DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Anja

Ik pas er niet door...............alleen mijn benen kunnen er door.

Groetjes Anja

Kimm

Citaat van: Anja op 19 februari 2008, 20:59:27

Ik pas er niet door...............alleen mijn benen kunnen er door.

hahahahah
door het kattenluikje!

hoi wilma,
nou zeg wat een verhaal weer zeg. ik zie het al helemaal voor mij!

groetjes kim

Groetjes Anja

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

20 februari 2008, 20:44:07 #1218 Last Edit: 20 februari 2008, 22:01:29 by Wilma1
Vanmiddag met Binky naar de DA geweest en hij is daar gebleven  :-\ Hij heeft wéér een injectie gehad met AB is wel aangekomen, want Vrijdag woog hij 2,7 kg. en vandaag 3,1kg.  :D dát is een goed teken.

Eten doet hij inmiddels weer zelf en drinken gaat ook goed. Morgen wordt het gat "gedicht"

dmv hechtingen en de DA leek het beter hem te houden, anders moet ie morgenochtend weer!

Zo kon hij hem meteen even in de gaten houden, want hij vind hem bijzonder mager en afgepeigert uitzien, alsof ie toch ziek is  :-\ en een kat schijnt zich best te kunnen redden, om íets te eten en te drinken, óók al is hij de weg kwijt, zei hij.

Hij vermoed, gezien de verwonding en de grootte/diepte  van de wond (die al zo'n 14 dagen oud moet zijn  :o :-\ :'()   dat Binky is aangereden en door zijn verwondingen niet goed "uit de voeten kon"  :'(

Zijn voetzooltjes zijn nl "verbrand" en een deel blaren wat open gaat  :'( wat bij een dergelijk iets als een aanrijding voorkomt, omdat de kat zijn poten uitzet zich schrap te houden.... de nagels weg zijn en de zooltjes "wegschroeien" door het wegdeel  :-\ :-\ :-\

Dan kruipt hij weg omdat hij niet kan lopen en kan zo niet op zoek naar eten en water  :( waardoor ook nog ziek kan zijn geworden  :-\ ( De DA vroeg n.l of Binky vóór zijn verdwijning ziek was/leek of stress ivm de verhuizing ??? Volgens Kim was dit niet het geval, maar is het naar buiten gaan voor Binky te snel geweest, de andere 2 gaan n.l. wel goed met buiten gaan.)

Och, toen Kim dit hoorde moest ze huilen en ik voelde een brok in mij keel, arm diertje  :-\ Hij is nu in goede handen en morgen wordt de diepe wond dichtgemaakt, omdat het té lang gaat duren eer dit vanzelf dicht gaat  :-\ met deze enorme diepe opening. Hopelijk is dit alles en komt er niet meer bij  :-\

Binky is een echte kanjer, hij is zó vreselijk lief en laat alles zo goed toe..... zélfs de DA zei, dat hij best bijzonder is, zoveel goed te vinden na zijn hachelijke avontuur  :-\ Het komt in ieder geval goed met hem  :) maar goede behandeling en extra zorg is even nodig.

Hier nog wat foto's van hem, van afgelopen Zondag en Maandag....

och wat vertederend, in zéér diepe slaap  :-*

net en baby  :-*

samen met Flossie  :D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ach, de katten weten je echt wel te vinden.

Wat een diepe wond zeg....veel succes morgen in elk geval en de foto's zijn LIEF!

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Ahhhh,wat heeft Binky een boel meegemaakt in die 2/3 weken.  :'(
Gelukkig is hij toch wat bijgekomen.
Hopelijk gaat het genezen dalijk sneller als de wond en zijn pootjes goed genezen zijn.
Op de foto's is idd tezien dat het wel een super lieve kat is.  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Bello

Wilma wel ff laten weten hoe het morgen is gegaan met de buurkat hoor.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

Dát wordt wss Vrijdag of morgenav. laat Dorothé ... Ik zit de 's middags en deels avond in de sauna  :D en in de middag kan Binky worden opgehaald  :)

En hij is id een uniek lieve kat, ik ken hem nauwelijks en kan zóveel met hem doen en hij blijft knorren  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

22 februari 2008, 16:52:17 #1223 Last Edit: 22 februari 2008, 19:44:07 by Wilma1
Nou het wordt dus VANDÁÁG  :P

Even "off" ... Gisteren tot 22.00u in de sauna geweest...zálig!!! 's Morgens naar de orthopeed en de schroeven en krammen worden eruit gehaald. Hij zag het zelf al en adviseerde het zelfs dit te laten doen.

Het zal een hoop "lucht" geven als het eruit is en de pijn zeker verminderen of zelfs laten verdwijnen  :D het wordt dus een kleine OK. Dinsdag worden wss de foto's gemaakt, er is weinig plek vanwege de verbouwing, maar omdat ik personeel ben wordt er een plekje tussendoor gezocht als ikw erk en dat is Dinsdag.

Hopelijk kan ik dan snel weer helemaal werken zonder veel tussenposes. Als ik geen pijn heb is het gewoon goed   :D  ook al staat het wat hoger dan de andere voet. In de schoenen merk ik dat nu niet meer!

Het gaat naar omstandigheden goed met Binky  :D de wond is dicht en ziet er stukken beter uit zo, alleen heeft die lieverd nu en KAP op zijn kop  :-\

Tis nu net en schemerlampje  ;D  :-\ het nadeel daarvan is, dat ie niet zelf kan eten of drinken, dus heeft ie wéér hulp nodig  ::)

Zuster Wilma heeft vandaag "dienst"   :P dus vanmorgen geholpen met wat drinken, eten wilde hij niet. Vanmiddag, na het zwemmen, heb ik toch wat blikvoer .... vermengd met brokjes en water .... gegeven, dát at ie wel bijna helemaal op  :D

Macho en Banjer ook maar een beetje gegeven, want die stonden zó te kijken  ::) Ze willen níets van Binky weten en Banjer blaast zelfs naar hem  :o :-\ zo zielig  :-\ Hij heeft een geheel "vreemde" lucht bij zich en dat weert de anderen af. Hopelijk komt dat wel weer goed, want hij is nu zo "home alone" terwijl de anderen bij elkaar liggen  :-\

Ik moest óók even helpen hem in de kattenbak te zetten  ::) want hij wilde snuffelen en tegelijk erin stappen  ::) dat kan niet  :P want dan zit die kap klem tegen de bak aan en hij stond er toen zó "suf" tegenaan te kijken  ::) met een "kontje" kon ie meteen plassen. De trap op ging ook niet, want die kap raakt de trede en dan kan ie niet opstappen, dus een "liftje" naar boven  ;D dan kon ie lekker op bed slapen  ;) buikje was vol en blaasje geleegd  ;D Zometeen ga ik nog even kijken!

EN ÉVENGOED HARD KNORREN, VAN TEVREDENHEID  :D :D ;D NA HET ETEN EN EEN KNUFFEL  ;)

dít ziet er veel beter uit  :D

poes zonder lijf  :o :o :o tis net of zijn kop in een schaal ligt  ::) ;D

het schemerlampje  ;D :-\

Arme Binky  :-* nog even "doorbijten"  :-\

Banjer  :D  :-* hij lijkt erg op Binky  ;)

Macho  ;D een heerlijke dikzak  :-*

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Fijn dat de pinnen er uit mogen zeg. Dan heb je idd weer even wat meer ruimte.

Och die arme Binky :'( :'( :'( :'(
De wond ziet er een stuk beter uit hoor. Geef hem maar een dikke beterschapsknuffel.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Zo binnenkort dus eindelijk van de boutjes,schroefjes en de nippeltjes af.  ;D

Zag ik nou dat er nog een draintje bij Binky zitten ?
Het is altijd zo'n zielig gezicht die kappies.  :-\
Daar zouden ze eens iets anders op moeten verzinnen.
Zoiets als een brede band ofzo.
Hij is igg wel aan het opknappen zo te zien.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Het voorjaar is in aantocht  :D Coco is weer helemaal in de ban van zijn "vriendin"  ;D "ze" wordt weer vo gevoerd door hem en hij wipwapt zijn stok weer  ::) :P

Grappig dat ie die stenen vogel weer neemt als "partner", hij heeft er in de wintermaanden amper naar omgekeken. Die blauwe staat er ook , maar het is wéér de groene die zijn hart steelt  :P Hij zal er zacht mee moeten omgaan, want hij heeft hem al een paarX op de grond gesmeten en heb ik hem nog kunnen plakken  ::)

Ruby heeft (nog) nergens last van  ;D die speelt fluit, schreeuwt  :o ::) en gaat lekker zijn gangetje in zijn mooie grote kooi, waar hij de laatste dagen vast blij mee was  :D omdat ik zo weinig thuis was en hij dan in de kooi blijft  :-\

Dit weekend is geheel voor de vrijheid van de vogels  ;)

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Precies  ;D maar ja  ::) als je geen partner krijgt van de baas  :P moet je "iets"  :P hè  ;)

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja