Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Monky

Oei... lekker spannend zo'n sollicitatiegesprek...
Ik zal woensdag aan je denken  :D

Succes met de laatste loodjes  :-*

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Dankjewel dat is heel lief van je!
Dinsdag ga ik eigenlijk ook solliciteren, al is het dan een spontane sollicitatie in een ziekenhuis in de buurt. Maar zo'n sollicitatie waar je eerst al geselecteerd wordt op basis van proeven, dat is pas echt spannend vind ik! Nu moet ik me zeker bewijzen!

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Spannend hoor, zo'n sollicitatieronde. Ik zal woensdag aan je denken.

Het gaat dus goed met Flupke? Dat is super zeg. Daar ben ik heel erg blij om!!

Groetjes

Mara

Romy

Hoi Mara

Heel spannend! Dankjewel dat je aan me wil denken! Ik moet om 14u gaan.
Het gaat heel goed met Flupke. Ik ben heel trots op m'n meissie  :-*

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

heel veel succes hoor :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Romy

Hoop dat je sollicitatie gesprek goed is gegaan.

Groetjes

mara

Romy

Hoi Kim

Dankje!

Hoi Mara

Nou, het is nog even afwachten  ;D De personeelsmevrouw zei dat ze me beter doorstuurde naar de directeur. Dus zij gaat m'n cv doorgeven en ik moet morgenochtend naar de directeur bellen voor een afspraak  :D
Het sollicitatiegesprek ronde 2 voor de andere job is verplaatst van 14u naar 11u30. Vind ik best wel fijn. Hoe vroeger op de dag, hoe minder lang ik in spanning moet zitten  ;D

Met Flupke gaat het trouwens heel goed hoor! Ik was ontzettend blij om ze terug te zien. Ook al zat er maar 1 dagje tussen, het is telkens een héél blij weerzien  :D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Ik heb aan je gedacht. Ben benieuwd hoe het gegaan is.

Liefs

mara

Romy

Hoi Monky en Mara

Dankjewel dat jullie op me gedacht hebben!
Het eerste gesprek was deze voormiddag om 11u30 ipv 14u. Ze hadden gebeld om het te verplaatsen. Uiteindelijk mocht ik toch maar om 13u naar binnen, zoveel vertraging hadden ze! Het gesprek verliep met een hele jury, dat had ik niet verwacht. Maar het is allemaal goed meegevallen heb ik de indruk. Op 23 februari geven zij hun advies aan de burgemeester en schepenen, en die kiezen dan wie het wordt. Spannend dus! Ik heb wel 1 groot nadeel, en dat is dat ze eigenlijk iemand zoeken die op 1 maart kan beginnen, maar ik wil wel eerst mijn studie afmaken en daarna ga ik op reis naar m'n tante en oom in het buitenland die 25 jaar getrouwd zijn. Ik kan dus pas op 16 juli ten vroegste beginnen... Hopelijk heb ik op andere vlakken een goede indruk gemaakt zodat het wat compenseert...

Deze namiddag had ik dan een tweede gesprek, een spontane sollicitatie in een ZH. Het was een beetje vreemd omdat de directeur niet goed wist wat een seksuologe was  :-\ En er dus ook niet echt het nu van inzag. Gelukkig stond hij er wel voor open dat ik uitlegde wat het was en hoe dit een meerwaarde zou kunnen betekenen voor het ZH. Hij zou het voorleggen aan de raad als de dienst psychiatrie wordt uitgebreid. Mocht er een psychologe ziek vallen of met bevallingsverlof gaan, dan wil hij mij wel contacteren omdat ik als vooropleiding ook psychologie heb gedaan. Hij zei wel dat ik na m'n stude m'n diploma moet binnen brengen om in m'n dossier te steken  :P

Hoi iedereen

Fluppie is zo'n lieve meid  :-* Ze is telkens zo blij om me te zien als ik even weg ben geweest! Al is dat maar een half uurtje, of een hele dag, ze is altijd heel enthousiast  :-*

Ze is wel gestopt met al die lieve geluidjes te maken. Dat vind ik wel een beetje jammer. Maar ik hoop dat dat is omdat ze nu in de rui is, en hopelijk komt het terug als de rui voorbij is. Ik zie trouwens over haar hele lijfje hier en daar nieuwe pennen komen. Ze krijgt ook een nieuwe staartveer. Een weekje geleden was er eentje uitgevallen. Dus het lijkt allemaal heel vlotjes te gaan, gelukkig.

Voorlopig mag Flupke nog eventjes thuis blijven. Deze week en volgende week kom ik in het midden van de week naar huis (momenteel ben ik dus thuis). Waardoor het dus de moeite niet is om Flupke mee te nemen. Na volgende week gaat ze dan telkens met me mee naar Leuven. We zullen het weer gezellig hebben met ons 2tjes. Ik hoop maar dat ze flink stil is, want ik zou niet graag hebben dat ze m'n buren stoort. Maar dat zijn zorgen voor later  ;)

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Nog even snel een goed nieuwtje :

Zonet woog ik Flupke en haar gewicht is 80 gram  :D Ik ben trots op haar  :-*

Groetjes
Romy

Kimm

allemaal goed nieuws romy :D  :D
fijn hoor en dat flupke zo'n mooi gewicht heeft ook!

liefs kim

Romy

Hoi Kim

Nu alleen nog goed nieuws in de week van 23 februari en dan klopt het plaatje helemaal  :D ;)

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Helemaal off-topic, maar ik hoop dat de modjes eventjes een oogje dichtknijpen.

Want ik zou het wel van de daken kunnen schreeuwen!!!

Ik heb onderscheiding, jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
74,16%, dat is 6% meer als vorig jaar!! Met een beetje geluk haal ik op het einde van het jaar m'n diploma met 78% en dan heb ik grote onderscheiding!!!!!!

Hoerajoepiejippiedepieppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Groetjes
Romy

Kimm