Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Romy

Ik had de speeltjes zien liggen bij de Intratuin.

Mara

danielle

Hoi Romy,
Ik heb de foto's bekeken van Flupke! Wat een mooie vogel is het geworden! Het zijn prachtige foto's. Is ze altijd zo actief zoals op de foto's?
Kun je die meelwormen gewoon bij de dierenwinkel kopen? Ik heb ze nog nooit gegeven. Het lijkt me echter wel eens leuk om het te proberen, als ik er zelf tegen kan  :P

Groeten Danielle

Romy

Hoi Anja

Geen probleem hoor, ik zie dat Mara ondertussen al gereageerd heeft :)

------------------------------------------------------------------

Hoi Mara

Heel erg bedankt voor deze info, ik zal eens kijken of er zo'n dierenwinkel dichtbij de grens zit.

Hoi Danielle

Bedankt voor je complimentjes :)
In de voormiddag is Flupke altijd heel erg actief. Dan klimt ze rond, vliegt ze,... In de namiddag is ze een stuk rustiger, dan poetst ze zich en doet enkele dutjes.
Die wormen (ik denk buffalowormpjes, meelwormen zijn groter en dikker), heb ik gekregen van de vader van mijn vriend. Ik weet niet waar hij ze gehaald heeft. Maar ik veronderstel ook uit een dierenwinkel hoor. Het is wel een doos uit de diepvries, dat is toch (vind ik persoonlijk) veel beter dan levende!
Als het bij jou valkje net zo'n succes is als bij Flupke, dan zal hij je enorm dankbaar zijn want het is echt smullen. Heel leuk om te zien hoe blij ze is als ik met de wormpjes afkom  :D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Ik zelf geef mijn kwartels meelwormen maar die mogen de rest van mijn vogels (waaronder valkjes) ook hebben. Maar ik heb het nog nooit geprobeerd.....Misschien toch maar eens die wormpjes gaan proberen die jij bedoeld.

Mara

Romy

Hoi Mara

Je zal wel zien dat ze er heel erg van gaan smullen  :D Achteraf zijn ze wel erg vies hoor  :P

Hoi iedereen

Vandaag is het D-day. Om 11u beginnen de deliberaties en daarna is het proclamatie. Wanneer dat dan precies is weet niemand, dus het wordt wachten... Ik ga er naartoe met enkele vriendinnen, die hier straks om 11u zullen zijn. :P
Ik begin buikkrampen te krijgen van de spanningen... Laat ons hopen...

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Ik heb supergoed nieuws! Ik ben geslaagd en heb dus geen herexamens! Dat is echt supergoed nieuws, er zijn maar 7 van de 28 mensen geslaagd, ik had het echt niet verwacht...

Dus nu kan ik op reis gaan ook  ;D

En nu snel naar huis!

Groetjes
Romy

Christine

Feli!!
Wat geweldig, vooral omdat er maar weinig geslaagd zijn.
Bij ons in de klas (we zitten met 13 in onze klas)
waren er 2 niet geslaagd, de rest van de klas met sommige her-examen of een taakje die ze nog moesten maken!

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Dafrinja

Gefeliciteerd Romy!!! (of zoals ze bij jullie zeggen; Proficiat  :P )

Supergoed gedaan,  :D fijn ook dat je verder niets meer hoeft te doen aan examens e.d.
Waar ga je naar toe op vakantie??
En hoe gaat het met de mooie Flupke? :-*

Groetjes !!!!!

Dafrinja en Gizmo

Anja

Hoi Romy,

Goed gedaan meid. Ik ben trots op je.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

:-* :-* Ik ga er bijna van blozen, dankjewel!

---------------------------------------------------------------------

Hoi Dafrinja

Ik wist niet dat jullie het woord proficiat niet gebruikten? Wat grappig he, die verschillen tussen België en Nederland  :)
Ik ga waarschijnlijk samen met mijn vriend naar familie in Spanje. Dat is lekker goedkoop  ;) Maar het zou ook kunnen dat we ergens een tussenstop maken, bv. in Barcelona of zo, we zien nog wel

---------------------------------------------------------------------

Hoi Christine

Dankjewel voor je felicitaties :) Wat studeer jij?
Bij ons hebben diegenen die niet geslaagd zijn uiteraard ook nog de kans om herexamens mee te doen. Maar er zijn er verschillende die gaan stoppen omdat het voor hen te zwaar is.

----------------------------------------------------------------------

Jullie zijn (nogmaals) héééééééél erg bedankt voor jullie felicitaties! Ik kan het eigenlijk nog altijd zelf niet geloven dat ik geslaagd ben! Gelukkig staat het zwart op wit op papier, zo kan ik af en toe eens kijken en dan ben ik opnieuw zeker dat ik er door ben  ;D

Met Flupke gaat het goed. Ze was blij me terug te zien en ze was enorm kroelerig. Gelukkig went ze steeds meer aan m'n moeder, zo heeft ze deze morgen volgens haar heel veel gevlogen. Ik ben blij dat ze zonder mij nu ook haar vleugeltjes durft strekken.

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Proficiat met het behalen van je examens. Wij (ik woon in Nederlands Limburg) gebruiken gewoon het woord Proficiat hoor. Maar meestal zeg ik van harte of gewoon gefeliciteerd.

Ga je op vakantie? Waarnaar toe als ik vragen mag?

mara

Valerie

Romy!

Een dikke proficiat!!!! Nu kunt ge lekker van uw vakantie genieten, ge hebt het dubbel en dik verdiend!! :)

Die meelwormen, zijn die nog echt heel? Durf jij dat zo (ook al leven ze niet meer) met je blote hand vastpakken? brrrr.  :-X  ;)

Romy

Hoi Mara

Bedankt!
We weten nog niet zo goed waar we op vakantie gaan. We twijfelen tussen een 'gewone' strandvakantie (bestemming nog onbekend) en tussen vakantie bij mijn familie in Spanje. Bij deze laatste is het natuurlijk supergoedkoop, dan moeten we enkel het vliegtuig betalen. Maar aangezien die familie momenteel hier op vakantie bij ons is, denken we erover om een gewone strandvakantie te doen. Maar er staat nog niks vast hoor!
Ik zal het laten weten eens het beslist is, ok?

--------------------------------------------------------------------

Hoi Valerie

Bedankt!
Die wormpjes zijn eigenlijk geen meelwormen, ze zijn een beetje kleiner. En ik neem ze niet in mijn handen hoor, ze zitten in een potje in de diepvries en ik giet deze rechtstreeks in Flupke haar bakje en laat het zo even staan om te ontdooien  ;D ;) :P
Maar eigenlijk, omdat het zo'n kleine wormpjes zijn, is het niet echt eng, ze lijken gewoon op witte stokjes, je ziet geen kop of zo  ;D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Valerie,

Ik geef de levende meelwormen altijd zo aan mijn kwartels, vinden ze heerlijk.

Hoi Romy

Ik hoor het wel wat je met je vakantie gaat doen.

Mara

Inge88

Gefeliciteerd! Knap hoor dat je een van de weinige bent die dan ook nog eens geslaagd is!

Die meelwormen zijn bij mij vriesdroog en je ziet ook geen kop ofzo... ik vind het niet eng ze met mn vinger te pakken. Als het levende waren zou het ik minder leuk vinden...  :P