Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

marie

Bami??? Is dat ongeveer het zelfde als pasta? Hoeveel mag je er van geven? Zeer mooie foto's :D
!!!Flip!!!

Marian

Hoi Romy,

Vier jij maar lekker je vakantie hoor!! :D
Ik wacht rustig af ;)
Mooi hè, die heerlijke foto's van Flupke?

Groetjes, Marian

Anja

Hoi Kwinten,

Ja dat is pasta. Ik geef ze altijd gewoon wat op een bordje. Ik weeg het niet precies af. Ze krijgen hier ook macaroni, notenrijst etc.
Alles wordt gegeven met mate.

Dank ej wel voor je compliment.

Hoi Marian,

Thnx voor het compliment.

Hoi Romy,

Fluppie is net mee gaan douchen en heet van te voren heerlijk gesmuld van erwtjes en worteltjes.

Anja

Liefs,

Anja en een kroeltje van Flupke.

ps ik hoor wel welke tijd jullie komen.

marie

oooo, oké, merci voor de tip!!! om de hoeveel tijd douch jij je valkjes?? ;D

(srry voor al die vragen, maar ik leer hier veel bij!!!)
!!!Flip!!!

Anja

Hoi Kwinten,

Ik douche mijn valkjes elke zondag en als het warm weer is krijgen ze een badje op de kooi waar ze zelf in kunnen badderen.

Gewoon vragen hoor, geen probleem.

Liefs,

Anja

Romy

Hoi Anja

Dankjewel voor de foto's  :D
Ze doet het echt goed, dat zie je zo! Vooral de tweede foto vind ik heel mooi, alsof ze staat te poseren vooraleer ze de erwtjes en worteltjes gaat aanvallen  ;D

Zoekt ze eigenlijk ook contact met de Y-tjes? Of is ze eerder op zichzelf?

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Graag gedaan.

Soms is ze op zichzelf en andere keren zoekt ze contact. Ook wordt er vanuit de Ytjes contact gezocht. Tenminste Yunah en Yobi want de andere 2 hebben het te druk met de eitjes.

Ze doet het echt goed en ik zie haar helemaal opbloeien tussen mijn valkjes.

Liefs,

Anja

Romy

Hoi Anja

Ik ben ontzettend blij om te lezen dat Flupke helemaal openbloeit tussen de Y-tjes  :D Het staat echt 100% vast dat er een vriendinnetje bij komt. Deze nacht heb ik trouwens een mailtje gekregen van Mandy met de foto's van alle jonkies en nu mag ik dus kiezen! Wel wacht ik nog eventjes af omdat er nog 1 iemand voor mij is die dus eerst mag kiezen. Ook ga ik Mandy vragen of ze al iets over de karaktertjes kan zeggen. Ik denk dat het voor Flupke het beste is dat ze een rustig vriendinnetje krijgt, maar die wel ondernemend is. Een te bazig valkje zou Flupke domineren denk ik?

Ondertussen zijn we thuisgekomen en het is zoooooooo ongeloofelijk vreemd om de kooi te zien staan zonder Flupke erin... Maar eigenlijk komt het goed uit dat we pas zondag Flupke komen ophalen, want vanavond krijgen we de sleutel van ons huis en de komende dagen gaan we alles schilderen en verhuizen, dus zou Flupke de hele dag helemaal alleen bij m'n moeder staan, want m'n ouders helpen mee schilderen en verhuizen. Tegen de tijd dat we wat op onze plooi zullen zitten in ons huis, komt Flupke dan ook terug :)
Ik zal dus de komende week (of weken) niet zo vaak op valkparkiet te vinden zijn, want ik begin dan ook vanaf 20 juli te werken...!

Vliegt Flupke trouwens bij jullie? Of blijft ze gewoon zitten zoals de Y-tjes?

Nogmaals een dikke dankjewel hoor Anja  :-*

Groetjes
Romy

Kimm

oh hihii, je bent terug.
dat lijkt mij ook niets om thuis te komen en de kooi is leeg.

fijn hoor dat fluppie het zo goed doet bij anja. wat zal jij zin hebben in zondag.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Romy,

Welkom thuis. Spannend de sleutel van je nieuwe huisje. Succes met verven en zo.

Fluppie zit veel boven op de kooi bij de andere en af en toe vliegt ze een ronde of 3 door de kamer heen.
Ze landt dan op een van onze hoofden.

Liefs,

Anja en een kroeltje van Fluppie

Anja

Hoi Romy,

Voor ik mijn bedje weer induik heb ik nog wat smulfoto's. Het bewijs dat ze notenrijst lust hoor.

Liefs,

Anja en een kroeltje van fluppie

Romy

Hoi Anja

Dankjewel om de foto's ook in Flupke haar boekje te plaatsen. Dat wordt een heel leuke herinnering later  :D

Super gewoon om Flupke te zien smullen van de notenrijst, samen met de Y-tjes. Het verwondert me niet dat ze het lust, aangezien ze hier ook alles eet wat we haar aanbieden.

Heeft ze trouwens nog last van de rui? Of lijkt die over te zijn? Ik hoop dat ze niet te vaak een plakpoep heeft. Laat ze jullie toe om gekroeld te worden op haar koppie?

Ik ga zo meteen ook naar m'n bedje toe, we hebben een dag hard werken in ons nieuwe huis achter de boeg!

Groetjes
Romy

Marian

Hoi Romy,

Welkom terug van vakantie?
Heb je een fijn verlof gehad :D
Hopelijk goed uitgerust zodat je lekker aan de slag kunt in jullie nieuwe huis 8)
Er gaat heel wat gebeuren las ik al, succes daarmee!

Ach ja, en Flupke dus nog even missen, naar ja, zo'n lege kooi. Ook nog wel even fijn zo vanwege de vele werkzaamheden.

Slaap lekker, Groetjes Marian

Kimm

hoi romy,

mooie foto;s plaatst anja he? super hoor.
nog 2 nachtjes en dan ga je flupke weer ophalen. wat zal jij daarna uitkijken.
gaat alles naar wens met het huisje?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010