## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje,echt  :censuur dat elke keer die pijnen terug komen.  :-\
Ik hoop echt dat het snel over is.

Hopelijk is het pappen van het al mooigroot wordend L-nest ook een ontspannend moment.  :)

Meid,heel veel sterkte en knap maar weer snel op.  :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sjet

                         Hoi Caroline
ik komje  heel veel Beterschap wensen  en hopelijk  benje er  snel van af maar dan ook echt vanaf .   slik gewoon die paracetamol joh   als het helpt  voelje,je zelf alleen maar beter door .
dat jij   een brok in de keel had  dat je kereltje voor het eerst naar School ging kan ik me ook heelllllllllllll  goed voorstellen .
meis  het gaat allemaal goed komen ..... ik denk aan je .


Lieve  Groetjes  Georgette

Hermien

Tjonge, Binky een papgozertje. Hij mag straks met mij aanpappen.

Ach Caroline, woonde ik maar om de hoek, kwam ik je helpen. Je hebt het al zo druk aan nu vragen die jonkies ook nog eens extra aandacht. Ook dáárom begin ik maar niet aan kweken.

Meid, ik denk elke dag aan je, volg je op de voet en bid dat er snel een einde komt aan de zenuwpijnen.

met een dikke knuf van.......



met uitzondering van gisteravond dan.....




Caroline



Dank je wel voor de lieve woorden .... vannacht wel veel wakker geweest, hoofdzakelijk door onrustige kindjes omstebeurt maar verder een redelijke nacht qua pijn gehad.  :)

Verder ben ik er wel achter gekomen dat ik het zo veel mogelijk moet proberen los te laten .... hoe meer ik me er zorgren over maak hoe meer die zenuwenpijn door mijn kaak jaagt.  :-\ Hoe geruststellender ik in me zelf erover praat, hoe meer ik de pijn voel weg ebben maar .... helaas optimistisch blijven is niet altijd even makkelijk.  :-[

Ik probeer zoveel mogelijk rust te nemen maar zoals bekend met 4 kindjes en de beestenboel hier zal dit vaak niet gaan, Ed werkt in ploegen en moet ook veel overwerken, er gaat geen dag voorbij of hij moet wel langerblijven, eerder beginnen of op een vrije dag enkele uurtjes terug komen. Dit betekend dat veel op mij terecht komt maar als hij er is, helpt ie me zoveel hij kan hoor.  ;)

Op dit moment ligt hij in bed, na een nachtje overwerken. Sanne is naar school, Thomas zit achter de laptop, Jasper is Teletubbies aan het kijken en Sophy ligt nog steeds te slapen, die is 2 x wakker geweest, gisterenavond en vannacht. Last van de tandjes.

Voor mij dus even een rustmomentje, ik heb even wat foto's uitgezocht van woensdag en gisteren van het L-nest, Binky, Lou Lou en Rexie.

Hier komen ze.  :D


~°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°~

Woensdag 20 augustus 2008,

Binky's, Lou Lou's en Rexie's laatste dag,

bij papa Armani & mama Princess.



Lou Lou


Lou Lou


Lou Lou


Papa Armani & mama Princess


Papa Armani


Nog ene keer met onder in het bakje, Binky


Armani


Armani & Princess


Armani


Princess


Nog een keer


Ze kan zo boos zijn.  >:(


Rexie


Rexie


Rexie en in het voerbakje nog steeds Binky  ;D


Rexie, Lou Lou en papa in de tralies.


Binky


Binky


Binky

De foto's van gisteren volgen.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Caroline,

Wat kl*ten dat je nog steeds zoveel pijn hebt en ja inderdaad... probeer die denkknop maar eens uit te zetten... dat gaat nog niet zo makkelijk.
Misschien als je een cd-tje hebt met wat rustige muziek en dan gewoon even lekker gaan zitten met je ogen dicht, goed ademhalen dat je dan wat kunt relaxen... maar ja.. daar moet je dan wel even tijd voor hebben en ik weet een beetje hoe jouw drukke leventje voorbij raast... dus dat is niet altijd even makkelijk om die tijd daarvoor te vinden.

Wat een mooie foto's weer zeg!
Ondanks alles toch weer foto's maken en op de pc zetten om ons te laten genieten...  :-* :-*
Ik heb er in ieder geval weer van genoten... je valkjes zijn prachtig  :D :D
Vooral Lou Lou vind ik mooi met die pareltjes op haar schouderblad  ;D



Groetjes Manon

Caroline



Donderdag 21 augustus 2008,

Binky, Lou Lou en Rexie verhuisd ....

naar de grote lummelenkooi.  :D



V.l.n.r. Lou Lou, Rexie en Binky


Zo hebben ze een uurtje gezeten, angstig rond kijkend naar de rondrennende kinderen .... Sanne en Thomas hadden beide ook niet iemand meegenomen om te spelen.  ;)


Ook Kleintje alias Benji kijkt zijn oogjes uit, nieuwe kooi genootjes.





Kiaro alias Loekie zit ook in dezelfde kooi maar die zie je net niet.
Op dit moment gaan ze met elkaar om alsof ze hun leventje al samen zijn. Benji kroelde al met Rexie en Binky zag ik al kroelen met zijn zusje Lou Lou en kooimaatje Loekie.  :D

Rexie, de jongste vandaag 5 weken, eet zijn papje met veel smaak, Binky, de oudste, neemt op mijn aandringen ook de hoeveelheid pap tot zich, waarmee ik tevreden ben .... Lou Lou, mijn eigen lieverd, is al veel meer dan haar broertjes in de voerbakken te vinden, haar moet ik echt dwingen om enkele ml. pap te nemen  :-\ ze weegt 97 gram van zich zelf dus neem ik genoegen als de pap eet tot 100 gram. Ik ga haat net helemaal dwangvoeren, daar wordt ze alleen maar angstig van. Ze zit nu ook op de voerbak samen met Binky en Benji.  :D

Foto's op het kussentje heb ik gisteren niet meer gemaakt .... Sophy was wakker geworden nadat de telefoon ging toen ik op het toilet zat (1 x overgaan geeft geen probleem, daar slaapt ze wel doorheen  ;) ) Eenmaal wakker duurt het een paar uurtjes voor ze weer inslaapt, dan heeft ze haar rust alweer gehad. Normaal geen probleem, speelt ze lekker in bedje of in de box maar nu met die vervelende tandjes (ze heeft er inmiddels al 4) wil ze alleen maar met haar duimpje i haar mond tegen mij aan hangen en tv of laptoppie kijken.  ;)

Vind ik helemaal niet erg, ik vind het ook wel prettig als ze zich zo lekker voelt alleen ..... het is een beetje moeilijk foto's maken.  ::)

Ik zal kijken of ik er vandaag toe kom.  :D

Ik Sophy wakker maken .... het is mooi geweest.  ;)

Tot later!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

hallo mevrouw de kanjer,

Kan me aansluiten bij alle voorgaande berichten en wel weer hele mooi foto's heb je gemaakt.
Even een vraag over dat pappen pakken ze het makkelijk op?
Succes ermee en blijven ontspannnen??????
O ja nog een gekke vraag.. maar als je nou niet meer ongesteld word? (heb je niet zo'n hele zwakke week in de maand ertussen?)

maar goed bladiebla fijne dag gr Es

Rianne

Tjoh wat zijn ze prachtig! :D
Jammer van het papvoeren, ook al is het 2 keer per dag, het lijkt me niet iets wat je er ook nog bij kunt gebruiken :-\

Sjet

hoi hoi  Caroline
wat zijn ze prachtig en wat laten ze zich  mooi fotograveren .
sjonge je bent er maar druk mee   idd: nu je het net niet kan gebruiken .

Lieve  Groetjes  Georgette

KiP

Nou zeg, ik lees allemaal niet-leuke berichten :( Wat vervelend! Heel veel sterkte en beterschap! Je hebt zo te zien al zoooveel aan je hoofd dat ik echt hoop dat je gauw opknapt!

'k Heb net even je eerste paginaatje bekeken. Wauw, wat een dierentuin heb jij zeg! Geweldig! Enw at is Harry een prachtig, geweldig mooi konijn!

Je kindjes zijn helemáál om op te vreten.. Die kleine blonde koppies..! Knap hoe je zo enorm inzet voor alles en iedereen!

Oooh die prachtige lutino's van je!!!

Ik hoop dat de beestjes je, ondanks de extra zorg van het pappen, een beetje kunnen opvrolijken!

Sterkte!

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Rob S

He Caroline,

Balen zeg dat je gordelroos weer terug is >:(. Ik las vanochtend bij ons in de krant dat er een vaccin onderweg is tegen gordelroos. Er stond ook een heel verhaal bij over hoe en wat en wat gordelroos is, maar dat klinkt absoluut niet fijn. Ik wens je dan ook heel erg veel succes en sterkte!

En wat heb je toch een allemachtig mooi nestje op stok gekregen, echt prachtige valkjes! Vooral deze foto vind ik mooi, borst vooruit en een prachtige mutatie!
Citaat van: Caroline op 22 augustus 2008, 10:37:06
Donderdag 21 augustus 2008,


Ook Kleintje alias Benji kijkt zijn oogjes uit, nieuwe kooi genootjes.



Hermien


Mara

Hoi Caroline

Heel veel sterkte met de pijnen en de onrustige kindjes. Hoop dat je toch wat ontspanning kunt vinden in datgene wat je doet.

Mooie foto's.

Mara

Dierenfreackske