Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Kim

Lappenmand, dat had ik nog nooit gehoord, maar ik begrijp wel wat je bedoelt  ;D
Dankjewel voor je beterschapswensen!
Over m'n tenen is dus ook nog steeds niet het laatste gezegd... Momenteel zie ik de oude nagel op de nieuwe liggen, maar die lijkt er dus nog aan vast te zitten. De linkse groeit ook sneller dan de rechtse, waarschijnlijk omdat op die laatste een ontsteking heeft gezeten. Dat is gelukkig wél al weg :)

Flupke lijkt niet haastig te zijn om bij te komen  ::) Het moet zijn dat ze er zelf niet echt last heeft van gehad dat ze even niet gegeten heeft en afgevallen is...

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

hihi leuk he, lappenmand......... ;D
sommige dingen hebben zoveel tijd nodig met herstellen, vooral met ontstekingen etc. vervelend is dat.

fijn dat het met flupke wel goed gaat. misschien heeft hij er inderdaad geen last van dat hij is afgevallen. ik denk dat het er ook zo weer bij zit hoor. gekke flupke ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Deze avond zag ik ineens dat Flupke een wit vlekje op haar tong heeft. Nu ben ik natuurlijk bang dat Flupke het van mij over heeft gekregen. Al kan ik het mij moeilijk voorstellen, aangezien ze normaal nooit in m'n mond mag/kan. Maar het kan natuurlijk altijd wel eens gebeurd zijn, en ik heb er niet zo op gelet verleden week, omdat ik toen nog niet wist dat ik het had. Nu let ik er uiteraard wel heel goed op.
Bij ziek heb ik een topic geopend.

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

ik las het inderdaad. je moet ook niet zoveel zoenen met flupke ;) ;D
als ik jou was zou ik morgen gewoon even de vogelarts bellen en het even uitleggen. hij zal vast wel weten of het kwaad kan dat jij die schimmel hebt. gewoon ff doen hoor. ;)

groetjes kim

Romy

Hoi Kim

Morgen controleer ik even of het plekje er nog zit. Als dat het geval is, dan bel ik naar de VA.

Nu moet ik wel zeggen dat ze al af en toe zo'n vlekje heeft gehad, maar dat het telkens vanzelf weg ging. Maar omdat het nu een wit vlekje is en ik met die stomme schimmel zit, ging er een alarmbelletje rinkelen...

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

dat kan ik mij voorstellen hoor. en dan maak je je gelijk weer zorgen, zo werkt dat toch.
ik hoop dat je morgen gerust gesteld mag worden, het zou mij ook niet lekker zitten hoor en waarschijnlijk is het misschien niets bijzonders maar zorgen maak je je toch als het om je lieve flupke gaat.
ik hoor het morgen wel ;)

groetjes kim

Romy

Hoi Kim

Het plekje lijkt wat donkerder zijn geworden. Alsof dat 'schimmelplekje' weg aan het gaan is. Nu ja, het is maar een kleine vooruitgang, en misschien zie ik het niet helemaal goed. Maar morgenochtend zou ik toch meer moeten zien denk ik.
Ik hou je zeker op de hoogte :)

Groetjes
Romy

Lisa

Hoi Romy,

Ach gossie arme Flupke. Hopelijk is het snel weg dat witte vlekje. Miss als je morgen kijkt is het al weer weg.

Hoe is het verder met Flupke?

Liefs Lisa

Romy

Hoi Lisa

Flupke lijkt er in het geheel geen last van te hebben, gelukkig. Vandaag heeft het vlekje een iets donkerdere kleur, alsof het weg lijkt te gaan. Dus ik wacht het nog een dagje af, aangezien ze er zelf geen last van heeft.
Vroeger had ze al eens zo'n plekje gehad (meer dan een keer). En toen zei de DA dat het een teken is dat er iets anders aan de hand is. Flupke heeft dit weekend niks gegeten toen wij in Rotterdam zaten. Misschien heeft ze daardoor wat stoffen te weinig binnen gehad, en is dat plekje daardoor ontstaan. Nu ze weer goed eet, zal het vast snel weg zijn. Althans, daar duimen wij hier voor :)

Je hebt een mooie handtekening  :D

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

fijn dat het aan het wegtrekken is. komt wel goed.

groetjes kim

Dierenfreackske

Hoi Romy , fijn dat het vlekje op haar tong aan het wegtrekken is , aangezien ze er geen last van heeft zou ik ook niet direct naar de va gaan , maar mocht ze er last van hebben natuurlijk wel he ! Grtjs Ann

Romy

Hoi Kimm

Ik denk ook wel dat het gaat wegtrekken hoor. Uiteindelijk is de mond van ons toch wel heel verschillend dan bij een vogel, dus het zou me verbazen mocht het besmettelijk zijn.
Aangezien de andere plekjes ook telkens weg zijn gegaan, kijk ik het even aan. Ik houd haar goed in de gaten om te zien of ze blijft eten en drinken, en of ze gewoon haar lieve zelf blijft :)

Hoi Ann

Ik deel jou mening. Gezien ze er geen last van heeft, ga ik haar geen extra stress bezorgen door met haar naar de DA te gaan (het is 45 min rijden + 45 min terug). Ik houd ze ondertussen erg goed in het oog.

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Tot mijn grote verbazing is het plekje helemaal verdwenen!
Ik zie alleen een randje nog waar het gezeten heeft, wat nog een klein beetje wit is.

Oh wat ben ik blij  :D

groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Fijn om te lezen dat het plekje weg is, gelukkig maar.

Hoe is het verder met je? Leuk dat je weer even in mijn boekje bent geweest.

Groetjes

mara

Kimm

hoi romy,

ik ben ook erg blij voor je meid! super. :D

groetjes kim