DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Wilma1

Hoi Yvon,
Alle katten kunnen met elkaar goed overweg en hebben eigenlijk nooit problemen met elkaar...ze respecteren elkaar zelfs, als de een ergens slaapt, zal de andere hem/haar niet snel wegjagen...maar gaat erbij- of op een andere plek liggen..

(Mitzy is zo wit dat het enigszins overbelicht op haar  ;D ) maar zoals hier liggen ze heel veel en WIJ passen er net tussen  ;D ik heb wel vetdeken en een kussen op de bank, anders ligt het vol haren  ::) en nu kan de visite "schoon" zitten als het wordt weggehaald  :D

Wat is Bach Bloesem eigenlijk ??? Ik hoop bijna voor jullie dat Meissie WEL een blaasonsteking heeft....dat is  makkelijker te behandelen....zo zielig als ze stress heeft  :-\

Hoi Anja,
Geen magnetron, maar een OVENTJE  ;D kunnen ze een taartje bakken, of een kippetje grillen....ik denk voor hun het laatste  ;D Ik kan dat ding niet beneden hebben  ::)  het neemt zoveel ruimte in en we kunnen hem daar zo gebruiken  :D

even nog een paar leuke foto's, tenminste IK vind ze leuk  :D ;)...

Ricky staat gezellig bij Ruby en Coco  :D

nou ja  ::) ze keren elkaar even de rug toe  :P

vriendinnetje is belangrijker  ;D

Coco nieuwsgierig naar het fototoestel  ;D van zoooo dichtbij lijkt het net Ruby  ::)

Ruby..... :D

IK lig heerlijk zo  :)

Lieffffff smoeltje  :-*

hoort niet, ziet niets, slaapt lekker op Ricky's kooi  ::)

ik ben weg  ;D ;D ;D of tel ik tot 10, wie niet weg is is gezien ???  ;D

WEER die mooie 2 kleuren ogen  :D

wat denk jij te gaan doen.....net als ik...ALLEEN KIJKEN MET JE OGEN  :P

Goed zo, ga maar weer terug....netjes in z'n achteruit  ;D

en daar zitten, dan mag je blijven kijken  ;D :D ;)

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Wat een geweldige foto's weer en ik vind Coco en Ruby erg indrukwekkend.

Groetjes

Caroline

Wow,  :o Gave foto´s weer van je "kinders".  :-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

ja en ik ben zooooo enthousiast, dat het er 2x  :o :o :o staat  ;D en ik zie geen VERWIJDEREN meer staan  :D zo kom ik snel aan 100 pagina's  ::) ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

>:( Mij een beetje uitlachen  ;D jij durft....ik zag bij een berichtje plaatsen in het Peelneutje, jouw berichtje OOK 2x staan hoor  :P

EN HIER OOK AL  :o ??? MAAR ALLEEN ALS JE KIJKT BIJ BERICHT INTYPEN, zie ik 4 poezen, bij het bericht zelf 2 ??? ??? Hoe doe je dat Riny, jij kan toveren hoor  ::)

;D ;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Ricky begint al aardig te wenen aan zijn nieuwe omgeving, zelfs de dagindelingen lijkt ie al te snappen.Hij zit, net als Ruby en Coco, 's morgens te wachten op een bakje fuit en als het zijn kooi ingaat is het meteen aanvallen  ;D

En wat brood/ beschuit of een stukje cracker gaat er wel in. Het badje heeft ie ook ontdekt en een echt ritueel in de ochtend is het dagelijkse bad, waarna IK de ramen meteen kan drogen, zo schud hij zich uit  ;D zo leuk om te zien :D

's Avonds wordt ie samen met Coco, onder en deken ingepakt voor de nacht, Ruby heeft zijn eigen deken en slaapt veel eerder dan hun 2en, eerst vond Ricky het wat eng, maar nu vindt ie het wel fijn, lekker warm en rust onder de deken en 's morgens hoor je hem pas als de deken eraf is  ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Fijn dat Ricky de dagindeling door begint te krijgen en ik lees dat hij ook lekker wordt verwend. Dat moet ook. Je "kinders" hebben het reuze goed bij jou hoor.

Groetjes Anja.

PS hebben de poezen al een kippetje gegrild  ;D ;D ;D

Wilma1

Citaat van: elfelfje op 24 februari 2007, 14:45:11
PS hebben de poezen al een kippetje gegrild  ;D ;D ;D

:o :o :o Ik hoop NIET dat ze dat gaan doen, de enige "kippen" waar ze bij kunnen zijn Ruby, Coco en Ricky  ::) :P ;D

dit is het begin van de schommel voor in de voliere van Eugenie  :D ik ben inmiddels al verder  :)

moet ik hier schoonmaken  ??? :P

spatspat in het bad  ;D

heb ik dit al eens ergens gezien op het forum ??? met valkjes in een handdoek  ::) IK vind het ook wel lekker  :P

mijn kont is nog nat  :o  :P

lekkerrrrrrr  ;D

Ik ben gesproeid  :D ik hou niet van en bad  :-\

mooi en schoon ben ik nu  :D ;)

ik ben ook gesproeid vandaag  ;D

*snifsnifsnif*  :D ::) :P IK RUIK PANNEKOEKEN....MMMMMMMMM....PIET IS ZE AAN HET BAKKEN  :P :P :P :P....RUIKT LEKKERRRRRRRRRR  ;D
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Nee dan hoop ik ook van niet dat ze een kippetje hebben gegrild.
Mooie foto's Leuk te zien dan Coco (of is het Ruby) ook fijn vind om in een handdoek te zitten.

Mooie schommel, daar zal eugenie erg blij mee zijn dat weet ik zeker.

Smakelijk eten en geniet van de lekkere pannenkoeken.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Wilma

Wow, wat een mooie schommel. Nou nou, daar zullen er hier een paar heel blij mee zijn (buiten mezelf dan hé).

Wat een schatjes. Ook dat Coco, of is het nu Ruby, het fijn vindt in een handdoek....

Komt Ruby, of Coco ook mee als je deze kant uitkomt?

Groetjes

mara

Wilma1

Ik zou Coco wel mee kunnen nemen  :D , die gaat graag me. voor Ruby wordt het ingewikkelt, die blijft liever in/op  zijn kooi  ;D

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Als Ruby het niet erg vindt om thuis te blijven, dan kun je Coco wat mij betreft wel meenemen. Als hij natuurlijk er niet tussen uit gaat!

Mara

Wilma1

Nee hoor, Coco blijft wel bij mij of Piet..... ;)....hij gaat vaker mee in de auto,naar de camping en vind dat leuk. Ik neem dan wel een kooitje mee zodat hij eten en drinken heeft en ff zijn tukkie kan doen.

Hier zijn badderfilmpje...

http://www.youtube.com/watch?v=MkDTu6CwEQQ

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3