DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Yvon,

Zo kan het ook. Erg leuk om te zien.

Groetjes Anja

Wilma1

Wat liefff, onze Rottweiler liet dat ook toe en sliep ook vaak met Flossie in 1 mand  :D

Coco lijkt iéééééétsie levendiger  :)....vanmorgen stapte hij op en begon wat te fluiten, niet veel maar toch  ::) zijn veren vallen nu wel uit....JOEPIEEEE  :D dus ff afwachten nog.....

Morgen worden de kooien schoongemaakt, dat is wel nodig hoor  :-\

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Ah gelukkig!!

Nog een dikke knuiffel voor Coco, misschien helpen ze hem wel door de rui heen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Hoi Caroline,

Coco heeft de hele avond bij me gezeten...ik had een  dvd van Baantjer op staan ( vind ik erg  leuk) Een paar doritos erbij en samen hebben we zitten knabbelen  :D...hij hapjes uit mijn mond.

Op gegeven moment ben ik weggedoezeld, werd wakker door gekriebel en Coco zat tegen mijn gezicht aan te slapen....ochhhhh zooo lieffff  :-*

Hij zit nu lekker op zijn stokje en ik ga op mijn "stokje"...lekker slapen!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Gelukkig maar dat het nu al wat beter met Coco gaat, hopelijk zet het door.

Mara

Anja

Hoi Wilma,

Gelukkig dat het al een beetje beter gaat met Coco.
Lijkt me zo lief.............samen slapen op de bank.

Groetjes Anja

Caroline

Ach, wat lief!!!!  :-* :-*

Het was niet zo'n spannende Baanjer wel of .... je was heel erg moe.  ;)

Fijne avond met CSI en Bones, trusten voor straks.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

3 juli 2007, 21:11:04 #652 Last Edit: 3 juli 2007, 21:16:36 by Wilma1
 ::) Het antwoord heeft ff geduurd Caroline, maar MOE was het ....Baantjer vind ik altijd heel erg leuk!

Zondag heb ik de vijver gedaan....leliebladeren geknipt...wat een zwaar werk zeg  :o die knipschaar is lang, dus topzwaar....ben tenslotte maar een stoel gaan neerzetten, want zag me al voorover gaan  ::)

Daarbij is het min of meer op de tast knippen, want de bladeren zie je goed en de stengels dus niet....blad uitkiezen, eronderdoor en de steel proberen te volgen  ::) als je er een prijs mee zou kunnen winnen, had ik niets gewonnen, want ik heb wel "tig" X opnieuw moeten beginnen vanaf het blad  >:(

dit heb ik eruit gehaald  :D

ZO ziet het er nu uit  :)

en KIJK, wat ik ineens zag  :o onze karper die al vele malen op sterven na dood was, laatst (ong. 2 wk geleden) lag ie weer op zijn rug...ineens geheel weg toen we terug kwamen en nu zwemt ie weer  ??? ??? ???

Snap er echt helemaal niets van....hij doet wel vreemd, want hij zwom op gegeven moment het "strandje" op en zo is ie wel erg dichtbij de katten  :o ik duwde hem terug en hij kwam gewoon wéér  :o duwde nogmaals, maar nee hoor, hij bleef terug komen  :o ::) NOU JAAAA  ??? ??? ???

Toen een flink zetje met de stok zodat ie verder afdreef en hij "hapte" zo in de stok  :o dan sta je ff raar te kijken  :P uiteindelijk ging ie het diepe deel in....hèhè  ::)

Nu zit ik om me heen te kijken en boven al gezocht, buiten geroepen.... naar Mitzy, de witte poes  :(... zij is altijd binnen rond deze tijd, is zelfs nooit erg lang buiten. Elke avond staat ze paraat voor het eten en nu heb ik haar NOG NIET gezien  :-\ :-\ :-\ moet nu niet meteen ongerust zijn, maar toch voelt dit niet fijn!!! En ze moet dagelijks haar hartpil en nu ook de trombose pil hebben....als ze dit niet krijgt, kan ze hartritmestoornissen krijgen  :-\

:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hopelijk komt Mitzy snel thuis.  :-\

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Mitzy komt net binnen lopen  :D met een hele dikke staart en haren overeind op haar rug  :o en een hongerige maag  ::) want ze duikt gelijk op haar bakje  :D

Jammer dat ze niet kan zeggen, waarom ze zo laat is  ??? en wat er is gebeurt, want dat laatste ben ik wel zeker van, gezien haar houding...

??? Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
fijn dat ze weer terug is
groetjes marga

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Wilma,

Gelukkig is Mitzie weer thuis en wat er gebeurd is...............tja........dat weet alleen zij.

De vijver ligt er weer netjes bij hoor. Wat een rare vis zeg. Dat is toch die vis die door de reiger was gebeten of heb ik het mis.
Goed dat je een stoel erbij hebt genomen. Je zou er eens in kukelen. Dan heb je weer een nat pootje dankzij een goede douchezak. Leg dat maar eens uit ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Wilma1

Ik zou met het schaamrood op de kaken in de gipskamer komen zeg.....oeps foutjeeeee  :P......

Dat is die vis die door de reiger is gepakt ja...die heeft geen 9 maar 10 levens geloof ik ??? Helemaal goed is ie niet, maar je gaat zo'n beessie toch niet dood maken, hij ziet er goed gevuld uit, dus eet ook!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Gelukkig dat Mitzy weer thuis is en die karper, die heeft inderdaad 10 levens ja.

mara