DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Leuke foto's  ;D ;D
Het is dat ik het schermpje van het filmpje vergroot,anders zie je echt heel weinig,jammerrrrrr........opnieuw !! :P ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Citaat van: Yvon en Rene op 22 januari 2007, 11:41:08
Hoi hoi

Leuke foto's  ;D ;D
Het is dat ik het schermpje van het filmpje vergroot,anders zie je echt heel weinig,jammerrrrrr........opnieuw !! :P ;D

Groetjes Yvon

:o WEET JE ??? HET HELE FLIMPJE IS VERDWENEN OP YOU TUBE  ::) alleen het geluid staat er nog, maar met zwart beeld nu....waarschijnlijk denken ze DAAR dat "het" BLOED IS  ;D ;D ;D en hebben ze het beeld verwijderd  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D......het beeld vertekende idd NA uploaden en zag er eg apart uit  ;D

Ik zal Coco vragen het NOG eens te doen....maar dan minder ENG  ;D ;D ;D
:P Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Ik heb het filmpje vanmorgen bekeken , en net weer.
Het staat er nog het zelfde op, alleen heel erg donker.
Groetjes Riny :D

Mara

Hoi Wilma

Leuke foto's en een heel leuk fimpje.

Mara

Wilma1

;D ;D ;D OOOooooo.... als ik de laptop kantel zie IK het ook weer   ::) MET die "bloederige" massa eromheen  ;D het was ook TE donker eigenlijk maar ze doen ook altijd zoiets als je er niet op bent berekend  :P

Volgende X moet ie ff waarschuwen heb ik hem gezegd  >:(
;D ;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

jammer dat jan en joke hun lieverd hebben moeten laten inslapen  :-\ ik heb ongeveer 8 jaar terug ook een hondje gehad (kleintje) en op een gegeven ogenblijk begon hij ook aggressief te worden ................. waren we niet van hem gewend want sammy was een echte lieverd . we zijn ook naar een da geweest omdat we dat niet normaal vonden.
resultaat van da onderzoek wees uit dat hij al geruime tijd longkanker had en eigenlijk zou hij geen maand meer te leven hebben ..................... idd we hebben dan ook met een zwaar hart afscheid van hem genomen en laten inslapen . ik denk nog vaak aan onze sammy en heb jarenlang aan geen andere hond willen denken maar joran zijn lieve snoetje bij het zien van een nestje jack russels heeft ons hart weer vervuld met vreugde om een nieuw hondje  :D
snel eff fototje trekken met mijn toestel dat niet zo goed meer gaat maar de foto's zijn toch een beetje zichtbaar en kan het niet laten om ze hier te plaatsen  ::)

onze joran heeft de naam beegee gekozen komt ergens van een tekenfilm ofzo zeggen mijn oudste dochters maar maakt mij niet uit joran is dolgelukkig met zijn hondje en ook de dochters zien haar erg graag  :D en ik ................... sammy is nog steeds niet uit mijn gedachten maar ook kleine beegee  die pas gisteren avond bij ons is gekomen heeft ondertussen een plaatsje in mijn hart  :D

dus jan en joke ................ jullie lieverd zullen jullie nooit vergeten, de herinneringen zullen altijd bij jullie blijven dus eigenlijk ook wel een stukje van je lieverd. maar tijd heelt alle wonden heb ik nu gemerkt  ::) ik wens jullie veel sterkte toe voor de komende tijd want makkelijk is het niet om het verlies van een dierbaar huisgenootje te verwerken  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

24 januari 2007, 11:19:41 #111 Last Edit: 24 januari 2007, 11:30:15 by Wilma1

Hoi Lynntje,
Ik zag haar al bij het Peelneutje....wat een poepie. Folkert en Maja hebben er ook zoeen. Wel een drukte maker zal het worden als ze grote is, zeker met een klein kind wat OOK veel energie heeft  ::)

Gisteren heeft Piet een vogelscd voor me gekocht, Ik vind dat zo gezellig en hoor het vaak in de dierenwinkel op de achtergrond. Dus ff aangezet en Ruby en Coco zitten dan in het rond te kijken en mee te schetteren  ;D

Ook de poezen vinden het maar raar ??? ....overal horen ze vogels  :censuur maar kunnen er niet en ontdekken  ??? dus Mizty ging op speurtocht  ;D ;D ;D.....

Eenmaal bovenop de kast beland gaf ze het  op  ::) en ging maar weer slapen ....wel erg leuk om te zien hoe ze kijkt en zoekt naar het geluid zonder beest te vinden  ;D......

http://www.youtube.com/watch?v=5_lSU9T1bLs

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Wat een grappig gezicht zeg. Je kan zien dat ze echt op zoek is.

Groetjes Anja

marga

hoi wilma
hier reageren ze allemaal op het filmpje
groetjes marga

Wilma1

Hoi Anja,
Ze heeft idd een hele poos lopen zoeken.....en Coco liep achter zijn kooi de boel in de gaten te houden en om Mizty weg te jagen, als ze op de vensterbank zou springen  ;D want DAT is Coco's domein  ::)  maar uiteindelijk heeft ze toch opgegeven en blikte zo nu en dan nog even in het rond....liggend en wel  ;D

Hoi Marga,
Het is een leuke cd met allemal buitenvogels erop, grappig als ze reageren  :D hier ook  ;)

Nog een paar foto's...

Even je kop wassen Flos en OOK achter de oren  ;D

Snoopy lekker relaxt in haar stoel  :D

CHILLEN  ;D
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Leuk hè als ze gebruik maken van die kattenbankjes. Wij hebben er ook een voor Zotty  :)

Ze zit werkelijk als een vorstin op haar troon...

Even kijken of ik een kiekje ervan kan vinden.

Ah ik heb het gevonden:

Ze vindt het heerlijk om er op haar eigen bankje erbij te komen zitten :)

Groetjes,
Monky

Caroline

Wat een lieve foto's van allemaal poezenkinderen  hier.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

:o :D WAT EEN MOOIE ROOIE  :D DIE HEB IK NOG NIET  ;D Ik heb zelfs een tentje voor ze boven staan in de speciale poezenkamer voor ze, daar kunnen ze heerlijk alles doen wat ze willen, is allemaal voor hun....een ladder staat er om te klimmen...ze maken er veel gebruik van....

Hoi Caroline,
Lief zijn ze hoor, zeket nu het wat kouder is, zijn ze graag binnen. Alleen Mickey (de grote zwartwitte) gaat evengoed veel naar buiten....maar de laatste dagen slaap ie 's nachts binnen en weet je WAAR ???

In mijn LINNENKAST  :o :o :o ik ontdekte dat die steeds open stond 's morgens en er e.e.a. op de grond lag....gelukkig ligt er onderin geen bijzonder spul, meer dingen die ik niet meer geberuik (waarom bewaar ik dat eigenlijk ???   ::) :P) en zag gisteravond Mickey daar liggen op de spulletjes lekker warm en "beschut". Hij maakt zelf de kast open  ::) slim om dat te bedenken DAAR te gaan liggen  ::) :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Wij komen hier ook ff neuzen

Groetjes van

Mickey (rode = ex kater)

Jamie (ex kater =ragdoll)

Binky (ex kater = met de hand grootgebracht toen hij ca. 10 dagen oud was zwerfkatje)

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

;D Jamie is MOOOOIIIIII  ...wauwww...wel grappig...mijn zoon heet OOK Jamie  ;D

De andere zijn ook erg lief om te zien ...Binky een cyperse maar wel een mooie lichte kleur  :D en die rooie hebben altijd iets aparts vind ik...zo'n Jan Jans en de kinderen kat  ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3