij bleek nl veel jeuk op z'n buik te hebben. Hij kreeg daar wondjes en hebben we na laten kijken. Hij werd verdacht van een huidinfectie en kreeg toen injecties, antibiotica en zalf. Helaas kreeg hij van de antibiotica diarree en moest hij daarmee stoppen en kreeg diarreeremmers en ander voer. We kijken nu even aan hoe het met de jeuk gaat. Het zou een voedselallergie of een andere allergie kunnen zijn. We wassen 'm nu met speciale shampoo en al z'n kleedjes was ik met Neutral.

En afgelopen zaterdag werd hij ziekjes en kreeg weer diarree en moest ook braken. Hij was echter niet ziek in doen en laten want hij was nog net zo speels en actief als eerst. We zetten 'm aan de kip en rijst en het leek even beter te gaan maar kreeg toch weer diarree. Opvallend ook met aardig wat slijm erbij. Daarom zijn we gisteren maar weer naar de dierenarts geweest. Hij bleek koorts te hebben en heeft nu een andere antibiotica en weer diarreeremmers. Ik had inmiddels al aardig wat rijst en kip in huis dus daar gaan we even mee door. Hij heeft nu gelukkig geen diarree meer. Hij had vorige week trouwens nog wel een ontwormingstablet gehad dus dat kan het niet zijn. Misschien toch een bacterie, virus of iets verkeerds gegeten?  ???

Een ander probleem is dat hij eerst zuiver was en nu niet meer.  :-\
Hij sliep al een maandje zonder problemen op z'n kussen bij ons in de slaapkamer tot hij zaterdagochtend diarree kreeg. Hij slaapt nu dus weer in z'n bench en hebben die al rm uit moeten soppen. Maar diarree heeft hij nu niet meer en poept gewoon buiten alleen laat hij z'n plas in de bench lopen. Net ook, ik zit gewoon naast 'm en hij gaat gewoon plassen?! Uiteraard gestraft en buiten gezet. Vreemd hoor. ::)

Met z'n broer James is het ook niet zo goed gegaan. Die heeft vreemde aanvallen gehad. Hij is al een paar keer in elkaar gezakt, soort shock. Een paar keer na kokhalsen en een keer in rust. Hij is inmiddels helemaal nagekeken in Sleeuwijk maar ze kunnen niks vinden en hij is gezond verklaard.
Zaterdag worden de broertjes weer even herenigd. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

carco

Ach arme Bruno :'(
Het zit ook niet mee hè?
Het is o zo leuk al die dieren, maar tegelijkertijd kunnen ze voor zoveel zorgen zorgen als ze iets hebben.
Ik hoop dat hij weer snel opknapt, en zijn broertje James natuurlijk ook :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hé wat vervelend,  :-\ gelukkig gaat het alweer een stuk beter.  :)

Nu alleen weer zinderlijk worden.  ;)

Succes en veel plezier samen met James en baasjes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hoi hoi,
Getsie wat een pech heb je weer!
Max heeft ook heel lang diarree gehad. Hij bleek overgevoelig voor varkensoren. Maar ja, mar slijm erbij en zo.. pfff

Ik wens je weer heel veel sterkte en houd je in de gaten.

Dikke zoen van hier
Irene

Mara

Hoi Mandy

He, wat vervelend zeg, het zit je even ook niet mee he.

Sterkte met Bruno.

Mara

Karin

Ach, arme Bruno. Ik hoop dat hij snel opknapt. Heb je er wel eens over nagedacht om hem op vers vlees te zetten i.p.v. brokjes ? En wat schikken van zijn broertje. ik hoop dat het niks ernstigs is.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

Citaat van: Karin op  1 augustus 2007, 21:41:32
Ach, arme Bruno. Ik hoop dat hij snel opknapt. Heb je er wel eens over nagedacht om hem op vers vlees te zetten i.p.v. brokjes ? En wat schikken van zijn broertje. ik hoop dat het niks ernstigs is.

;D ik had haar al een pb gestuurd maar geen reactie meer op gehad.
t blijft voor veel mensen toch eng denk ik,maar bij ons was Harley echt genezen en ik ben al 3jaar niet meer bij de DA geweest voor interne klachten :D

groetjes eefje

Mandy

Ja klopt, ik had en heb het weer gelezen en geloof ook wel dat er een kern van waarheid in zit hoor. Maar het is het ene verhaal tegen het andere. Het verhaal van de dierenartsen en fokkers tegen dat van jullie. Dat is kiezen tussen 2 goede. ::)
En ik zou het eventueel wel willen proberen maar mijn vriend ziet dat niet zitten. Dus we kijken het even aan. Toen Paco op ander voer overstapte ging het ook beter.
Maar met Bruno gaat het inmiddels ook beter hoor. Hij heeft minder jeuk als voorheen en z'n diarree is ook over. ;)

Mandy

Hallo allemaal,

Onze Bruno is inmiddels 9 maanden en een mooie lieve bull geworden. :-*
Hij heeft gelukkig bijna geen huidproblemen meer dus het gaat goed met de voeding. :)
Ook heeft hij een hele goede conditie en kan ik er eind mee lopen en lekker lang mee in het bos spelen, heerlijk! 8)
Zijn we niet echt gewend natuurlijk omdat we met Paco amper de straat uit konden vanwege z'n hart.
Bruno weegt nu 23 kg en daar kregen we complimenten over van de dierenarts. Hij groeit natuurlijk nog door en vooral z'n kop straks. We hopen 'm goed in conditie te kunnen houden.
Op mijn site heb ik eindelijk weer 's nieuwe foto's geplaatst, zo'n kleine 90 stuks... ;)
Hier een paar mooie van 2 maanden geleden;

Marianne

Hoi Mandy,

Wat een grote stoere hond is Bruno zeg.
Erg hard gegaan in die 9 maanden.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!