Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Romy

Nog even snel voor ik vertrek :

Ondertussen heeft ze wel al uit zichzelf gevlogen, naar de ontbijttafel, waar ze graantjes oppikte, de sloeber  ;D

En nu is ze gretig van haar eivoer met wormpjes aan het smullen. Ik hoop echt dat ze misschien gewoon wat stress had gisteren en daardoor wat minder gegeten heeft. Of misschien heeft ze wat buikpijn gehad van de mango en perzik, want ze had er best veel van gegeten...

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Misschien valt het allemaal wel mee hoor. Het kan best wat meer stress zijn geweest, of van het vligen. Tenminste, dat hoop ik. Ik ben benieuwd wat ze vanavond weegt.

Mara

Romy

Hoi Mara

Bedankt voor je reactie!
Daarnet heb ik Flupke gewogen, meteen toen ik thuis was. En ze woog 72 gram, gelukkig! Ze is dus wat bijgekomen!

Ze had wel een slijmerige, supergrote poep aan haar kont bengelen... Een beetje zoals een ochtendflatsh. Heel vreemd. Misschien dat ze een lange tijd geslapen had net voor ik thuiskwam?? Ik heb hem alvast moeten afkuisen, want hij bleef bengelen. En in tussentijd heeft ze mij helemaal beklad met haar poepslinger... M'n hele armen zaten onder  :o ::) Gelukkig had ik geen lange mouwen!!

Ik hoop dat ze morgen opnieuw een beetje aankomt...

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Romy,

Dat is inderdaad vreemd. Misschien is het toch eens een idee om haar ontlasting te laten onderzoeken op bacteriën en parasieten?
Dan weet je meteen of er wat mee aan de hand is!
Misschien heeft ze wormen, of een bacteriële infectie. Zoiets valt allemaal goed te behandelen.

Ik hoop ook dat Flupke weer wat meer aankomt.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Romy

Ik sluit me bij Manja aan. Ik zou toch even haar poepjes laten onderzoeken.

Ik hoop dat ze nog meer aankomt...

mara

Romy

Hoi Manja en Mara

Het zou idd misschien eens beter zijn om haar poepjes te laten onderzoeken... Morgen zal ik eens bellen naar de DA om te vragen wat zij ervan denkt om haar poepjes te laten onderzoeken. Want morgen moet ik bij haar in de buurt zijn, dus dat zou goed kunnen uitkomen indien nodig.

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Wat vervelend dat Flupke is afgevallen. Hoop dat ze niet meer afvalt maar weer aan gaat komen.
Het lijkt me idd verstandig om de poepjes eens een keer te laten controleren dan weet je ook meteen of ze wormen of een bacterie heeft.

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor Flupke.

Groetjes Anja

Romy

Hoi iedereen

Alles is terug in orde met Flupke...
Deze morgen, na haar ochtendflatsh, toen ze nog niks gegeten had, woog ze 71-72 gram. Dus ze is niks afgevallen. Ze is heel levendig, heeft al gevlogen en...

met haar nieuwe speeltje gespeeld  ;D

Haar poepjes zijn ook terug volkomen normaal en blijven niet meer plakken.

En hier volgen enkele foto's van Flupke. Het is lang geleden, ik weet het, maar in de vakantie is het altijd zo druk  ;D

Dit is Flupke haar nieuwe speeltje :

Vooral de onderkant is superinteressant :

Daar hangen dus 3 staafjes die geluid maken als ze tegen elkaar tikken  :)

Ze voelt zich nu een echte muzikante  ;D

Hier een close-up van Flupke

En toen ontdekte ze het bakje met water aan de verwarming :

Maar er zat niks in, dus gaf ze het maar een goede knauw  ;D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Hele leuke foto's heb je gemaakt van Flupke. Wel fijn dat ze dus inderdaad niet meer is afgevallen.

Mara

Monky

14 september 2007, 19:06:39 #1359 Last Edit: 14 september 2007, 19:08:21 by Monky

Hier een close-up van Flupke

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Romy,

Wat is ze toch een schat zeg. Ik heb hier kleine windgongen hangen en dat vinden ze ook heel leuk. Het is wel een erg mooi speeltje moet ik zeggen.

Gelukkig dat ze niet meer is afgevallen en dat de poepjes weer goed zijn.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Mara, Monky en Anja

Ik ben ook erg blij dat ze niet meer is afgevallen. Daarnet woog ik haar opnieuw en nu weegt ze 73-74 gram, dus ze is nog een beetje bijgekomen. Daar ben ik echt superblij mee!

Het speeltje heb ik voor 3.90 euro op de kop kunnen tikken! Echt een koopje!

Bedankt voor jullie complimenten  :-*

Anja,
Het speeltje lijkt wel een beetje op een windgong!

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Hoe is het met Flupke? Dat is niet duur hoor voor het speeltje.
Het lijkt idd op een windgong.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Het gaat goed met Flupke!
In het weekend maakte ik mij een klein beetje zorgen : ik had de indruk dat ze niet veel at en ze was ook veel rustiger dan anders... Maar ze is nu ook echt in de rui! Waarschijnlijk had ze er een beetje last van. Ik woog haar ook regelmatig en ze viel niet af.
Maar gisterenavond en vandaag heeft ze opnieuw gewoon normaal gegeten en zich ook normaal gedragen! Ze heeft heel veel gevlogen en is opnieuw haar zotte zelf   :P

De laatste week gaat het ook héél goed met haar oogjes. Ik heb geen etter meer gezien. Daar ben ik enorm blij mee  :D

Groetjes
Romy

Monky

Hi Romy,

Fijne dat het weer zo goed gaat met Flupke... Het is toch een vogeltje die een heel speciaal plekje in mijn hart heeft veroverd  :-* :D

Groetjes,
Monky