Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Inge, Anja en Mara

Het is misschien wel het beste voor Flupke, maar het is toch moeilijk hoor om hier nu ineens alleen te zitten. Al is het dan maar een vogel (in veel mensen hun ogen), je hebt er echt zoveel liefde en affectie van!
Gelukkig zie ik haar woensdagavond al terug. En ik weet dat m'n moeder er heel erg goed voor gaat zorgen.

Groetjes
Romy

Inge88

Ik snap dat het wel een gemis is! Maar gelukkig is de tijd te overzien. Flupke zal woensdag ook blij zijn je weer te zien:) Fijn dat je moeder ook om Flupke geeft.  :)

Romy

Hoi Inge

Ja goed dat m'n moeder goed voor Flupke zorgt en dat ze het graag doet, anders zou ik Flupke niet achterlaten.

-----------------------------------------------------------------

Hoi iedereen

Ik kreeg vandaag een mailtje van m'n moeder dat Flupke niet uit haar kooi wil en dat ze zit rond te kijken alsof ze me aan het zoeken is. Blijkbaar begrijpt ze niet waar ik ben... Hopelijk mist ze me niet te hard!

Gelukkig zal het snel morgenavond zijn en dan zie ik m'n lieve meid terug!

Groetjes
Romy

PS, dit is misschien off-topic, maar ik hou het kort : ik baal enorm dat m'n geplande vakantiejob deze zomer niet doorgaat... Nu moet ik op het laatste moment nog iets anders zoeken en dat is erg lastig met de examens in het vooruitzicht  :censuur

ManjaV

Hoi Romy,

Dat is zeker nogal balen. Ik hoop dat je snel iets anders vindt.
Succes alvast.

Flupke zal wel even moeten wennen nu je er niet bent.
Maar gelukkig is ze in goede handen. :D
En helemaal beter dat je morgen er alweer bent. Zo heb je haar toch niet al te lang moeten missen.
En misschien ook goed dat ze zich een beetje ook op anderen leert te concentreren, zoals je moeder.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manja

Ik hoop ook heel erg dat ik nog iets leuks (en ook iets wat goed betaalt!  ;)) vind...

Het is een hele grote troost dat Flupke in goede handen is. En het is ook, zoals je zelf aangeeft, goed dat ze zich nu wat leert focussen op andere mensen. Ik hoop dat ze alsnog uit haar kooitje wil gaan morgen. Ze moet leren om andere mensen te vertrouwen.

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Romy,

Dat zal vast wel gaan lukken. Toen ik Krikkie had, was hij ook zo op mij gefocust. Maar omdat ik naar school moest, zorgde mijn moeder altijd voor hem en nam hem door het hele huis mee. Hij zat op haar schouder bij het strijken, bij het afwassen, enz.
Dus je ziet dat, ook al zijn ze nog zo gefocust op jou, ze zich ook aan een ander persoon kunnen hechten.

Hoe gaat het met het leren voor de examens?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manja

Deze morgen sprak ik via msn met m'n moeder en ze zei me dat Flupke niet uit haar kooi wil. Haar deurtje staat nochtans de hele tijd open als ze thuis is. M'n moeder kan haar ook niet pakken om haar eruit te laten...

Ik ben héél benieuwd hoe ze gaat reageren als ik vanavond thuis komt! Hopelijk zijn er niet teveel files en kan ik vroeg vertrekken!

Toch blijf ik hopen dat het gaat zoals bij jou Krikkie. Ik zou het erg fijn vinden mocht ze ook zo met m'n moeder meegaan door het huis...

Met het leren lukt het prima. Ik heb een schema opgemaakt en ik loop een beetje voorop, dus dat vind ik geruststellend :) Maar we zullen maar weten hoe goed het gegaan is eens ik mijn punten krijg he... Bedankt om te vragen!

Groetjes
Romy

..Neline..

Hey Romy

Kan je moeder niet proberen om Flupke over te halen met trosgierst of wat anders lekkers?? Misschien dat Flupke je moeder dan wat meer gaat vertrouwen :-\. Ik weet niet of het werkt, maar het is misschien te proberen.

Ik denk dat Flupke je letterlijk in de armen gaat vliegen als je thuiskomt  ;D ;D.

Veel succes met leren!!  :)

Groetjes Neline

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Romy

Hoi Neline

Dat is misschien wel een ideetje om haar te lokken met trosgierst... Dat zal ik zeker onthouden tot de volgende keer dat ze enkele dagen zonder mij zit.
Want vanavond ben ik alweer thuis, wat ben ik blij dat ik m'n schatje dan terug zie!
Maar ik weet helemaal niet hoe ze gaat reageren... Ze is al 1 keertje enkele dagen zonder mij geweest, maar toen ik thuis kwam zat ze te eten en ze keek gewoon 1 keertje op, zag en hoorde dat het mij was, en ging daarna gewoon door met eten  ::) Niet echt wat ik verwacht had...

Misschien dat het deze avond anders is?? Ik zal het jullie zeker laten weten!

Groetjes
Romy

Oh ja, ik heb vannacht gedroomd dat Flupke een maatje erbij had : een witmaskermannetje, en ook een groene catherina...  :P M'n moeder was er niet zo blij mee  ;D

Anja

Hoi Romy,

Ik weet zeker dat Flupke jou gemist heeft hoor.
Ben er stiekum toch ook wel benieuwd naar hoe ze reageert als je vanavond thuis komt.

Veel succes nog met je examens.

groetjes Anja

Monky

Citaat van: Romy op 23 mei 2007, 09:56:36

Oh ja, ik heb vannacht gedroomd dat Flupke een maatje erbij had : een witmaskermannetje, en ook een groene catherina...  :P M'n moeder was er niet zo blij mee  ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Veel plezier vanavond met Flupke als je thuis komt  :)

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Anja en Monky

Nog een dik uur en ik vertrek naar huis (als de files wat minder geworden zijn).
Ik zal het jullie laten weten hoe het ging als Flupke mij terug zag :)

Groetjes
Romy

Monky

Rij voorzichtig!!  :D

Groetjes,
Monky

danielle

Dag Romy,
Ik ben wel een beetje nieuwsgierig geworden naar je dagboek (vooral naar Flupke dan). Zo ik in de gauwigheid heb kunnen lezen heeft ze al heel veel meegemaakt? Het is ook een heel mooi valkje geworden  :).
Ik zal het de komende tijd nog een beetje doorkijken en zal nog wel vaker langskomen (als jou dat ook leuk lijkt?)

Wel spannend om je vogel zo achter te laten he? Ik was laatst een week op vakantie en heb toen Tommie naar een vriendin gebracht. Ik had het er wel moeilijk mee, vooral omdat het de eerste keer was. Toen ik terug kwam liet hij zich helemaal knuffelen. Ik denk dus dat je ook wel bij Flupke een hartelijke verwelkoming kan krijgen.

Groeten van Danielle

Romy

Hoi Monky

Ik zal zeker voorzichtjes zijn hoor! Gisteren is er nog een heel ernstig ongeluk gebeurd op de brusselse ring, en daar moet ik voorbij. 2 koppels van 80 jaar zijn in hun auto verpletterd tussen twee vrachtwagens  :-\ :'(
Ik ben altijd wel voorzichtjes, maar soms kan je er ook zelf niet aan doen...
M'n moeder is ook altijd ongerust en ik moet steeds een smsje sturen als ik vertrek en ook als ik toekom, zo weet ze dat ik veilig gearriveerd ben.

-------------------------------------------------------------------

Hoi Danielle

Fijn dat je in mijn dagboekje komt lezen! Ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft.
Flupke heeft inderdaad al erg veel meegemaakt, maar gelukkig lijkt het allemaal wel goed te komen.

Wat is het leuk om te horen dat jou valkje zo blij was dat je terug thuis was! Ik ben erg benieuwd of het bij Flupke ook zo zal zijn...

Groetjes
Romy