DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Wilma1

Voor voorlopig is het even opgelost en zijn ze in bekende  omgeving, alhoewel ze ook wel gek op mij leken te zijn, vertrouwd....ik zag ze natuurlijk best wel vaak  :D

Maar ook voor mij is dit een betere oplossingm zeker gezien er niet echt een tijdlimiet aan zit....ik ga me té veel hechten en krijg dan problemen met weer weg moeten doen  :-\

Met Yoda vond ik dat ook al zo moeilijk  :-\ die zit nu in Almere bij iemand, maar blijkt dáár ook weer weg te moeten, wegens problemen  :-\ Ik schrok ervan, Yoda is erg gehecht aan zij nieuwe vriendje en gaat wss even terug naar Linda, die dan weer op zoek moet naar een ander baasje  :-\ :-\ :-\ :-\ arm beessie  :-\ zo jong en dan al zoveel verplaatsingen  :-\

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

ach gut arme Yoda :(
Hebben jullie geen plek voor haar? ;D ;)
Groetjes Saar :-*

Anja

Dat vroeg ik me dus ook af Saar :D ;)

Groetjes Anja

Mara

Hoi Wilma

Ach gut, wat zielig nu voor Yoda. Ik hoop dat er nu gauw een blijvend plekje voor Yoda gevonden wordt, want dit is ook niets.

Mara

Wilma1

Plek wél, maar op de camping mag ie niet, dus dan moet ie telkens ergens anders heen, in de zomermaanden en dát kan ook niet!!!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Eh Wilma,

ff een vraagje, wie of wat is Yoda?
heb het ff niet meegekregen.....

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Saar

Citaat van: Wilma1 op 16 december 2007, 13:43:03
Plek wél, maar op de camping mag ie niet, dus dan moet ie telkens ergens anders heen, in de zomermaanden en dát kan ook niet!!!!

Dat is jammer zeg!
Waarom mogen er geen honden eigenlijk op de camping ??
Groetjes Saar :-*

Anja

Citaat van: Wilma1 op 16 december 2007, 13:43:03

Kan wel hoor. Dan breng je Yoda in de zomermaanden gewoon hier naar toe.

Groetjes Anja

Wilma1

Yoda staat rechts onderin de handtekening en is zo lief....

Piet zegt "NEE, geen hond meer, óók niet een kleine"  ::)

Er mogen wél honden op de camping, maar niet op de mooie plak waar we sinds een paar jaar staan, toen onze Rocky is overleden en dat is echt een superplekje...elders waar honden mogen sta je in een rijtje  :-\

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Citaat van: Wilma1 op 16 december 2007, 21:05:05

Piet zegt "NEE, geen hond meer, óók niet een kleine"  ::)

Zeg Piet,

Ook niet als ze het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief vraagt.
We delen Yoda dan.

In de winter bij jullie en als jullie naar de Camping gaan komt ze gewoon naar hier.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Miss van camping veranderen ??  ;) ;D
Nee hoor geintje.  :D

Als je er niet met z'n 2en achter staat,is het ook het beste om niet te doen.
Hoe jammer het dan ook is voor diegene die het wel graag wil.
Vooral met viervoeters vind ik dat.  :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

:o ;D

Het blijft idd "nee" en daarbij móet je vaak wandelen, met zo'n beessie, zelfs als ie ieniemienie klein is, want alleen in de tuin is niet goed voor de socialiteit van een hond.

En véél lopen is hier nu niet de sterkste kant meer....helaas!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Wilma1

Weet je wat ík gisteren zag hier ??? Yoshi die achterop de rug van Yodi sprong en "vreemde" bewegingen deed daar  :o :o :o :o

Ze zijn beide MAN  ;D dát is zeker  :P ach  ::)  mss een beetje "anders"  ??? ??? ???  ::) :P
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Binnenkort jonge hamsters ;D ;D ;D ;D

Weet je zeker dat het 2 mannetjes zijn?

Groetjes Anja