Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Valerie

Ach arme Flup! Jij zal ook wel best geschrokken zijn.
Ik hoop dat haar wondje gauw genezen is.  :-*

Romy

Hoi Valerie

Ik was heel erg geschrokken, zelfs meer dan Flup zelf!
Gelukkig maar, want zijzelf heeft er blijkbaar helemaal geen last van. Ze duwt zelfs het wondje tegen m'n kin als ze wil gekroeld worden, dus ze heeft daar in ieder geval geen pijn aan.
Waar ik wel extra op let, is dat ze de wond niet openkrabt, want ze krabt zowieso makkelijk eens rond haar oogjes aangezien die veertjes daar snel samenplakken door het vocht dat uit haar oogjes komt. En een wondje wat geneest, kan ook gaan jeuken, dus ook daarom hou ik goed in de gaten of het wondje mooi heel blijft en snel geneest.

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

dikke knuffel voor flupke!
gelukkig goed gegaan he!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Flupke heeft ontzettend genoten van het kroeltje! Mocht ze kunnen spreken, ze zei je een dikke dankjewel  :D :-*

Hoi iedereen

Ik heb een bestelling geplaatst bij valkparkiet.net. Eerst moet ik nog een bevestigend mailtje krijgen omdat de bestelling dus naar het buitenland moet gestuurd worden.
Ik kan dan ook nog beslissen om de bestelling te annuleren of wijzigen mocht het teveel wegen.
Momenteel heb ik het volgende in mijn winkelwagentje :
- Een gedroogde zonnebloem
- Pick 'n stick
- Pikklok
- Pick en Fly mix
- Vlo kreeftjes
- 3 balbel

Ik hoop snel een mailtje terug te krijgen en hoop dat dit alles niet meer weegt dan 500 gram. Dan zijn de verzendkosten 4,2 euro. Als het meer weegt, dan zijn de verzendkosten 9,1 euro en dat vind ik toch wat teveel op zo'n klein bedrag. Dan laat ik het één of ander vallen.

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Ik heb een mailtje teruggekregen en ik zit op een gewicht van 700 gram.  :-\ Dat is er dus 200 teveel. Hopelijk  met de pikklok eruit te halen geraken we onder de 500 gram. Ik wacht vol spanning op de mail!

Groetjes
Romy

Monky

Ach jee, ik lees het nu pas... Arme Flupke...
Hoe is het vandaag met haar? Nog steeds geen last van het wondje? Geef haar een lekkere dikke kroelknuffel  :D

Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken.

Ah leuk! Lekker wat dingetjes bestellen. Vind ik altijd heerlijk. Ik wil altijd zo veel hebben hahaha.

Is het trouwens nu wel gelukt het onder de 500 gr te krijgen?

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Flupke heeft er echt helemaal geen last van, gelukkig! Het gaat heel goed met haar, ze is levendig, maar schreeuwt niet. Gewoon perfect dus!  :D
Dankjewel zou ze je willen zeggen, voor de dikke knuffel  :D

Super he zo'n dingetjes bestellen! Het is nu de eerste maal en ik kan niet wachten tot de bestelling toekomt! Ik heb me héél erg moeten inhouden om niet meer te bestellen  ;D
Het is nu zo geregeld dat de pikklok eruit is gehaald. Al de rest komt wel hier naarto, want de rest weegt samen niet meer dan 500 gram. De betaling is reeds gebeurd, en normaal gezien duurt de verzending naar hier zo'n 3 a 4 dagen nadat het bedrag op hun rekening is gekomen. Dus het zal, gezien de 'rare' dagen, waarschijnlijk pas volgende week zijn. Oh wat ben ik benieuwd  ;D

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Het gaat goed met Flupke!
Haar wondje geneest heel mooi, er zit ondertussen een korstje op. Ze krabt er gelukkig ook niet aan.
Het is me nog steeds niet gelukt om er een foto van te nemen, ik heb het erg druk met studeren   :-\

Groetjes
Romy

Romy

Hoi Monky

Dankjewel voor je wensen  :D
Dit jaar maak ik geen kaart, te weinig tijd. Maar bij deze wens ik je ook een prettige kerst en een héél gelukkig nieuwjaar!

Hoi iedereen

Gisterenavond zag ik dat Flupke aan haar wond gekrabd had. Het was waarschijnlijk per ongeluk, want ik zag maar 1 haal. Het heeft gelukkig niet echt gebloed en het ziet er verder netjes uit. Hopelijk geneest het snel want met die korst ben ik toch wat ongerust dat ze die per ongeluk afkrabt en het terug van opnieuw moet genezen...

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Romy , fijne kerst voor jullie en Flupke ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Romy

Vervelend dat Flupke gewond is geraakt en dat ze het heeft opengehaald. Maar hopelijk geneest het gewoon. Leuke bestelling heb je geplaatst zeg. Hoop dat je Flupke daarmee gauw kunt verwennen.

Groetjes

Mara

Anja

Romy

Ann en Anja

Dankjewel voor jullie kerstwensen!
Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen  :-*
Wel wil ik me excuseren omdat ik zelf geen kaartjes in de boekjes plaats, ik heb er geen tijd voor om er eentje te maken omwille van het vele studeren...

Hoi Mara

Het is inderdaad vervelend dat wondje. Deze middag zag ik ineens dat er een pluisje op lag. Dat heb ik maar snel eraf gehaald, vooraleer ze zou gaan krabben om het weg te krijgen. Vandaag is ze er voorlopig af gebleven dus laat ons hopen dat het zo mag blijven!

Ik ben ontzettend benieuwd wanneer we de bestelling gaan krijgen. Maar het is nog niet verstuurd want ik heb nog geen mailtje daarover ontvangen. Geld storten naar het buiteland duurt vast wel wat langer dan gewoon een binnenlandse overschrijving, en het versturen van het pakket zelf duurt dan ook nog 3 tot 4 dagen. En dan nog de feestdagen ertussen... Ik hoop stiekem om volgende week het pakket te krijgen, als het pak vrijdag verstuurd wordt... Anders zal het pas de week erna zijn vrees ik...

Groetjes
Romy

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.