## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

lynette

Hoi caroline

Ik heb je ventje Diego betrapt op wipwappen  ;D hij is er echt vroeg bij haha hij heeft Sunny de geelwang uitgekozen  8)
smaak heeft hij zeker haha

en je gaat bijna naar de 400ste pagina Wauw wat gaat dat hard bij jou

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline

Geweldig!!!!  :D

Bijna zo jong als zijn papa Amor, die was 4 maanden toen hij de eerste keer wipwapte samen met zijn meisje Diégah, die toen 6 maanden was.  :o

Maar ... ze zijn wel trouw gebleven, ze zijn nu bijna 2 jaar later nog steeds samen en ondanks dat ze samen in de kooi zitten met 6 vrijgezelle volwassen dames heeft Amor alleen maar ook voor zijn eigen dametje.  :-*

En Diégo heeft gekozen voor een geelwangetje ..... inderdaad prima smaak.  ;)

Even een kleine uitleg .... Harrie=Hagrid is nog niet helemaal zelfstandig, hij eet nog steeds alleen maar op de tafel en door zijn zaadjes moet nog steeds een beetje eivoer en een beetje water .... gewone zaadjes, gewoon in de kooi bekijkt hij nog steeds niet.  :-\

Caroline is hiervan op de hoogte en zet een extra stoel aan tafel.  ;) Normaal geef ik een valkje niet eerder mee dan wanneer het zelfstandig is maar ..... Caroline ken ik al enkele jaartjes en zij kweekt zelf ook en heeft tevens ervaring met dwangvoeding dus durf ik dit wel aan en Caroline vind het wel leuk om het van me over te gaan nemen.  :D

PS. Karin .... ik vind jou ook een leuke toffe en gezellige meid en vind het leuk dat ik je live heb leren kennen.  :D

Verder wil ik iedereen bedanken voor hun leuke reacties.  :-*

PS 2. Armani & Princess hebben het bij 3 eitjes gelaten .... vind ik een prima aantal voor hun eerste nestje.  :D ZOwel eitje 1 als 2 zijn bevrucht .... eitje 3 kan ik het nog niet goed zien.  ;)

PS 3.  ;D ;D Jamie en Jacky doen het goed .... ze worden niet veer erger geplukt.  :D Pablo & Coco wipwappen zeker 6 x per dag  :o Coco is veel in het blok te vinden, het zal me dus niks verwonderen als ik vandaag of morgen hier ook weer eitjes ga aantreffen.  ;)  Als ze niet te lang wachten morgen zij ze houden .... gaat er weken overheen krijgen ze neppertjes.  ;)

Ik ga snel aan het eten beginnen .... tot later op de avond.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Fijn dat om eens heerlijk positief nieuws te lezen bij jou ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Citaat van: Caroline op 28 mei 2008, 16:51:31

..... Caroline ken ik al enkele jaartjes en zij kwekt zelf ook ...... 

;D ;D ;D ;D ;D

En MEGAupdaten kan jij wel  :D vooral leuk als er veel foto's  bij zijn  :P  :D ;) *hinthint*

je korte koppie had ik dus toch goed gezien  ;) dapper hoor  :D
;) Wilma

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...gelukkig gaat hier alles ook goed en ook met Hagrid en de donsjes en valkjes ! Grtjs Ann

*Petra*

Hoi Caroline,

Leuk je haren hoor!
Mijn kapsel is op het moment ook zo, alleen in het donker  :P.
Hoe gaat het met Princess en Armani en de 3 eitjes??
Wanneer zijn ze uitgeteld??

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Manon*

Hoi Caroline,

Leuke updeet, heb het met heel veel plezier gelezen.

Groetjes Manon

Caroline

Dank je wel .... Armani & Princess hebben het bij 3 eitjes gelaten, eitje 1 en 2 zijn bevrucht en ontwikkelen normaal, ook heb ik hier net het embryootje in zien gewegen  :D voor eitje 3 zijn ze vergeten te wippen, deze is niet bevrucht.  :-\
Maar goed, 2 jongen is ook mooi, zeker voor een eerste nestje van nieuwe ouders.  ;)

En wat ken ik mijn kippetjes toch goed .... vanmorgen ook weer een eitje gevonden bij Pablo & Coco. Omdat zij dit eitje 4 daagjes na het laatste eitje van Armani & Princess hebben gelegd mogen zij het behouden en nog een nestje krijgen, aan de ene kant heb ik dan meteen een ervaren back-up koppel mochten Armani & Princess er niks van bakken en aan de andere kant .... mijn zomerstop heb ik toch al iets moeten verlaten nu Armani & Princess later zijn begonnen dan de bedoeling was en of ik nu jongen moet verzorgen van 1 of 2 nesten maakt ook niet zoveel uit.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Caroline,

Nou, spannend dus, 2 eitjes bevrucht..
En fijn dat ook Pablo en Coco nog een nestje mogen, idd mooie back-up is wel fijn. En natuurlijk nog mooie bontjes  ;).

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

carco

Ik ben heel erg benieuwd naar de jongen die er uit komen bij hun.
Spannend hoor en of paps ook nog eens mee gaat doen straks.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Anja

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met de 2 bevruchte eitjes. Dat is zeker mooi voor een eerste nestje.

En een eitje voor Pablo en Coco. Een goed ervaren back up koppel. Dat moet helemaal goed komen hoor.

Groetejs Anja

Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met het eitje van Pablo en Coco :)
Fijn dat je nu toch Armani en Princess als backup kunt gebruiken!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Nee Anke, andersom  ;) Pablo & Coco zijn een ervaren koppel wat nu dus hun vierde nestje zijn begonnen, zij worden het back-up koppel voor Armani & Princess, deze laatste zijn een jong en onervaren koppel.  :D

Maar .... bedankt voor de felicitaties, allemaal natuurlijk.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wahaha sorry, verkeerd gelezen ::)
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Caroline , gefeliciteerd met al het derde eitje van Armani en Princces . ...ja , voor een eerste keer mama en papa is het waarschijnlijk ideaal om niet zoveel jongen te hebben he , dank kunnen ze beter oefenen in mama en papa zijn he  ;D ;D
Volgende keer gaat het gewoon vanzelf he ! Grtjs Ann

Ik ben al benieuwd wanneer het eerste donsje er is !  ;D ;D