## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Annelies

Hoi Caroline

Wat een gave Update en wat lekker dat het nu weer wat rustiger is bij je.

Maar goed de laatste Update van jezelf wil ik toch wel graag zien hoor  ;D vraag maar aan Ed of hij even een foto van je maakt  ;) lijkt me heel leuk bij je.

Gr. Annelies

Caroline

Ik sta af en toe op de foto tijdens ons uitstapje Avifauna.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Caroline

Wat een update zeg. Ik zal eens gauw gaan kijken of ik je op de foto's van Avifauna kan zien met je nieuwe coupe.

Groetjes

Mara

Anke

Hoi Caroline,
Wat een heerlijke update over al je valkjes.
Fijn dat alle I-tjes en Hagrid nu zelfstandig zijn!!

Ik ga ook eens kijken of ik je nieuwe coupe kan ontdekken :)
Je krijgt een hele dikke knuffel van Dorith :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

imv

Hoi hoi,
Ook hier even reageren op je nieuwe coupe  :D

Het staat je erg leuk!
En kort haar scheelt zo'n pijn in je kop... pfieuw.. als ik daar aan terugdenk.. al die spelden en elastieken die dan 's avonds uitgaan... au au au

Ik heb je een IM gestuurd over George  ;D

groetjes en tot gauw!
IRene

Anja

Hoi Caroline,

Ik loop overal gruwelijk achter. Gefeliciteerd met het eerste bevrucht eitje.

Hagrid is zelfstandig...................eindelijk hoor.

Je nieuwe coup staat je fantastisch hoor. Lisa zei nog dat is Caroline op de foto's. Tuurlijk niet zei ik ze heeft toch lang haar. Lisa had dus wel gelijk.

Groetejs Anja

*~Jeanine~*

Hoi hoi,

Kom je ook even vertellen dat je nieuwe coupe je geweldig staat :D

Doeiiiiiiiiiii

Anke

Hoi Caroline,
Je witte meisje doet het super.
Ze gaat steeds meer ontdekken en kennismaken met haar nieuwe valkenvriendjes.
Vliegen gaat haar al steeds beter af :)
En knuffelen kan ze als ze de beste :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Dank je Anke, fijn om zo'n goed nieuws over haar te lezen.  :D

Geef haar maar een lekkere  :-* van me.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...alles goed met de eitjes ? Grtjs Ann

Hermien

Oef! Dat was me de update wel, zeg! Zo groen ook...... :o 'k Heb nog pijn in mijn ogen van het lezen....maar dat is erg off topic. Mij is vooral opgevallen dat je een hoop valkjes houdt. Maar van al die namen met bijbehorende verhalen zal één daarvan met voorlopig wel blijven heugen. Het verhaal van JOOP, waaruit meer weer mag blijken dat ware liefde ook jonge en feitelijk opgegeven valkjes kracht geven om te vechten voor het leven! ik neem aan dat je met hem wel een hele speciale band hebt. Ik in ieder geval wel! :D

Caroline

JOOP! is héééééél bijzonder voor me geworden, Hermien.

Je ziet hem hier onder trouwens  in mijn handtekening, de rechtse, de gele.  ;)

Toen hij 2 weken oud was werd hij samen met zijn moeder en zijn 4 andere broertjes en zusjes ziek, erg ziek.  :-\ Joop! kreeg daarnaast dubbele longontsteking. Hij heeft zich verslikt, vermoedelijk doordat zijn moeder door het ziek zijn anders ging voeden, er is eten in zijn longetjes gekomen. Hij was meer dood dan leven.  :'(

Mocht je interesse en zin hebben om het verhaal vanaf het begin te lezen KLIK dan HIER

Even voor de duidelijkheid ---> JOOP! was toen nog Groupie.  ;)

Ik ga naar mijn bedje, voor straks welterusten.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....ja , ik weet dat , want heb toen ookalles gevolgd he , en Joop (Groupie) is er door gekomen he ook ,  het hing aan een zijden draadje he meid , maar dankzij jou is ie weer springlevend geworden , ik geloof best dat het ventje heel speciaal geworden is voor je !  ;D ;D Jij bent echt toppie meid ! Grtjs  Ann

Kaatje

Hoi Caroline,

Ook ik loop overal behoorlijk achter, dus nu maar gelijk even de kans grijpen om overal wat bij te lezen ! Wat fijn dat Hagrid ondanks de gebruiksaanwijzing nu toch groen licht heeft gekregen  :D

Super om te lezen dat eitje nr 1 bevrucht is ! Ik ben dan ook erg benieuwd naar deze jongen, maar ze zullen ongetwijfeld ontzettend mooi gaan worden !!

Poehh, ik weet het nog goed, het verhaal van Joop ... eigenlijk een wonder dat hij zoveel "ongeluk" heeft overleefd, wat een onzekere periode met veel spanning was dat toen !! Door jouw liefde voor je valkjes en je vakkundigheid heb je ze er gelukkig doorheen kunnen trekken en daar kan je met recht nog steeds trots op zijn !!

Het was een hele gezellige dag in Avifauna en heel leuk om kennis te hebben gemaakt, je bent een toffe, gezellige meid ! Sanne is ook echt een hele lieve, en nette jonge dame !

Groetjes, Karin

Sally

Hallo Caroline,

Ik stond hier ook nogal ver achter, maar ben weer bij gelezen.
Fijn dat Hagrid met heel veel gebruiksaanwijzingen toch zelfstandig is geworden.

Groetjes Sally