DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Caroline

Heel veel stertkte, Piet!!

En beterschap met het voetje, Wilma.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Hoi hoi
Hoe is t met Piet afgelopen?
Liefs Saar :-*

Wilma1

Eíííííííí'ndelijk de tijd om voor Coco aktie te ondernemen  ::)

Dr. Feld gebeld gesproken met Sophie...ze herkent dit "probleem" als niet door de rui kunnen komen....hij krijgt een vitamine "bom" met extra kalk erin om zich erdoor te "slepen".

Doordat de rui niet wil, raakt Coco in een soort depressie...hij eet en drinkt gelukkig (nog)  wel zoals anders. de druppels kan ik rechtstreeks geven, in zijn water OF over wat voer wat ie graag eet.

Ik doe het dan over zijn "ochtendhapje", want DAT eet ie graag en altijd OP....zelfs MET druppels erop, want dat doe ik nu ook....

Toch ga ik in de dierenwinkel een poederkalk kopen (ik heb al eens eenrder zoiets gehaald toen Kiki en Koko de jongen hadden) en dat OOK door zijn dagelijkse voor doen...als hij weer "beter" is. Coco is vrij "lastig" in het eten van ...grit, sepia..mineraalblokje...zelfs ei/krachtvoer doe ik door het zaadmengsel heen, want apart eten vertikt ie en zo krijgt ie er tóch iets van binnen.

Bij Joyce heeft ie lang eenzijdig voer gehad, dus niets gewend en leer hem dan maar eens dat er meer is dan alleen zaadjes  ::)

Kan e.v. ontlasting opsturen als ik het niet vertrouw, maar zowel zij als ik denken zo goed als zeker dat het de rui is. Ontlasting is goed...iets dun,maar ze krijgen elke dag vers fruit en komt daardoor....fruit gewoon blijven geven...ook ivm met de vitamines....

Ben toch wel opgelucht en hoop morgen de druppels te hebben!!! Over 2 wk. MOET er verbetering zijn!!!

Achhhh hij zit nu ook zoooo zielig voor zijn spiegeltje te kijken...zooo vermoeid llijkt het  :-\ de schat...ik doe er alles voor hem te helpen, van mij part wordt ie KAAL, als ie maar opknapt, dan brei ik wel een jasje voor hem  ;)
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

aaaaah arme Coco!
Ik hoop dat ie snel opknapt!
Hoe gaat t met zijn vriendin?
Heb je die nog eigenlijk kunnen lijmen ?:P
Groetjes Saar :-*

Wilma1

Die krijgt al 2 wk. niets meer van hem  :-\ :-\ :-\ hij slaapt heeeeeel veel!!!
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op 19 juni 2007, 10:56:50
Die krijgt al 2 wk. niets meer van hem  :-\ :-\ :-\ hij slaapt heeeeeel veel!!!
:-\ Wilma

:o
Agos arm dinnetje :(
Ik hoop dat Coco snel weer de oude is...
Groetjes Saar :-*

Mara

Hoi Wilma

Arme Coco. Wat je nu ook kunt doen is eventueel hem tijdelijk wat druivensuiker in het water doen. Daar krijgt hij in elk geval wat meer energie van. Maar dat niet door de rui komen, dat ken ik en dat kan echt heel vervelend zijn.

Ik hoop dat je de druppels gauw hebt.

Mara

Wilma1

Mss morgen al...en zijn hier nu alleen maar slaapkoppen in huis, behalve IKKE  ::) :P  ik heb vertrouwen dat het snel beter wordt, als hij dit middel krijgt.

Ze maken het zelf in de praktijk ( Eucalypta ???)  ;D ;D ;D ik zie ze in verbeelding om een grote zwarte pot staan roeren met allerlei spreuken  ::) ::) ::)  ;D ;D ;D ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Haha, ik zie het al helemaal voor me.....hihi...wie weet wat er allemaal in die druppels.

Arme Coco toch, en arme jullie.

Mara

Anja

Citaat van: Wilma1 op 19 juni 2007, 10:29:00

Ik doe het dan over zijn "ochtendhapje", want DAT eet ie graag en altijd OP....zelfs MET druppels erop, want dat doe ik nu ook....

:D Wilma

Doe jij die druppels ook over je eten ;D ;D ;D :o :o ;D ;D ;D
Geen wonder dat jij zoveel haar verliest ;D ;D ;D ;D ;D
Sorry maar ik kon het niet laten.

Groetjes Anja

Wilma1

:o :o :o :o :o JIJ durft!!!!!  ;D ;D ;D IK verlies nog steeds HEEL veel...en heb vanaf de eerst x bewaart, wie weet kan er ooit iets mee om iemand te helpen met een pruik ??? ?? Want het is al heel veel inmiddels....je zult er nog van schrikken!!  :o

Mááááááááárrrr..... waar geen haar zit, zit verstand Anja  :P :P :P :P :P
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

:-X  :-X :-X :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Wilma1

Heeeeyyyy ik blijf wel lachen hoor, al vind ik het soms moeilijk om te zien, maar het is niet anders!!!! IK zal er niet dood van gaan!!!

Kan hooguit erg slim worden  :P :P :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ja, ik geloof het meteen dat het niet leuk is om je haar te verliezen. Ik heb zelf wat kale plekjes gehad en dat is echt geen pretje.

Mara

Saar

Citaat van: Wilma1 op 19 juni 2007, 17:54:16

Mááááááááárrrr..... waar geen haar zit, zit verstand Anja  :P :P :P :P :P
;D Wilma

:o :o :o :o :o :o :o

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Dat zou betekenen dat ik heel weinig verstand heb :'( :'( ;D
Had ik je trouwens verteld dat ik 2 weken terug naar de kapper ben geweest? Zo is t nu :) Je mag wel wat hebben van me ;D Er is redelijk wat afgeknipt... veel dode punten... maar er mag nog wel wat meer af... vind t nog te zwaar :-[

:-* Saar