DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Wilma1

Ik ken iniddels meerdere mensen die zo bang voor poezen zijn  :o IK kan me daar NIETS bij voorstellen ???

Ooit eens gekrabt, gebeten of zo....een onverwachte "aanval"...??? ??? ???

En collega van mijn vriendin, springt achter de bank als haar oude kat tevoorschijn komt en gilt echt de hele boel bij elkaar  :o om vervolgens geheel trillend neer te zakken  :o....het beest schrikt zich haast dood  :o en rent zelf al hard weg  ;D.....

Zelfs IK sprong verschrikt overeind toen dat gebeurde.... ze durft ook de straat niet op als ze er 1 ziet  lopen ::) afschuwelijk lijkt me dat....poezen zijn zulke lieve kroelers, die graag op shoot knorren....tenminste HIER  :P
??? Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

heidi

hallo Piet en Wilma,
Wat een schattige,lieve poezen.
Als ik die schatten zie krijg ik ook weer zin.
Heb jarenlang zelf poezen gehad,maar sinds we hier wonen,al 1o jaar,zijn er geen poezen meer.
Wij wonen nml.aan een drukke weg en de eerste maand dat we hier woonden zijn allebei de poezen doodgereden.
Toen had ik zoiets van dit nooit meer.
Nu hebben wij 3 honden,maar ja die blijven netjes binnen het terrein.
En om nu een poes te nemen en hem dan ergens in een kamer te houden vind ik zielig.

Groetjes Heidi,Quick en Silver

*Yvon

Hoi hoi

Wat kunnen jouw katten lekker bij elkaar liggen.
Zo lief om te zien.  :-*
Meissie en Jochie(onze katten) deden dat toen ze jong waren.
Tot Jochie ouder,zwaarder,lomper,dominanter werd.
Nu wil Meissie niks van hem hebben.  :-\
Is ook Jochie zijn eigen schuld  >:( hij zit haar ook geregeld achterna,terwijl ze daar niks van wil hebben,dan hoor je ze weer tekeer gaan.  :-\
Maar verders zijn het hele lieve katten.  ;D
En uitbuiken met katten op je,HEERLIJK !!  ;D

Groetjes Yvon

Mijn zoon heet trouwens ook Danny.  ;)
En het haarmodel/kleur is zo goed als hetzelfde.  ;D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Hoi Heidi,
Dat is idd erg traumatisch 2 katten doodgereden....ik ben er ook al een paar "kwijt" geraakt 1 door een auto aangereden...HIER waar amper auto's komen en dan doorrijden...zo misselijk...

De anderen helaas door verdrinking omdat de walkant te hoog is, een kat kan n.l supergoed zwemmen....maar ja er niet meer uit kunnen komen is een vreselijk doodstrijd voor ze. De gemeente heeft wat oplossingen aangebracht her er der voor mens EN dier....

Verder is het gelukkig erg dirvriendelijk op "ons" eiland en zijn  er veel katten , dus OOK bewoners die van katten houden.

Hoi Yvon,
Jammer als de katten niet  overweg kunnen met elkaar, hier eigenlijk allemaal wel....alleen Lizzy (de pikzwarte) en Mickey (die zwartwitte dikzak  ;D) zijn eengangers...

De oudste Flossie is echt DE leider en kan met IEDEREEN overweg, ze tolereren alles van hem....HIJ bepaald de regels...best erg leuk om te zien, als er iets aan de hand is of zo....Flossie loopt (tegenwoordig niet meer zo hard  :P met zijn 18 jaar) er op af en zorgt dat de rust er weer in komt.....mopperent en wel.

Ik vind het ook heerlijk thuiskomen, NOOIT alleen, er wacht altijd iemand op, je die blij is je te zien...dus als je een rotdag hebt gehad is dat snel herstelt bij het zien van 1 van de 8....

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik vind jouw katten erg lief om te zien maar om er zelf te hebben...ik denk het niet. Wij hebben ontzettend veel last van andermans katten en niet alleen wat de voliere betreft maar ook kattenpoep en zo. Ik ben zeker niet bang voor katten, de vrouw voor wie wij haar bouvier uitlaat, heeft ook een kat (heb ik je meen ik al verteld  :-X) en die krabt en bijt me maar meer om te spelen. Erg lief hoor.

Groetjes

mara

Anja

Citaat van: Wilma1 op 11 januari 2007, 20:04:16
Ik ken iniddels meerdere mensen die zo bang voor poezen zijn  :o IK kan me daar NIETS bij voorstellen ???

En collega van mijn vriendin, springt achter de bank als haar oude kat tevoorschijn komt en gilt echt de hele boel bij elkaar  :o om vervolgens geheel trillend neer te zakken  :o....het beest schrikt zich haast dood  :o en rent zelf al hard weg  ;D.....

Zelfs IK sprong verschrikt overeind toen dat gebeurde.... ze durft ook de straat niet op als ze er 1 ziet  lopen ::) afschuwelijk lijkt me dat....poezen zijn zulke lieve kroelers, die graag op shoot knorren....tenminste HIER  :P
??? Wilma

Als kind zijnde ben ik idd flink gekrabt door een kater en dat ben ik nooit meer vergeten.
Het is niet zo dat ik gillend weg loop maar als ik ergens ben waar ze katten hebben dan zit ik niet rustig. Ze moeten niet bij me gaan zitten want dan spring ik wel op.
Wat een held op sokken he.

Groetjes Anja

Wilma1

Nou ja, ze kunne je behoorlijk pijn doen met hun nagels en ook hier "bijten" ze wel eens, maar uit genegenheid en ook DAT kan aan de harde kant zijn....als je dan een nare ervaring hebt, kan ik me voorstellen dat je opspringt.

Mijn zwager had voorheen een kat, die was echt onberekenbaar, als je hem aan keek en het beviel hem niet, viel hij je aan. Mijn schoonzus ging bij hem wonen en heeft eens sinaasappels en appels gegooit naar  hem  :o omdat ie HAAR in een hoek dreef met een hoge rug en dan ook flink tekeer kon gaan  :-\ de rede zijn ze iegenlijk nooit acghter gekomen.

Met een vakantie gaf ik eens hun 10 katten eten en die ene he ik toen bewust achter een deur gelaten, omdat ik er op gegeven moment niet meer in kwam...hij barricadeerde de deur....eng hoor  :-\ en IK ben toch een kattenfreak en aan de ander kant liet ie zich weer plots aaien....ja steek dan je hand maar eens uit het te doen  :o ;D...
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Valerie

Citaat van: Wilma1 op 11 januari 2007, 20:04:16

??? Wilma

HAHAHA
Het hulpje van mijn schoonzus is ook bang van 1 van de katten. Hij (ja, een man!) heeft ooit de buren gehaald, omdat ie niet naar binnen durfde. 1 van de katten stond te blazen.  ;D

Wilma1

Wat zo'n lief beestje al kan aanrichten  ;D       

Kijk toch een hoe lief  :D

zo tevreden in een simpele doos....beter als een DURE mand  ;D

zoooooooooo knusssssss...... :-*

Ruby snoepen van...het vogeltjesbrood...zo te zien smaakt het prima  ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

OOK Mitzy voelt zich opperbest in de badkamer...ze lag weer heerlijk te sabbelen tijdens mijn douchen daarnet.... :D....het is helemaal een ritueel van haar geworden  :D

IN trance..... :-*

UIT trance..... ::)

opperhoofd  ;D

poetsen  ::)

en NATUURLIJK..slapen  ::) :P

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Volgens MIJ  ::) is ie...

YEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

GELUKT

*blijblij*
;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dilana

Hoi hoi

Heel goed van jou !!;D ;D
Een tante van mij heeft een kat die heel graag aan haar oorlel sabbelt.  ;D

Groetjes Yvon

Kijk eens hoe nat Dulcy eruit is gekomen.  ;) ;D

Wilma1

17 januari 2007, 14:43:40 #87 Last Edit: 17 januari 2007, 14:52:58 by Wilma1
 ;D ;D ;D Bijnaaaaaa NATTE VOETEN...

Sommige poezen sabbelen, omdat ze te vroeg bij de mamma zijn weggehaald, echter is het wel erg leuk als ze dit dan bij jou gaan doen...heerlijk zitten met een "baby" die zit te sabbelen, aan een trui of in je tante haar geval oorlelletje  ::) ...dat kriebelt  ;D

Ik heb gisteren nog in jouw boekje zitten lezen...alleen nog niet gereageert..ga ik nu ff doen, dat is leuker dan hier voor je!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Dat heb je knap gedaan met die foto zeg.

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: elfelfje op 17 januari 2007, 18:48:40
Hoi Wilma,

Dat heb je knap gedaan met die foto zeg.

Groetjes Anja

Wel afgekeken hoor  :P :P :P  maar ziet er idd erg mooi uit en hij was net gesproeit dus het effect is heel echt  :D

lief he ?!!  ;D

hier zie je haar mooie 2 kleuren ogen goed op  :D
een groenig en een gele
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3