7 mei 2025, 14:55:46

Klimboom

Gestart door Pucky, 12 augustus 2003, 19:45:42

« vorige - volgende »

Pucky

Hallo,

Ik wil wel graag een klimboom voor Pucky halen maar hij is maar in zijn eentje zijn er ook ergens kleine klimboompjes te krijgen. Mijn man krijg ik niet zover om een klimboom voor Puck te gaan maken.

Groetjes,
Hessie

Paul

Hoi Hessie,
Je kan ook een speelplankje voor hem bestellen de simpele versie is geloof ik maar 12,50 en dan kan je er ook nog een standaard onder kopen als je dat wilt maar je kan het ook op een tafel zetten natuurlijk.
Kijk even op http://www.valkparkiet.net en dan bij speelplankjes.

Groetjes, Paul

Pucky

Hallo Paul,

Ik heb een speelplankje, daar doet ie dus niks mee. Wat hij wel is in de lamp zitten tussen de lamp zit een beer zodat ie nooit met zijn kopje vast komt te zitten. Wat doet ie hij gaat op de beer zitten en probeerd een plantenblad te krijgen dus ik denk als het maar in de hoogte gaat vindt hij het wel leuk. Gaat het lager dan ons wil ie er niet op zitten. Het is een vogel met een eigen willetje.

Groetjes,
Hessie

Henniee

15 december 2003, 16:49:55 #3 Last Edit: 16 december 2003, 14:21:26 by Henniee
Hoi Hessie. Ik heb een oud vogelhuisje in de kamer gezet(die je normaal buiten zet)versiert met touwen en speeltjes en mijn valk VRIJ is er harstikke blij mee.
Ook een idee misschien? :)
Groetjes Henniee.

Starlet_Sabje

21 december 2003, 19:27:40 #4 Last Edit: 21 december 2003, 19:35:00 by Starlet_Sabje
Hey,

Wat leuk.. heb meteen wat dingetjes op die site besteld! Lekker een badhuisje voor mijn Saffie en ook maar een ruifje.. hij maakt er altijd zon boeltje van! Handig hoor.. en ik moet ook zeggen.. ze zijn goedkoper dan de dierenwinkel! Heel bijzonder.. Bedankt voor de tip!

Paul

Hoi Sabine,

Ik heb ook van die badhuisjes maar er zijn er maar weinig die erin gaan hier :-(
Maar sommige zijn er wel gek op laten we hopen dat die van jou er wel graag in gaat :-)
In elk geval niet te veel water in het bakje doen dan zijn ze er bang van dus een laagje van 1 cm is meestal wel genoeg.

Groetjes, Paul

Starlet_Sabje

Hai Paul,

Ik heb er goede hoop van dat ze er wel in gaat.. als ik het deurtje open zet (als ze er uit mag) zit ze binnen een seconde al op de rand en vliegt eruit. Ze zal er dus geen problemen mee moeten hebben om het badje te vinden! Heb dr wel eens in de gootsteen proberen te zetten met een klein laagje water erin. Maar ze klom elke keer weer via mijn arm omhoog. Ze heeft dus nog geen poot in dat water/ de gootsteen gezet! tis in elk geval het proberen waard nietwaar?

Groetjes Sabine