DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Wilma1

24 oktober 2008, 18:10:04 #1530 Last Edit: 24 oktober 2008, 18:12:28 by Wilma1
Echt waar Monique  :o het zou kunnen ik weet het niet, met andere dieren is dat ook zo met ev doorfokken. Ik had een fokker nog gemailt maar nog geen bericht terug.

Hij leek gevangen in zijn eigen lichaam, terwijl álles wel bewoog, maar zonder kracht erin  ???

Het was moeilijk Anja, besluiteloos.... ja en dan weer nee, ik wist het niet, ik had zoveel moeite als ik in die oogjes keek  :-\

Hoi Yvon, pijn had ie niet volgens mij, hij probeerde alles, maar veel lukte niet of met heel veel moeite.

Als hij schreeuwde was het van angst, vooral die vreemde mensen die naar hem wezen... de DA dacht daardoor dat hij pijn had, IK weet bijna zeker van niet.

Ik kon nog wel e.e.a met hem doen, maar het was niet natuurlijk voor Yodi, gisteravond heeft hij nog gedronken, vandaag wilde hij niet. Hij heeft ook een klein stikje appel gehapt  :D

"was"  .... "leek".... jullie zullen ierdoor begrijpen dat Yodu niet meer is.

Hij zag er slechter uit dan van de week, vond zowel de DA, als haar ass. Ze vonden hem vermagerd, ondanks mijn verwoedde pogingen  :-\ Na zijn laatste adempje, wat heel snel ging, voelde ze dat hij toch begon uit te drogen  :-\

Ik moest de beslissing nemen, dat kon zij niet doen, maar ze stond er achter, zij kon niets meer doen voor hem. Hij zou wss na dagen, zijn overleden, maar dan mss van honger, dorst en uitputting.

Ik heb de keuze gemaakt, ik kon hem niet laten lijden, maar is was moeilijk een ogenschijnlijk gezonde hamster te laten inslapen. Ik had hem vast, maar ze wilde dat niet.... zij zou het doen samen met de ass.

Momenteel wat emotioneel kwam toch een traantje, terwijl het dan ook goed voelt.... zo dubbel zo wisselend dat gevoel  :'(

De foto's zet ik wat onderaan, voor degene die het liever niet ziet, maar ik heb een klein, net passend, doosje gemaakt met houtkrullen en katoen erin, wat hij zo fijn vond.... lekker warm voor mijn gevoel  :'(

lekker slapen voor Yodi....

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I

lieve Yodi, rust zacht.........  :'(

Yodi ligt bij al onze kleine overleden diertjes, onder het boompje....

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Ik heb nog wat foto's waarvan ik er 3 plaats, van eergisteravond.

De allereerste X Yodi bij mij op schoot, tevens ook de laatse x

Met een stukje appel  :)

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

och wilma, wat verdrietig :'(
ik word altijd zo emotioneel bij het zien van zulke foto's.
erg moedig en dapper van jou dat je het hebt gedaan. het is beter zo :'(

sterkte lieverd :-*

rust zacht lieve Yodi :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Als tranen een brug konden bouwen ow zo vlug
Dan zou ik zoveel huilen en bracht ik jou weer bij me terug
Dan zou ik zegen wat je voor me betekende
En dan zou ik uitleggen dat je op me kon rekenen

Ik zal er altijd voor je zijn
Het verzachten van je pijn

Ik zal je troostend in me armen nemen
Zeggen dat ik van je hou en dat menen

Als tranen een brug konden bouwen ow zo vlug
Dan zou ik zoveel huilen en bracht ik jou weer bij me terug

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Yodi.

Rust zacht dappere Yodi.

Liefs Anja

Sally

Hallo Wilma,

Wat erg, ik heb met tranen in mijn ogen uw vehaaltje gelezen.
Ik vind het erg dapper van jouw dat je die beslissing genomen hebt!
Yodi is nu aan het spelen op de regenboogbrug!

groetjes Sally

Wilma1

Nouuuww jeetje wat vreselijk lief en ik voel me zo onzeker ....

Ik heb een mailtje terug gekregen van Martin, daar ben ik van de zomer geweest, met een vriendin. Bij die 125 hamsters in Vroomshoop....

Hallo Wilma,

Ach wat akelig. Ja ik ken dit, en denk dat jij gelijker hebt dan de dierenarts: waarschijnlijk een hersenbloeding.

Ze zijn dan deels verlamt, soms trillen ze als ze lopen.

Ik ben fokker en als ik dit zie dan laat ik ze inslapen. Aan jou zou ik het volgende willen zeggen:

Doe het niet voor je zelf maar voor de dwerghamster zelf. Kan hij zelfstandig leven en drinken en geniet hij nog van zijn leven, dan doe je het goed, maar houd je hem in het leven terwijl hij slaapt en beetje kan lopen, is dit voor hem wel zo plezierig?

M.b.t. pijngrens: dwerghamsters hebben een zeer hoge pijngrens. Ik heb wel eens dat ik een abces open maak en schoonmaak en dat de dwerghamster geen krimp geeft. Ook grote wonden meegemaakt terwijl de dwerghamster doet alsof er niets aan de hand is. Echt ongelovelijk!

Sterke.

Groeten,
Martin

De symptomen die hij aangeeft waren zeker weten hetgeen Yodi was, hij liep "trillend" dat is het goede woord en ook van pijn weet ik dat ze dat niet echt aangeven, daar was Yoshi een voorbeeld van.

Ik denk dat hij Zondagavond de bloeding heeft gehad, toen ik die geluiden hoorde en dacht dat hij druk bezig was met graven of zo  :-\

Een kleine opluchting dat ik het goed heb gedaan, al vind ik het voor Yodi heel erg  :-\

:( Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

Rust zacht lieve Yodi.. Ik weet zeker dat je een fijn leventje hebt gehad en dat je het vrouwtje dankbaar bent..

Wilma, sterkte hoor.. Yodi heeft een fijn laatste rustplaatsje.. heel lief gedaan.  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Monky

Ach meis, wat triest.

Het is altijd verdrietig om een dier te missen, maakt niet uit hoe klein... en al helemaal als je zelf de beslissing moet nemen. Ik heb dat 2 keer moeten doen in mijn leven en ik heb het er nog steeds moeilijk mee ook al weet ik dat het de beste oplossing was.

Rust zacht, lieve Yodi.

Sterkte Wilma  :-*

Liefs,
Monique

Caroline

Heel veel sterkte meis.

Rust zacht, lieve Yodi.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi lieve Wilma

Ik lees net je verhaal over Yodi, ach wat erg. Maar voor Yodi heb je de juiste beslissing gemaakt al doet het heel erg zeer. Ik herken het wel hoor, ook om zo'n heel klein diertje kun je superveel verdriet hebben.

Rust zacht lieve Yodi, je hebt een kort maar wel heel fijn leventje gehad bij Wilma en Piet.

Dikke knuffel voor jou Wilma.

Mara

Wilma1

Och ik zie nu pas berichtjes hier  ::)

Dank jullie voor de lieve woorden. Gisteren zat ik nog foto's te kijken van de 2 hamsters  :-\ Ze hebben een goed leventje gehad, helaas erg kort  :-\

De kooi staat nog leeg boven, wie weet, nog eens iets erin. Ik doe hem niet weg, want heb er zoveel in verbouwd en vind hem leuk!!! Als ik eraan toe ben, komt er mss wel weer een bewoner voor  ;)

Nou jemig, denk ik dat Coco zoveel herrie maakt, is het RUBY ??? ???  :o om deze tijd  :o

Hij zat al te slapen vanaf een uur of half 7, donker hè  ::) en dan slaapt ie tot de volgende dag. Ik zou juist de kooi dichtdoen en zie ik   :o dat hij het is die bovenop zijn klimdingen zit  :o KLAARWAKKER  :o ;D

DAT IS VOOR HET EERST SINDS IE HIER WOONT IN DEZE TIJD IN DONKER ZIT TE SPELEN  ;D ;D ;D ;D ;D en hij heeft een lol  ::) Nou maar ff wachten dan met dichtdoen.

Normaal staat de kooi ook nog open en doe ik alles in slaapstand rond deze tijd, want Coco is langer wakker en kan dan nog rondlopen, zonder erbij Ruby op te klimmen  :P wat ie doet als de kooi dichterbij staan ( gevaarlijk voor de teentjes  :o haphap  :-\ )

Mafkees die Ruby!!!  ;D

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

6 november 2008, 14:47:21 #1543 Last Edit: 6 november 2008, 14:55:09 by Wilma1
ZOEK HET VERSCHIL  :o  ??? ::)

Op het eerste oog dezelfde foto  :P maar de bovenste is BANJER en de onderste MICKEY nog geen 5 minuten later  :o

Ik had net mijn bordje erwtensoep op en hoor iets achter mij  ??? Zie ik Banjer uit mijn pannetje de restanten soep likken  :o zooo sneaky zachtjes .....  :-X :P

Dat mag uiteraard niet, maar wel weer leuk voor een foto, dus rennen en kliklik....

Ik breng het toestel weg, alvorens Banjer op de grond te hebben gezet met een ....FOEI MAG NIET HÈ  >:(  ::)

Hij kijkt me alleen maar aan, en likt nog eens zijn bek af  ;D en hij loopt richting de deur.

Ik het toestel wegleggen en hoor ik toch wéér die geluiden in de keuken, wel verdorie..... grmmmbl .....  >:( ogenschijnlijk "boos" pratend loop ik terug naar de keuken en zie.........  :o MICKEY!!!!!!  :o :o :o :o :o waar díe nu ineens vandaan komt  ??? ??? ???

Ja toch het toestel weer, want dit is toch wel erg bijzonder, BANJER ÉN MICKEY op hetzelfde moment dezelfde ideeën ??? ???

;D ;D ;D ;D ;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.