Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Marian

Dankjewel!
We hebben een erg fijn verlof gehad, maar jammergenoeg zijn we niet echt uitgerust. We zijn naar het zuiden van Spanje geweest omdat daar familie woont. En natuurlijk hebben we ze bezocht. Er was ook nog andere familie afgekomen, omdat m'n oom en tante 25 jaar getrouwd waren en een feest gaven. Gevolg daarvan is dat de één na de ander trakteerde om 's avonds te gaan eten. Naar Spaanse normen is dat pas vanaf 21u of zelfs later, waardoor we dus heel wat nachtjes héél laat in ons bed zaten...
Maar desondanks zijn we goed aan de slag in ons huisje hoor. Als het in onze slaapkamer lukt met 2 lagen verf, dan slapen we er vanavond al  :D

Het is ontzettend vreemd om Flupke niet bij ons te hebben. Nog altijd denk ik automatisch als ik thuis kom : ik ga even naar Flupke toe, of 's nachts : ik mag het licht niet aandoen zodat ze niet wakker wordt,... Maar morgen gaan we dus Flupke halen en het zal waarschijnlijk met m'n moeder zijn aangezien we nog erg veel werk hebben in ons huis en m'n vriend zondagmorgen verder gaat werken.

Hoi Kim

Ja Anja heeft al die foto's van Flupke geplaatst. Ik ben er erg blij mee. Zo ben ik helemaal gerust dat het goed gaat met Flupke. Want een beeld zegt meer dan 1000 woorden! Morgen gaan we Flupke dan weer ophalen. Ik ben ongeloofelijk benieuwd hoe ze op me gaat reageren...!
Alles gaat naar wens met ons huisje. Hopelijk blijft het ook zo en kunnen we er vanavond voor de eerste maal slapen.

Groetjes
Romy

Monky

Hey Romy,

Jij bent ook al weer terug van je vakantie en je bent nu druk in je nieuwe huisje in de weer. Leuk hoor.

Anja heeft enorm goed voor je Flupke gezorgd zie ik. Wat is het toch een lekker ding om te zien  :D En die prachtige witte kuifveer  :D

Wanneer begin je met je nieuwe baan? Je bent nu toch helemaal afgestudeerd?

Ik ga gauw met mijn foto's van de vakantie verder... het zijn er bijna 1000  :o  :-[  ;D

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Ik ben inderdaad afgestudeerd en begin morgen als eerste dag op m'n werk  :D Heel spannend dus!

Maar nu ga ik samen met m'n moeder vertrekken om Flupke te gaan ophalen bij Anja. Ik ben zooooooooooo benieuwd om Flupke terug te zien  :D Ik ga echt moeten opletten dat ik de rechterpedaal niet te hard indruk  ;D

Ohoh, 1000 foto's van je vakantie, mooi hoor! Ik ben erg benieuwd en hou je boekje in de gaten (voor zover ik er momenteel tijd voor heb ;) )

Groetjes
Romy

Monky

Van harte gefeliciteerd dan nog!!!!!

En heel veel succes met je nieuwe baan.

Je weet nu in elk geval dat Flupke het prima doet met andere valkjes  :D Dat is toch ook weer een hele geruststelling als straks het nieuwe vriendinnetje van Flupke komt  :D

Je zal wel al onderweg zijn, maar eh... rij voorzichtig, hè!

Groetjes,
Monky

Kimm

hoi romy,

ik ben benieuwd hoor hoe flupke vandaag op jou reageert! lekker hoor om je lieverd weer op te halen ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hey Romy

Veel succes morgen met je eerste werkdag en wat zul je blij zijn om Flupke weer te zien.

Liefs

Mara

Anja

Hey Romy,

En hoe vind Flupke het om weer in haar eigen huisje te zijn?

Dank je wel nog voor de kadootjes. Ton is al aan het smullen.

Liefs,

Anja en een kroeltje voor Fluppie.

Marian

Hoi Romy,

En hoe was het weerzien met Flupke?
Oh wat zal je blij zijn geweest :D
Is het gelukt met de 2 lagen verf? Slapen jullie nu in 't nieuwe huis? En dan Flupke ook zeker?

Wat leuk en spannend morgen je eerste dag. Heel veel plezier en succes!

Liefs, Marian

Peggy

Hoiii Romy,

je bent dus weer terug van weggeweest en Flupke is inmiddels ook weer thuis  :D
Flupke heeft het wrsl net zo goed gehad dan jij,  tenminste anja en ton kennende  :D
Die draaien daar gewoon een heuze valkjeshotel  :D

Inderdaad kei leuk en erg attent dat ze foto's maken v Flup en in je boekje plaatsen..Dat deden ze ook toen Nikkie bij hun was en dat vond ik ook zo fijn en met name erg lief  :-*

En ? hoe reageerde jouw flupke toen hij je weer zag ?

Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe huisje, met het afstuderen en met je nieuwe baan  :D
Heel veel succes morgen.
Wat doe je precies voor werk Romy ?

Ben trouwens ook wel erg benieuwd watvoor soort valkje je gaat uitkiezen bij mandy.
Veel plezier daarmee hè.

Liefs peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Romy

Hoi Monky

Dankjewel met je felicitaties  :D
Het is inderdaad ontzettend fijn om te weten dat Flupke goed opschiet met andere valkjes. We hebben heel voorzichtig gereden en zijn veilig terug thuis geraakt  ;) Het was een hele trip : om 8u30 zijn we vertrokken en om 14u30 waren we terug thuis. Maar het was de moeite waard!

Hoi Kim

Flupke reageerde eerst een beetje afwezig, alsof ze me niet herkende. Ze snauwde zelfs naar me toen ik haar wou laten opstappen. Maar toen ze bij me zat en ik haar begon te kroelen, kon ze er geen genoeg van krijgen  ;D Ook nu thuis wil ze continu gekroeld worden. Zelfs nu zit ze met haar koppie tegen m'n kin geduwd  :-*

Hoi Mara

Dankjewel met je succeswensen!
Ik was ontzettend blij om Flupke terug te zien, en m'n moeder ook! Echt super!  :D

Hoi Anja

Nou, jij mag er ook van smullen hoor  ;D
Het gaat erg goed met Flupke  :D Alleen heeft ze bijna nog niks gegeten van haar zaadjes. Wel wat wortel en salade die ik haar aanbood. Maar ze weegt nu nog steeds 75 gram, dus ik maak mij zeker geen zorgen. Ze zal gewoon weer eventjes moeten wennen dat ze nu terug op haar uppie moet eten  ;) ;D
Het kroeltje heb ik haar meteen gegeven. Oooooooooooooooh wat geniet ze ervan  :D

Hoi Marian

Het was een ontzettend leuk weerzien met Flupke  :D In eerste instantie was ze een beetje terughoudend, maar daarna was ze terug verkocht  ;D
Het is jammergenoeg niet gelukt met 2 lagen verf in de slaapkamer  :-\ 1 muur hebben we donkerder gedaan en die muur heeft 3 lagen nodig gehad, waardoor we nog niet in ons huis hebben kunnen slapen. En aangezien morgen m'n eerste werkdag is, wou ik nu niet voor de eerste keer er slapen. Dus we slapen beide nog een keertje thuis. Flupke zal in de loop van de week naar ons toe komen, waarschijnlijk dinsdagavond.
Dankjewel voor je succeswensen  :-*

Hoi Peggy

Flupke is inderdaad terug thuis, en heeft het bij Anja ontzettend goed gehad! Ze is zelfs verwend geworden met extra notenrijst voor thuis, zodat ze er hier ook van kan smullen  :D Wat zijn het toch lieverds he  :-* Ze hebben zelfs de foto's van Flupke op een cd-rom gezet  :D Die ga ik dan eens bekijken als ik wat meer tijd heb. Want momenteel is het dus erg druk.
Ze reageerde toch eerst wat bitsig, maar eens ik ze begon te kroelen was ze verkocht  :D
Dankjewel voor je succeswensen  :-* Ik start bij Stad Roeselare (waar we dus wonen) om een dienst antidiscriminatie op te starten. Dat is 19u in de week, want daarnaast start ik mijn eigen praktijk als seksuologe in bijberoep.

Bij Mandy zal het waarschijnlijk een getekend valkje worden, aangezien ze maar 2 nestjes heeft deze ronde en er bij het tweede nestjes geen popjes zitten (behalve 1tje maar dat is een achterkomertje, want ze moet het valkje elke dag bijvoeren). Ik wacht nog even af om te kiezen tot ik weet wat de mensen voor mij doen.

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

fijn dat jullie weer goed thuis zijn. nou dat was een lange dag voor je!
geniet maar weer lekker van flupke he.

liefs kim

ManjaV

Hoi Romy,

Even een berichtje bij jou. Je bent alweer terug van vakantie, wat gaat de tijd toch snel!

En gefeliciteerd trouwens met je afstuderen en je nieuwe baan! Wat leuk dat je ook voor jezelf gaat beginnen.

Leuk dat Flupke er nu een vriendinnetje bij gaat krijgen. Ben erg benieuwd wat voor valkje het wordt. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Marian

Hey Romy,

Hoe was je eerste dag vandaag? :D

Groetjes, Marian

Romy

Hoi iedereen

Hier enkele foto's van de valkjes waar we uit kunnen kiezen. Ik vind het erg moeilijk, zeggen jullie even jullie mening?

We moeten uiterlijk deze avond onze keuze doormailen.

Groetjes
Romy

PS : op de andere berichtjes reageer ik later, maar de verhuiswagen is net aangekomen dus ik moet ervandoor!!

Kimm

hoi romy,

jeetje meid, dit vind ik wel erg moeilijk hoor :D
ze zijn allemaal mooi en schattig.
ik zou gaan voor diegene waar jij het meest mee hebt, haah maar dat heb jij met  allemaal ;D
ik ben erg benieuwd wat jouw keuze gaat worden vanavond,

succes met kiezen en verhuizen!

liefs kim