19 juli 2025, 00:16:37

De 2 Knots gekke Valkjes RoCky & ZaZoe

Gestart door Big-Nigge, 4 oktober 2006, 21:40:55

« vorige - volgende »

Ineke

;D Dat zou ik wel ns willen horen. Wat is Rocky n vrolijke vogel :) En ik moet ook om jou lachen, dat ie n goeie mop heeft gehoord.
Ook welterusten aan jou en Rocky Puppertje :)

Wilma1

Zit vast in de naam  ;D ik heb hier OOK een Rocky en die fluit 's avonds ook gewoon door, terwijl de anderen stil zijn en ik een deken over de voliere hang, vanwege de TV die zo "flitst" maar Rocky blijft wakker zolang hij zelf wil ::)....ook 's morgens is ie de eerste die fluit  ::) :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Big-Nigge

echt wel de naam doet iets...Rocky....hmmm ik zat al twijfelen voor Hummer of Rocky maar toen ik hem zag werdt Rocky  ;D en wilma je weet hoe beetje hoe het ga bij ons...want die blijf ook lang wakker(af en toe dutje) en alles kijken wat er gebeur.. ;D

en Ineke : ik ga dadelijk grit halen ..voor Rocky ik hoop dat hij van ga eten maar ik doe ook effe aanbieden want dant weet die dat er in de kooitje zit ( ik heb dat aan Rocky geleert) ;D :D
en ik moet effe langs me nieuwe werk papier op halen

:-[ ;D ik werk nu bij de Aticon misschien kennen somige niet het is soort als de zeeman maar dan mooier  :)en omdat ik geen school hem en daarom werk ik ...thja moet ook gebeuren haha tot vanmiddag mensjes wie hier kome lezen Groetjes Amy en de Ster waar over ga Rocky ik moest zegen Dike snavel krijg je  :-* en hahahahahahahaha :D ;D
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Ann

Hey Amy

Action begint nu zijn intrede te maken in België, dus ik ken het, maar nog niet zo heel lang. Ik vind het een hele leuke winkel. Ik kom er nooit buiten zonder iets te kopen :-[  ;).

Verder heb je een mooi kooitje voor Rocky, maar ik sluit me wel aan de rest: het is te klein voor 2 valkparkietjes.

Groetjes
Ann :)

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Big-Nigge

hey ann en de rest wie dit lezen!

ja over het kooitje ik vroeg aleen mijn af..want was gewoon nieuwschierig...want ik heb nog druk met Rocky (die begint nu pupperen!) daarom en begint verveelent doen zei me moeder hahah...ja ik ben zelf een pupper dus ik weet hoe het voel hahahah

Groetjes amy en Rocky

p.s iemand een tip voor me voor een puppervalkje ?

Anja

Hoi Amy,

Wat een mooie handtekening heb je weer.

En het blijft gezellig bij jou en Rocky lees ik wel.
Van wie zou Rocky die moppen horen?

Groetjes Anja

Big-Nigge

4 november 2006, 01:02:09 #126 Last Edit: 4 november 2006, 10:34:46 by Big-Nigge
ik denk van zijn fanatasie vriendjes Anja  ;D  ;D   ;D hahaha want ik zit dan op de computer en mn moeder zit tv kijken hahah..en dankje dat je handtekening mooi vind  :D

maar weetje wat me opval als ik voor het papje eten maakt dan doe ik tikken tegen het bakje en dat hoor rocky en dan komt Rocky snel naar mij om eten halen hahah is kei grappig en nu zit die in zijn kooitje fluite oeven denk ik en vandaag heeft Rocky nieuwe bel gekregen Speciaal voor Valkparkiet  :D
en grint en jodemblok.

ik heb tot nu toe dit:

togiest, parkietvoer ,grit, maagsteenen, jodenblok,  Sepia,een witteblok voor snavel slijpen, en snoepstenngel van(parkietvoer met honing)  voor uitproberen!,en eivoer,en dat was   het   voor beetje want rest is groente of fruit of bruin brood...is toch goed? en je zie op Foto paar dingen de rest zitten in kooi ofzo

maar nu ga ik stopen moet van mn moedertje ik ga pitte(slapen) en ik zie morgen jullie reacties wel of niet Groetjes Amy en Rocky dikke snavel :-*

Ineke

Hi Amy, dan is Rocky goed verzorgd met die vele spullen, he?!
Hij is nog geen puber, maar n kleuter ;D die zijn vleugels wil uitslaan en op onderzoek uitgaat.
Jij was nog lang op zo te zien :)
Groetjes en n gezellig weekend met Rocky!

Anja

Hoi Amy,

wat een nachtbraker ben jij zeg

Je bent goed bezig met de spulletjes voor Rocky.
Mag ik vragen wat je op de bodem van de kooi hebt liggen als bodembedekking?

Groetjes Anja

Big-Nigge

Dames (inke en anja)

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ik kon nie slapen!!!!  :D hahaha Sorry en ik was vroeg wakker half 9 haha ach ja maak niks uit...

en Ajna de grond van Rocky is allemaal houtsnippertjes want riny zei al ze kunnen meej spelen enzo  :D

maar vinden jullie goed bezig ben voor Rocky? want ja ik wil alles goed zijn voor de kleine en ik dacht effe Rocky puppertje was want dat sta wel bij mij snapje  ;D ;)  en jullie ook nog (inke en anja) fijne weekend Groetjessss Amy en Rocky

Ineke

Rocky heeft t beregoed bij jou! Ik heb nog nooit zo'n kleine vogel met pap groot gebracht, dus vind t heel knap van je.
En leuk om te lezen!

Anja

Hoi Amy,

Je doet het kei goed. Mijn complimenten. Een valkje met pap groot brengen is verdomd moeilijk als je dat nog nooit hebt gedaan.
Ik heb Yeni ook pap moeten voeren en als ik dit forum niet had ontdekt dan had ik niet geweten hoe het moest.

Houtsnippers is prima dat heb ik zelf ook op de bodem liggen.

Jij ook een fijn weekend.

Groetjes Anja

Big-Nigge

4 november 2006, 19:32:29 #132 Last Edit: 4 november 2006, 19:35:28 by Big-Nigge
Dankje wel allemaal  :D , maar ik denk zelf waarom zo makkelijker ging...omdat Rocky was nog een kleine ukkie kaale koppie en zijn ouders negeren hem en hebben nieuwe ei gelegt enzo en toen ik met mn opa in de blok keek zag ik Rocky en die dacht dat die eten kreeg...

en naast Rocky lag een ei ..was wel zielig momment en ja rocky deed al Blazen tegen mij en opa,...maar toen ik thuis was met Rocky had ik een spuitje van een neusdruppel (kan je los kopen bij apotheek) en deed ik papje (nurdi bird) maken en zo geven en Rocky wis meteen al wat die moest doen en deed zijn mondje gelijk open! en zo is veder goedgegaan op zijn 5 weken al van de lepel eten !

maar wat me opval Rocky Bedel niet om eten ..en ik geeft laatse papje savond om 22.00 of 23.00 dan kan ik merken dat die honger heb ....ik hoef maar tekken tegen de schaaltje dan komt Rocky aan vliegen ;D
[/u]

en nu ga ik de kleine mannetje of vrouwtje uit de kooitje halen

Groetjes amy en Rocky

Big-Nigge

4 november 2006, 22:56:45 #133 Last Edit: 4 november 2006, 23:28:39 by Big-Nigge
  1000 mensjes hebben gelzen over rocky en nu 1001 want ik zit nu er op hahah Groetjes amy en Rocky

en hier is een filmpje waar je kan rocky horen fluiten...oke ik deed beetje meeste  :-[ :-[ ;D

haha http://www.youtube.com/watch?v=uSRvUovgjgo

Anja

Hoi Amy,

Rocky probeert je wel na te doen.
Zo te horen roept ie jou ook.
Jullie hebben een goede band samen dat is wel duidelijk.

Groetjes Anja