DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

mooie foto's en een super leuk filmpje. Vooral waar ze in bed ligt te gek zeg.
Ik heb een filmpje gemaakt van Doggy. Mag ik dat bij jou plaatsen?

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: elfelfje op 31 januari 2007, 16:35:17
Hoi Wilma,

mooie foto's en een super leuk filmpje. Vooral waar ze in bed ligt te gek zeg.
Ik heb een filmpje gemaakt van Doggy. Mag ik dat bij jou plaatsen?

Groetjes Anja

Jaaa tuurlijk.....leuk  :D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

31 januari 2007, 22:33:10 #168 Last Edit: 31 januari 2007, 22:46:56 by Wilma1
DINERTIME  ;D

gezellig met zijn 4ren "aan tafel"  ;D

Behalve Mitzy, want die moet medicijnen  :D  Mickey, die eet NIET met anderen samen  ::)

EN Maus, die heeft zo haar eigen plekjes om rustig te eten  ::) :P

maaaaaaaaaaaaar als er overblijft is Maus er toch niet "vies van"  ;D ;D ;D
;D

Zojuist
lag Mitzy als een "ruggesteuntje" voor mij  ;D heerlijk te slapen...

TOTDAT.....  :o

Marilyn me een filmpje stuurde van een "lief"  ::)

http://www.youtube.com/watch?v=HUgGjgheZ-I
:o poesje...  :o :-\ :-\ :-\

Mitzy  dacht daar heeeeeeeeeel anders over  :-\ want ze sprong overeind

bekeek die kat eens wat dichterbij...

en maakte dat ze wegkwam, met een dikke staart en geschrokken  :o :o :o

;D  ;D ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

HOi Wilma

Goedendag zeg, daar kreeg ik nog 'kattenvel' van zeg...nou wat een akelig beestje....

Mara

Saar

Wilma1

Eigenlijk best wel een zielig beestje...want het zal een rede hebben waardoor ie zo reageert een poes is van nature niet ZO...mits het een boskat is...die zijn geen mensen gewend en dan  onberekenbaar.
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Wat een mooie foto's weer.
Nou dat filmpje wat een geluid er uit die kat komt.
Die pak je niet zonder handschoenen aan zeg.

Hier mijn beloofde filmpje van Doggy.

http://www.youtube.com/watch?v=hEIRCFuwOF8

Groetjes Anja

Wilma1

;D ;D ;D Wat liefffff....bewegend is NOG leuker, dan een stilstaand plaatje  ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Dat Mitzy daarvan schrok kan ik me voorstellen.  ::)
Zo'n katje wil je toch niet tegen komen ?
Maar tis ook wel zielig,wie weet wat dat beestje allemaal heeft mee gemaakt.  :-\

Waar krijgt Mitzy medicijnen voor?

Die 2 katten van ons willen niet veel van elkaar hebben,maar tijdens eten,kunnen ze nog net naast elkaar.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Atenolol....en bloedverdunners.... voor haar hart, als ze deze niet krijgt is ze binnen korte tijd dood. We kwamen hier achter, nadat ze een paar dagen "weg" was en Piet haar voor dood ergens in een doos vond, waar we haar niet hadden gezien.

Ter nauwernood kon ze geholpen worden en zijn er verdere onderzoeken gedaan met o.a een echo waar deze kwaal eruit kwam. Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar haar daarom zo plompverloren weggedaan. Ze had n.l de hechtingen nog van een sterilisatie, toen ze werd wegegdaan en dat vond ik zo raar.....nu blijkt waarom (denk ik).

Ze is een "dure" poes maar ze is het zeker waard!!!! En met de start van de medicatie knapte ze zienderogen op en doet ze alles wat een normale poes van die leeftijd doet....dus zolang we haar zo in leven kunnen houden  :D doen we dat!!! Het is net alsof ze dat snapt, want ze is GEEN dag NIET op tijd thuis geweest voor haar pillen...die door haar avondeten gaan.
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Even een heerlijke slaapfoto van Mausje...

camouflagekussen  ;D ;D ;D

En natuurlijk  "shots" van Coco.... :D

Op de eerste heeft hij een poezenspeeltje waar hij helemaal gek van is....

op de tweede, is hij bezig met een gezichtsmassage  ;D ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=oS-vNRTuFSs

http://www.youtube.com/watch?v=QNXUUt_p9Zs

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Zoooo,wat een verhaal zeg over Mitzy.  :-X
Gelukkig heeft Piet haar optijd gevonden.
Pfffff er zijn mensen.......  >:(
Ze is misschien dan een dure poes,maar 1tje die je niet meer kwijt wilt.  ;)
Al zou het geen lieverdje zijn,dan nog wil je haar een goed en waardevolleven geven,toch ?

Ik heb weer zitten genieten van de filmpjes.  :-* :-*

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

2 februari 2007, 23:09:29 #178 Last Edit: 2 februari 2007, 23:20:08 by Wilma1
Zeker weten, dit poesje verdiend het om gelukkig te zijn......en net wat jij zegt, OOK al zou ze minder aanhankelijk zijn....daar hebben we er ook 1 van...

Mickey....altijd graag buiten....geen knuffelpoes  :-\ maar zo af en toe vraagt ie om een aai over zij bol  :D....en toch zijn we stapelgek op hem en HIJ op ons, want als we weggaan en hij ziet dit....rent ie mee en kunnen we terug  ::) om hem eerst snel binnen te zetten en dan NOG sneller weer weg  :P op de fiets of lopend.

Echter als er kinderen buiten spelen, speelt ie mee  :D gaat op zijn rug liggen om zich door allemaal te laten aaien  ::) en zitten ze vaak in een kring om hem heen...malle poes  ;D....maar een lieverd op zijn eigen manier..... :-*

Mickey heb ik opgehaald uit Tiel .... ook niet echt naast de deur, maar hij is het waard. Het meisje waar hij woonde vond het heel erg en ik heb zo nu en dan nog contact met haar. Haar vriend moest niks weten van katten en ze wilde Mickey dit niet aandoen.....om met iemand te gaan samen wonen die Mickey geen aandacht zou geven en hem zelfs BUITEN zou laten staan als zij niet thuis was.

Vor haar een moelijk besluit, want ze moest kiezen tussen Mickey en haar vriend  :-\ ze moest huilen toen ik hem meenam, maar is blij dat het zo goed gaat. Ook Mickey had een "prijskaartje" aan zijn staart  ::)

Hij had gevochten (doet ie nog steeds  ::) ::) ::) ALTIJD krassen op zijn neus) en dit x verloren, want was flink in zijn achterpoot gebeten. Dit is gaan ontsteken tot op zijn bot en met een fikse behandeling moest het worden verholpen...heeft enige tijd geduurd eer het was hersteld, maar hij kan nu weer alles doen  :D (OOK VECHTEN  ;D)

zo heeft elke poes hier en "verhaal".... ::)
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Inge88

Zo wat een leuke foto's!  :) Echt een beestenboel!

Welk merk en type laptop heb jij? Toevallig Acer Aspire 5684WLMi? Lijkt wel dezelfde als ik heb! Ik heb hem net nieuw (1.5 maand oud)