Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Romy

Ik heb ook zo'n ding in mijn voliere. Een roodrug zit daar op te slapen, ze vinden het geweldig!

mara

Romy

Hoi Anja

Ja dat bedoel ik! Ik heb er eentje gevonden, maar nog geen foto van kunnen nemen. Die volgt zeker nog. Hij is zeker niet zo groot en lang als die op de foto, maar ze vindt het echt geweldig! Meestal is ze eerst een beetje bang van nieuwe dingen, maar ze ging er meteen opzitten! Er zitten ook 2 fluoringen rond waarmee ze al veel gespeeld heeft.

-------------------------------------------------------------------

Hoi Mara

Het is pas sinds gisteren dat Flupke haar nieuwe kooi heeft hoor. Je reageert dus zeker niet laat hoor! En niemand is verplicht om te schrijven in mijn boekje natuurlijk. Dat zou ik zelfs helemaal niet willen dat iemand zich verplicht voelt.
Wat leuk dat je roodrug erop slaapt! Ik heb een vermoeden dat Flupke dat misschien ook gaat doen. Ze zit graag op schuine dingen zoals bv. haar snoepstok. Deze avond zal ik het merken want dan gaat haar 1e avond met het nieuwe speeltje in.

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

We wachten op de foto's  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Romy

Ik heb eigenlijk een paar vaste boekjes die ik volg, daar hoort die van jou ook bij hoor. Ik ben benieuwd of Flupke haar nieuwe speeltje ook leuk vind.

Mara

p.s. ik sluit me aan bij Anja.

Anja

Mara

Romy

Hoi iedereen

Nog snel even een foto van Flupke haar nieuw speeltje, Jullie kunnen zien dat er 2 ringen aan het koord zijn. Daar speelt ze erg veel mee. Ze kruipt van het ene speeltje naar het andere doorheen haar kooi. Maar nu moet ik snel weg want het bezoek is aangekomen.

Vrolijk paasfeest iedereen!
Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Flupke is helemaal in d'r sas met haar nieuwe touw.

Groetjes Anja

Mara

Anja

Citaat van: Mara op  8 april 2007, 13:17:20
Hoi Romy

Volgens mij vind Romy het leuk!

Mara

Heeft Romy ook op het touw gezeten :o ;D ;D :P :P

Groetjes Anja

Romy

Hoi Mara en Anja

Ik denk ook dat er een vergissinkje is gebeurd  ;D Voor alle duidelijkheid : ik heb het touw niet zelf uitgeprobeerd  ;)
Flupke heeft het wel al uitgeprobeerd én goedgekeurd :) Ze zit er erg veel op!

Groetjes
Romy

Mara

HOi Romy

Ik had een typefoutje gemaakt, hahaha...sorry!

Mara

Romy

Hoi Mara

Dat is zeker geen sorry waard hoor, ik heb er eens goed om gelachen, ik zie me al zitten op dat touw  ;D Flupke zou nogal kijken denk ik  :o :P Dan denkt ze waarschijnlijk : die neemt mijn plekje af!  ;D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Ja, dat zou wat zijn maar dan weet je meteen of het sterk is!  ;)

Mara

Anja