## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Bello

Jippie alweer een nieuw donsje geboren en een witje!!!

Dus het gaat de goede kant op met ziek zijn bij jullie.

Zzooooooooo nieuwe kleren gekocht!!!!!
Was dus hoognodig ;)

Leuk plaatsje he Caroline, Straelen in Duitsland.
Wij komen er vrij veel, en heb je ook een lekkere ijs gegeten bij de Italiaan op het plein?

In dit plaatsje ben ik ooit geweest met 250 paarden dwars door het dorp mochten we rijden (dag van Nederlandse en Duitse rijverenigingen).

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

♥Debby♥

Respect... Heerlijk zo'n druk huishouden.. pff..

maar zo te lezen genieten jullie wel volop van de vakantie.. super!!

En nog gefeliciteerd met je trouwdag! want dat was gisteren als ik je berichtje zo lees..

En natuurlijk ook de felicitatie's voor je mooie donsje.. 't is weer een hummeltje hoor.. schitterend!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

En .. al vorderingen bij Princess en Armani ??
Krijgen ze ook al last van de lente kriebels  ;)?

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Caroline

Ik had volgens mij nog niet gereageerd, wel gelezen. Gefeliciteerd met het donsje.

Fijn dat Hagrid wel wat heeft gegeten en niet alleen nog maar pap eet.

Mara

*Esther*

Anke

Hoi Caroline,
Fijn dat je met je gezin zo lekker van de vakantie geniet, daar was je ook wel aan toe :)

De foto's van het grut lopen niet weg, we wachten rustig af tot je er weer tijd voor hebt ;)
Fijn dat het goed gaat met alle valkjes!!
Geniet nog maar van het mooie weer!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met het eerste donsje van Pablo&Coco !!  :-*
Fijn dat je je oude lappie weer terug hebt en dat zelfs nog met alles erop !!  ;D
Nu hoef je iig niet meer zonder te zitten en heb je er 1 reserve staan.......love luxe !!  ;D
Zo tezien hebben jullie je lekker vermaakt de afeglopen dagen.
Dan nu lekker uitrusten(nou jaaaa,zover dat gaat  ;) )   :D

Ben al weer benieuwd naar je aankomende fotosessie.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

hoi caroline,

nou je hebt heerlijke dagen gehad lees ik. lekker hoor!
en lekker kleding gekocht, dat doet een mens altijd goed. ook ik ben benieuwd naar je nieuwe foto;s van het donsje.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Caroline,

Heerlijk hoor,  .... ik geef je groot gelijk, nu het mooi weer is en Ed ook nog lekker vrij heeft, lekker genieten zou ik zeggen !! Fijn dat je laptop weer gemaakt is en dat je al je gegevens nog hebt  :D

Tot snel, ... ik blijf gewoon spieken hier  ;)

Groetjes, Karin

Anke

Hoi Caroline,
Hoe is het daar?
Ik hoop dat je lekker geniet van het mooie weer!
Eet Indy al een beetje zelf? :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Even snel ....

De vakantie van Ed zit erop .... we hebben een heerlijke tijd gehad, allemaal leuke dingen gedaan eigenlijk maar dit betekend wel dat ik jullie allemaal schandelijk heb verwaarloosd.  :-[

Vanaf morgen ga ik mijn leventje beteren en zal ik de foto's gaan plaatsen die ik al tig keer heb beloofd en meteen nieuwe foto's maken. En plaatsen natuurlijk.  ;)

- Mijn eigen valkjes doen het prima.

- Unique is nog wel op zoek naar zijn poppetje Fleur maar .... ik mocht hem vanmiddag alweer eventjes kroelen en .... hij vind het toch wel gezellig nu met Kouros en JOOP! bij hem in de kooi. Van de winter was Kouros ook al vrijgezel en zat in de grote kooi samen met 3 koppeltjes, Unique & Fleur, Eros & Chica en PAblo & Coco. Kouros probeerde wel de poppetjes te versieren maar die bekeken hem niet, het enige contact wat hij had was met Unique, ze kroelde zelfs samen.  :D
Nu zie je dat ook, de afgelopen weken zijn Kouros en JOOP! maatjes geworden, we kroelen elkaar en nu ze bij Unique in de kooi zitten, kroelen Unique en Kouros ook weer. COntact tussen Unique en JOOP! heb ik nog niet gezien maar ze accepteren elkaar wel.  :D Fijne oplossing zo dus.

- Indy, Iwan, Igor en Iggy doen het super in de nieuwe nog niet betaalde  ;) ;D kweekkooi. Ze worden nog gedeeltelijk door ma gevoerd, ik heb pa eerlijk gezegd nog niks zien doen maar sta er ook niet altijd bij. Nieuwe mama Perle heeft het in ieder geval super de super gedaan .... ik ben heel erg trots op haar.  :D

Ik heb de kleintje al flink zelf zien eten maar doordat ik hele dagen van huis was heb ik ze lekker bij pa en ma gelaten en even gewacht tot Ed zijn vakantie voorbij is met verhuizen .... morgen gaan eerst Indy en Iwan naar de grote lummelenkooi, een dagje later Igor en weer een dagje later Iggy .... op die manier is mama Perle niet ineens al haar kleintjes kwijt.  ;)

- Als morgen Indy en Iwan zijn verhuist gaat Harrie-Hagrid in hun plaats bij zijn ouders in de kooi, kijken hoe zij hierop reageren en kijken of ik hem zo wel goed aan het eten krijg, bij mij verrekt hij het gewoon. En geloof me .... hij KAN het.  >:( Ik heb het zelf gezien.  :P

Ik ben nu al aan het afbouwen met de pap tot om de dag, zou je toch zeggen dat ie flink honger heeft maar hij eet echt amper wat, hooguit om de ergste honger te stillen, je ziet het amper in zijn kropje zitten.  :-\ Hij krijg nu nog steeds dezelfde hoeveelheid pap, alleen  dus om de dag en hij blijft op hetzelfde gewicht in die 2 dagen na de pap, wat betekend dat hij iets zelf erbij eet.
Hij staat ook de hele dag alleen boven .... als hij me ziet, begint hij keihard te bedelen, als ik de kamer uitloop gaat hij roepen, kom ik weer terug gaat hij weer bedelen en blijf ik weg is hij ook binnen een paar minuutjes stil. Dit bedelen doet hij nu trouwens bijna niet meer bij de andere gezinsleden.

Eerlijk is eerlijk .... ik weet het niet meer .... mijn laatste experiment is terug naar zijn ouders en vandaaruit zelfstandig worden. Afwachten of ze hem gaan voeren natuurlijk.  ;)

- Kleine Jamie van Pablo & Coco woog net met lekker gevuld kropje 14 gram, mooi gewichtje dus, dit zijn dan ook super ouders, donsjes en eitjes liggen nooit ouders, broeden precies volgens de boekjes, papa broedt overdag, mama is dan lekker de hele dag aan het eten, poetsen, knabbelt flink aan de sepia en mineraalblokken en neemt lekker een badje, tegen de avond nemt de plek van haar mannetje over, ze broed dan tot de volgende ochtend en komt pas het blok uit als ik papa PAblo vers eten heb gegeven en hij heeft zijn buikje vol, dan gaat hij het blok in om mams af te lossen.  :D

Eitje 2 en 3 waren dus zoals bekend ongevrucht, eitje 4 is al flink ontwikkeld maar piept nog niet .... ik verwacht het piepen morgen of woensdag, het bewoog vannavond nog wel  :D .... eitje 5 ziet er ook nog steeds goed uit en het eitje van mijn lieve Fleurtje ontwikkeld zich heel erg goed ondanks het kleine deukje wat Unique erin heeft gevoetbalt en ik aangestipt heb met nagellak.  ;) ;) ;)

- Armani & Princess wipwappen dagelijks, Princess broedt ook de hele dag in het blok maar .... ze vergeet eitjes te leggen.  :-[ :-\ Maar goed, ze hebben een eigen kooi, ze hebben een blok .... ze zijn nu beiden 1 jaar oud .... ik heb de tijd, ik ga toch niet op vakantie dus ik zie wel wat en wanneer ze gaan doen.  ;)

- Ik weet niet meer of ik had al had vertelt maar ..... mijn mooie lieve neefje Damian is zaterdag lekker met zijn papa Rob en mama Angèl naar huis gegaan .... ik ben gisteren bij ze geweest en heb DAmian voor de eerste keer vast gehad.  :D

Nou .... meer nieuws heb ik op het moment niet geloof ik. Ik kijk nog even ATWT af en ga dan lekker naar mijn bedje .... Ed moet morgen om half 6 op en ik ook al om 8 uur, balen .... ik was vergeten dat het vakantie is en heb dus een afspraak gemaakt voor Sophy op het consultatiebureau, morgen om half 11, lekker makkelijk met 4 kids.  :-\

Ik hou jullie weer op de hoogte.

Liefs Caroline  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi ...fijn dat alles goed gaat daar , ik wou je ook nog eens bedanken voor je steun voor Tweety , helaas heb ik ze niet terug en ga ik vandaag een nieuw poppetje halen voor Sperrow....ik hoop dat het een even lief schatje is zoals Tweety. Ik mis haar wel ! :'( :'(

Wat gaaf dat Damian naar huis is en dat je hem hebt vastgehouden ....dat is toch altijd speciaal he ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Caroline,
Wat een uitgebreide update heb je ons weer gegeven :)
Spannend hoor de I-tjes  naar de grote lummelkooi... ;D

Hi hi die Harry.... wat een eigenwijs....

Ik hoop dat het allemaal gelukt is met 4 kids naar het CB ::)
En uiteraard verheug ik me al op de foto's ;)
Groetjes Anke

Caroline

Dank je, Anke, CB is helaas niet gelukt, Sanne heeft de halve nacht liggen huilen door oorpijn en lag net vanmorgen te slapen met neusdruppels in en paracetamolletje .... ik heb haar en de rest sliep trouwens ook nog lekker laten liggen en heb dus de afspraak verzet ....  moet nu wel vanmiddag met 4 kids naar de huisarts  :-\ Jasper kun je niet los laten lopen .... die loopt echt weg en luistert niet als je hem terug roept .... dit betekend Jasper in de buggy en Sophy op mijn arm want .... de tweeling kinderwagen kan niet in de auto. Mijn schoonzusje had een 7-persoons auto nodig om naar Scheveningen te gaan, we hebben vandaag van auto verwisseld.  ;)

Ik ga nu Idy en Iwan verhuizen.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Ach arme Sanne.. :(
Groot gelijk dat je haar hebt laten slapen.

Succes met naar de huisarts gaan vanmiddag!!

Geef Indy maar een dikke knuffel van me, en zeg haar maar snel zelf te leren eten  :-*  :-*
Groetjes Anke