DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Saar

De puzzelstukjes heb ik al goedgedraaid ;D
Morgen ga ik beginnen aan de puzzel ;)
Groetjes Saar :-*

Wilma1

Succes....ik heb je meteen aan het werk gezet  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op 15 mei 2007, 10:31:02
Succes....ik heb je meteen aan het werk gezet  ;D
;) Wilma

Hihi inderdaad ;D
Maar je hebt mazzel, van de week was de andere klaar en die moest ik nog plakken ;) Dat heb ik gisteren even gedaan :P
En nu kan ik zo aan de puzzel beginnen ;) Eerst ga ik de vogels eten geven zo en als mijn hoofd nog zo raar blijft doen ga ik weer even een uurtje plat ::)
Liefs Saar :-*

Wilma1

16 mei 2007, 17:54:37 #528 Last Edit: 16 mei 2007, 18:05:44 by Wilma1
Vanmiddag bij Veronica geweest, haar dieren beginnen mij al aardig te kennen  :D en ze zijn zo lief met elkaar  :-* de hond wast de poes en de poes wast daarop de hond weer  ;D zo blijft iedreen schoon achter de oren  ::) :P

Lorre  ;)

Cindy, Zoë en Bibi.....ff wassen  ;D

Zoë en Bibi

Lieffffffff  :D :-*

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Wat lief de honden samen met de poes. En elkaar wassen hihihihi wat leuk zeg. Zo zie je maar dat handen en katten gerust samen kunnen gaan.

Groetjes Anja

ps nog maar 1 nachtje ;D ;D ;D

Wilma1

Hier het filmpje, dat was net nog aan het uploaden..

http://www.youtube.com/watch?v=yiAVGLIymUs

Vroeger met onze Rottweiler Rocky, ging dat ook uitstekend, ze lagen soms met z'n 3en...2 katten en de grote hond in 1 mand...lekker warm   ;)
;D ;D ;D Wiilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Wat lief zeg. En dat koppie van de hond zeg. Dat spreekt boekdelen. :D :D :D

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi  hoi

Wat een geweldige foto's.  ;D ;D
Altijd een leuk gezicht als de hond en de kat elkaar wassen.
Dat zie ik hier ook regelmatig gebeuren.
Ik zal morgen even een foto zoeken moet ergens op een cd staan.  ;)
Filmpje was ook leuk !!

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Wilma,

Hier plaats ik wat Coco foto's. Ik zal alle foto's ook nog naar je toe mailen.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Hele leuke foto's !!!  ;D ;D
Dat jullie hiervan genoten hebben,kan ik helemaal begrijpen.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Wilma,

Nieuwe handtekening. Dat vind ik leuk zeg.

Groetjes Anja

Wilma1

DEZE handtekening was dat dus  :D die heeft zelfs "stof doen opwaaien" ...IK die niet tegen valkjes kan, zou op 4!!! valkjes passen met dat gefladder...hihihihi  ;D....deze zijn van ANJA!!!!  :P

Inmiddels is er weer een andere  handtekening, nadat ik de 4 valkjes heb uitgezet in de voliere en daar mooie foto's heb gemaakt ;)

Coco is een beetje stillig, sinds de valkjes zijn buren even zijn....voelt zich wat opzij gezet ??? en BOOS  >:( gaat ie dan HOOG op de kooi van Ricky zitten  ::) en onder de rolgordijntjes door kijken  ::)

maaaaaaar zo u en dan naar beneden, IN de kooi van de valkjes en daar de boel opeten  :o maar als ie de valkjes bij HEM in de bakjes ziet snoepen gaat ie snel ze wegjagen  ::) :P ;D  WAT denken ze wel zeg  >:(

Van de week lekker naar de camping met een auto VOL vogels  ;D en dan heb ik ALLE tijd voor ze, de laatste dagen ben ik ook wel erg vaak weg geweest en dat is niet leuk voor ze!!!! Ik heb besloten Donderdag al te gaan voor alle drukte van de pinksteren.

ZONDER LAPTOP GA IK  ;)
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Zo en hier de rest....zijn tenslotte geen valkjes  ::) ;D

Het  internet werkt hier erg traag, als ik van het ene boekje naar andere ga, moet ik zeker véél geduld hebben  ::) >:( zo ook met plaatsen van berichten etc. dus of dit haalbaar is om steeds mee te nemen naar hier  ??? ???

Ik ben v.a 12 uur bezig met de paar berichtjes en foto's etc. en daar gaat me TE veel tijd inzitten, dan doe ik niks anders meer dan hier zitten..... ECHT NIET!!!!!

Dus een paar foto's, want ik heb er meer dan hier komen...

ze zijn op vakantie....nou van ons mogen ze vaker....kijk toch wat een luxe bed....omdat we verharen, krijgen we dit dan hoeven Danny en Petra niet steeds de bank te zuigen  ;D

hier staan wij samen, net als thuis...lekker naast elkaar, dan kan ik mooi op zijn kooi zitten....  :D

mooi hè?! Op mijn spiraal...heeft de baas megenomen voor me....  ;D

Nou IK kap ermee, want erger me groen en geel, zonde van de tijd!!!!  >:( want deze 3 foto's duurde 20  min. om te uploaden  :-[
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

29 mei 2007, 22:38:29 #538 Last Edit: 29 mei 2007, 22:40:07 by Wilma1
Weer ff proberen en nu is ie sneller dan vanmorgen...

Roxy....  ;D

Daisy....  :D

Flossie...die ouwe lobbes van 19  :-*

Ruby's domein op de camping  :D

Coco heeft een overloopje  ;D

Ennnn even voorstellen aan de nieuwe dieren om ons heen  ::) :P

Een lijster heeft haar eitjes gelegd, in de dakgoot van ons schuurtje....net als vorig jaar  :D

het bakje brood en kaasknabbels, staat weer netjes klaar  ;D

Ik wil ook!!!!

het was ff kibbelen, WIE er eerst mocht, maar uiteindelijk heeft elk zijn plekje gevonden  ;D

Elke avond zijn ze er weer....vorig jaar had ik er OOK 1...kan hem wel weg"sturen", maar in een bos weet je dat deze dieren er ook wonen, dus dan blijf je aan de gang.

Op deze manier eten ze hun buikjes vol  ;D en blijven ze op dezelfde plek terug komen.....en het is zooooo leuk om te zien. We moeten wel als een pilaar zitten blijven, want 1 beweging met je hoofd en ...wegggg zijn ze....de foto's zijn met veel geduld gemaak en ik had best wat lege beeldjes  ::) omdat ze schrokken en zo weg waren  ::) :P de kooien houd ik in de gaten en worden met meer regelmaat verschoond!!

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Zonder laptop ga je,maar komt met laptop terug over bijna 2 weken.  ;D
Als ik zo naar de foto's kijk,kan ik me helemaal voorstellen dat het voor jou niet veel uitmaakt watvoor weer het is.  ;) ;D
Zo te zien verveel jij je niet met al die leuke grote en kleine diertjes om je heen.  ;D
Die veldmuisjes zijn ook heel leuk om naar te kijken.

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >