Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

natacha

Hallo Romy,
Je ziet echt op de fotos dat Flupke het naar haar zin heeft, zalig als een valkje zo speelt.
Van dat op de grond scharrelen daar ken ik niets van, dus kan je jammer genoeg geen raad geven.
Wat betreft bij tom en co, ik ben dat wel gaan zeggen maar had er inderdaad niet aan gedacht de dierenbescherming te bellen. Toen ik het zei sprong de verkoopster wel op richting de volieres. Wat er daarna gebeurd is weet ik niet want ben meteen de winkel uitgelopen.
Ik vind dat gaia niet overdrijft, ze moeten want ze krijgen nooit volledig hun eisen, dus gaan ze maar voor alles om een beetje toegeving te krijgen.

groetjes
natacha

En inderdaad Ann, heel erg van Anja en Yeni

Romy

Hoi Natacha

Dankjewel voor je complimentjes :)

Het is heel goed dat je het gaan zeggen bent aan de verkoopster! Uiteindelijk kan het wel zijn dat ze het niet gezien hadden. Al heb ik daar wel m'n twijfels bij. Maar het is al goed dat ze meteen richting de volières ging. Dan is het ook niet echt nodig om de dierenbescherming te bellen vind ik. Wel als het telkens opnieuw raak zou zijn en de verkopers na herhaaldelijke keren erop gewezen te zijn, niks aan de situatie zouden doen.
Het klopt helemaal wat je zegt over Gaia. Zelf heb ik ook een beetje die filosofie :) Je moet extreme eisen stellen om iets kleins gedaan te krijgen! Dat klopt helemaal!

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hey Romy ...wat heb je hele mooie foto's gemaakt van Flupke ....ze speelt ook heel graag he !!!Grtjs Ann

ManjaV

Hoi Romy,

Wat een prachtige foto's heb je van Flupke gemaakt. Ze heeft het zo te zien erg naar haar zin. :D Ik vind die foto ook mooi waarop ze haar vleugels uitstrekt. Prachtig.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Ann

Dankjewel voor je complimentje :)

------------------------------------------------------------------

Hoi Manja

Ook jij bedankt voor je complimentje!
Omdat Flupke hier niet zo uitbundig kan vliegen als thuis, strekt ze heel dikwijls haar vleugels. Soms hangt ze ook ondersteboven aan de buitenkant van haar kooi, met haar vleugels gespreid en haar staart helemaal open  :-*

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Romy,

Prachtig gezicht is dat he. In de voliere hier doen ze het ook heel vaak. :D

Groetjes,
Manja

Romy

Hoi Manja

Ja hoor, dat is echt prachtig om te zien!

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Hoe is het hier? Alles goed met Flupke?

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Het zijn erg drukke tijden aangezien de blokperiode er bijna aan komt. En omdat we al een examen hebben in die blokperiode :censuur, moeten we dus al goed op voorhand leren  :-\

Met Flupke is trouwens alles heel goed! Ik ben nu al een week op m'n studio en blijf nog tot woensdag, en ze is echt heel rustig en kalm. Soms laat ze zich wel eens horen, maar ze heeft nog geen enkele schreeuwbui gehad!
Verder is ze erg actief hier, meer dan wanneer ze thuis is! Nochtans heeft ze hier een veel kleinere kooi tot haar beschikking...

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Romy,

Wat fijn dat alles zo goed gaat met Flupke. :D Echt goed dat ze niet heeft geschreeuwd. Een teken dat ze helemaal op haar gemak is. :D

Groetjes,
Manja

Dierenfreackske

A ja ...Flupke heeft het helemaal naar haar zin daar he !!!
Wat leuk dat ze zich zo op haar gemak voelt !! Dat is voor jou ook een stuk leuker dan he !!! Grtjs Ann

Romy

Hoi iedereen

Het is even wat minder met Flupke...
Deze morgen heeft ze tot 4 maal toe een paniekaanval gekregen in haar kooitje, heel vreemd!  :'( Ze heeft het nog nooit gehad!
Ik was al op en zat in de badkamer en er brandde een klein lichtje. Misschien viel ze van haar wc-rolletje, ik weet het niet? Het viel me wel op dat ze na de 4e keer gewoon op haar stok ging zitten (na een tijdje want ze bleef lang aan de tralies hangen...)
Ik heb ze uitgehaald en geprobeerd haar vleugels te bekijken maar ze laat het niet toe. Maar ik merk niks op (hopelijk is het ook niks). Tussen haar neusje is alles OK.
Ze zit nu op haar gemakkie te tandenknarsen bij mij, maar ik moet hoogdringend vertrekken naar college.
Hopelijk maakt ze er geen probleem van dat ik haar terugplaats...

Straks na de les laat ik weten hoe het met haar is...

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Ik was enorm bang om terug naar huis te gaan en Flupke te zien... Ik was écht bang dat ze bloedde en dat ik het niet opgemerkt had deze morgen of zo, ook al heb ik zo goed mogelijk gekeken...
Maar gelukkig, ik zag ze strekken toen ik thuis kwam! Ik ben zo verschrikkelijk blij dat ze niks mankeert! Nu moet ze alleen nog eens een vluchtje vliegen en dan ben ik weer helemaal op m'n gemakkie :)

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Meid wat zul jij ongerust geweest zijn.

Gelukkig viel het allemaal mee. En weet je al waar ze zo geschrokken van is?

Geef haar maar een superdikke knuffel van me.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Ik weet helemaal niet waarvan ze geschrokken is... Ze is het nochtans gewoon om in het schemerdonker te zitten. Misschien is ze half in haar slaap van haar wc-rolletje gedonderd? Maar om dat nu 4 keer na elkaar te doen vind ik dan ook weer een beetje vreemd...

Ik was echt verschrikkelijk geschrokken en toen moest ik ook nog naar de les... En ik mocht die les niet missen want het was de laatste! Gelukkig is het allemaal goed gekomen.

Wel heb ik 1 slagpen gevonden. Maar dan dacht ik : gelukkig is het maar 1tje.

Groetjes
Romy