Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Romy

Dankjewel Kim!

Ik ben zooooooooooooooooooooooooooooo ontzettend blij  :D

Caroline

Heel erg knap hoor!!!!

Gefeliciteerd!!!  :D :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi,

gefeliciteerd zeg met deze onderscheiding... kan me voorstellen dat je dat wel van de daken wilt schreeuwen... van mij mag je hoor  ;) ;)

Romy

Hoi Caroline

Dankjewel  :-*

Hoi Manon

Ik ga toch netjes binnen blijven hoor, het is hier nogal stormachtig en het regent  ;D
Toch bedankt  :-*

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Romy,

Gefeliciteerd met je onderscheiding. :D Wat voor onderscheiding is het? Is het voor je studie?
En heel spannend met je soll.gesprekken zeg. Ben zo benieuwd.

Flupke is zo te horen goed op gewicht, tachtig gram, geweldig! :D :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manja

Ja het is voor mijn studie  ;D Ik ben niet zo duidelijk geweest merk ik nu  :-X
Ik studeer aan de universiteit en zit nu in mijn laatste jaar. Dus de graad die ik nu behaal, komt op m'n diploma te staan.

Volgende week weet ik meer over het sollicitatiegesprek. Spannend!

Het gaat heel goed met Flupke! Behalve dat ze wel regelmatig een plakpoepje heeft. Maar we zorgen ervoor dat ze er zo weinig mogelijk last van heeft :)

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Romy,

Fijn dat het zo goed gaat met Flupke. :D

En geweldig joh, die onderscheiding voor je studie. Nog even de laatste loodjes en je hebt het gehad. :D

groetjes,
Manja

Romy

Hoi Manja

Super van Flupke en ook een beetje van mij he  ;D

Hoi iedereen

Het gaat zoooooooo goed met Flupke! Ik ben zo fier op m'n meissie  :D
Deze morgen was het m'n moeders verjaardag en ze gaat elke dag van 8u30 tot 9u naar de power plate. Ik wou haar verrassen en ben heel snel daar tussen in een bloemetje gaan halen. Alleen zat ik een beetje met Flupke in. Ik was bang dat ze ongeduldig en boos zou zijn omdat ik haar niet meteen na het ontbijt eruit haalde. Maar wonder boven wonder leek ze het te begrijpen en bleef ze heel rustig in haar kooitje zitten wachten  :D Toen ik daarna thuis kwam, wilde ze wel heel graag eruit  ;D Toen had ze waarschijnlijk zoiets van : nu is het welletjes geweest en is het mijn beurt  ;D ;D
Wat is ze toch een lieverd  :-*

De reiger hebben we de laatste week niet meer gezien. Maar voor de zekerheid doen we toch nog het gordijn naar beneden als we weggaan.

Het is wel een tijdje geleden dat ik haar nog gewogen heb  ::) Zal ik vandaag toch maar eens gaan doen.

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

wat is flupke toch braaf zeg!! leuk hoor!
ach en dat wegen dat geeft toch niets? als ze het verder gewoon goed doet is er niets aan de hand hoor. de ene keer wat meer en de andere keer een beetje minder. zo is flupke ;)  :D
fijne dag!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Flupke is inderdaad een beetje een jojo als het op gewicht aankomt. Maar ik hou het toch liever goed in de gaten. Als ik merk dat ze wat minder gaat wegen, geef ik sneller pinkies of vlokreeftjes. Daar zit veel vet in en dat eet ze ook héél graag. Dan kweekt ze terug een beetje reserve  ;)
Over het algemeen geef ik dat liever niet teveel, omdat teveel vette dingen meer doen dan de vogel vetter maken alleen. En die negatieve dingen wil ik vermijden!

Jij ook een fijne dag  :D

Groetjes
Romy

*Manon*

Hey Romy,

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder  :D

Flupke heeft zich inderdaad netjes gedragen door zo op je te blijven wachten.... leuk zeg!!

Ik moet zeggen.. ik weet mijn valkjes ook eigenlijk nooit.... zal ik ook weer eens moeten doen, als ze ziek worden heb ik geen idee wat een normaal gewicht is voor ze... eigenlijk wel handig om te weten  ::)

Groetjes Manon

ManjaV

Hoi Romy,

Gelukkig voor Flupke is de reiger niet meer langsgeweest.
Kan me goed voorstellen dat ze daarvan schrikt.
En lief dat ze zo rustig in haar kooitje bleef. :D

Groetjes,
Manja

Romy

Hoi Manon

Ik vind het erg fijn dat je nu en dan eens reageert in m'n boekje  :D Ik zal eens op zoek gaan naar het joue. Eigenlijk hou ik maar weinig boekjes bij omdat ik het zo'n klus vind. En als ik iets doe, wil ik het altijd goed doen  ;D

Omdat Flupke ziek was toen ze bij me aankwam, heb ik haar meteen gewogen. En omdat ze eigenlijk een beetje een zorgenkindje blijft, blijf ik haar gewicht in de gaten houden.
Het is al zo laag, en als ze dan nog zou afvallen, ben ik bang dat het snel te laat zou zijn om nog met haar naar de Da te kunnen gaan.
Dus ik houd haar gewicht goed in de gaten om er snel bij te zijn mocht ze iets onder de leden hebben. En eigenlijk ook gewoon als geruststelling voor mezelf dat ze gezond is :)

Ik kan het je ten stelligste aanraden om jou valkjes te wegen. Het hoeft daarom niet elke dag te zijn natuurlijk. Maar als je het al 1 maal in de maand zou doen, en dan bijhoudt in een boekje of zo, dan heb je een heel handig overzichtje :)

Hoi Manja

Ik ben heel blij dat ik de reiger niet meer zie! Hopelijk kunnen we over enkele weken de gordijnen gewoon weer open laten. Want ik vind het een beetje sneu om ze telkens naar beneden te moeten doen. Dan kan Flupke niet meer naar buiten kijken en dat vind ik een beetje een saaie situatie voor haar... Want ze kan heel ver kijken en ziet heel wat bedrijvigheid met de gordijnen omhoog  :D

Het is inderdaad zo'n lieverdje  :-*

Groetjes
Romy

*Manon*

Hoi hoi Romy,

Bedankt voor de tip over het wegen, ga het zeker doen, je hebt me wel wakker geschudt.... want inderdaad is het goed om te weten of ze niet ziek zijn enzo..

Ja het reageren in boekjes, gaat me steeds makkelijker af... deed in het begin steeds een poging in je boekje, maar kwam er dan niet verder mee, komt ook omdat ik eigenlijk nooit kijk op het forum bij verhalen... sta zelf onder dagboeken namelijk.. maar nu krijg ik overal notificaties van en dat werkt voor mij ideaal.... dus zo ook in jouw boekje  ;D ;D ;D

Maar ook in mijn boekje ben je welkom... niks is verplicht en alles mag  ;)

Groetjes Manon

Romy

Hoi Manon

Graag gedaan hoor!
Wegen is eigenlijk iets wat heel makkelijk is (als je tamme valkjes hebt) en je heel wat kan opleveren.
Ik zie eigenlijk geen redenen om het niet te doen (behalve uit onwetendheid natuurlijk).

Die notificatiedingen zijn voor mij echt chinees  :-X Ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten beginnen  ;D
Ik vind het wel een beetje jammer dat de nieuw-knop sinds de crash niet meer werkt. Want dat vond ik wel een heel handig hulpmiddel om boekjes te volgen. Toen kon je beginnen lezen vanaf je laatste gelezen berichtje in een boekje. En dat vond ik erg handig.
Hopelijk vindt Peter er wat op om die terug te doen werken.

Groetjes
Romy