## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Super het eerste donsje bij Pablo en Fleur.
Ze worden al net zo snel als Amor en Diégah :o
Het ziet er echt schattig uit.
Heel stiekem hoop ik voor een mini Perle :-[ ;)

valkchico

Hoi,

Ik heb natuurlijk alles steeds gehoord van Carco, en wat leuk een donsje het gaat erg goed bij jouw het krijgen van donsjes haha nu hopen dat het eitje van Fleur ook volgende week zo lekker pluizig zal zijn.
Als Carco jouw kant op komt en ik heb tijd kom ik zeker even mee ffies gluren hoor bij je ;D.

Gr Esther

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat een mooi donsje van Pablo en Coco en hopelijk gaat het heel goed met het voeren enzo ! Leuk dat je veel bent weggeweest , een mens moet dat ook eens kunnen he ! Fijn ook dat het goed gaat met de I-tjes !
De valkjes worden al echt zelfstandig he !

Een heel mooi poppetje heb je besteld voor Unique .
;D

Ik ben al benieuwd naar het donsje van Fleur  en Unique wanneer het gaat uitkomen ! Veel succes alvast hoor!
Een fijn weekend nog he ! Grtjs Ann

Anja

•=Bonnie=•

Zo dan zit er dadelijk een behoorlijk verschil tussen de oudste en de jongste.

carco

Wat een goed nieuws zeg: het eerste donsje bij Pablo en Coco!

Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!

*Petra*

Hoi Caroline,

Proficiat met het 1e donsje van Pablo en Coco!
En geniet maar lekker hoor, als je samen vakantie hebt!
Heeft Ed volgende week ook nog vrij? Dan wordt de temperatuur beter!

Groetjes Petra 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Lisa

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met het donsje van Pablo en Coco ;D.
Hopelijk komt er een super mooi valkje uit :D.

Liefs Lisa

imv

Gefeliciflapstaart  ;D

Hoest met de I-tjes?? en met Hagrid?

groetjes,
Irene

Kaatje

Hoi Caroline,

Ook ik wil je van harte feliciteren met het eerste donsje van Pablo & Coco !! Wat een dotje zeg  :-* :-*

Groetjes, Karin

Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met je inimini witte donsje :)
Wat een schatje :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi caroline,

oh wat is dit toch schattig zeg!!! ik vind dat zo ontzettend mooi dat witte donsje :o
gefeliciteerd hoor! en ik hoop dat de rest ook allemaal goed gaat.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Annelies

Hoi die Hoi

Oh wat gaaf om te horen dat er weer een kleine witje is geboren bij je.

Gefeliciteerd met en ik ga voor je duimen dat nu alles goed gaat blijven verlopen en dat de kinderen allemaal lekker opgeknapt zijn.

Groetjes Annelies

Caroline

Even een kleine update dan zijn jullie weer een beetje bij ....  ;)

- mijn (oude) laptop is weer terug, de moederkaart was kapot en is vervangen .... al mijn gegevens zijn bewaard gebleven en .... hij werkt weer als een tierelier .... en weer draadloos, hij staat nu boven.  ;)

- Thomas is weer thuis en heeft een heerlijk vakantie (3 daagjes  :P ) gehad en l*lt ons al 3 dagen de oren van ons kop erover.  ;D ;D

- na de  buikgriep hebben de kids dus een flinke verkoudheid eroverheen gekregen, met een kinkhoestachtig tintje.  :-\ (dit hebben de oudste 3 en Edn en ik al eens gehad vandaar de herkenning  ;) ) Inmiddels is Thomas helemaal genezen, Sanne en Jasper snotteren enkel nog wat na en Sophy heeft er nog flink last van. De diarree is gelukkig over .... wel heeft ze veel last van haar tandjes.  :-\

- maar .... ze hebben vakantie en Ed ook en gelukkig zijn ze allemaal weer fit genoeg om leuke dingen te doen.  :D

- we zijn een dag naar Strealen in Duitsland geweest ....

- een dagje naar Valkenburg ....

- een dagje door België getourd ....

- een dagje naar de bossen geweest ....

- een dagje de tuin zomerklaar gemaakt ....

- vandaag heeft Ed lekker met de kids doorgrebracht in de tuin ....

- ik ben lekker wezen shoppen in Den Bosch met mijn schoonzusje Josée en nicht Desley ....

- ook goed geslaagd trouwens .... ik had mijn hele zomeroutfit weggegooid .... vorig jaar droeg ik zwangerschapskleding en de rest vond ik niet mee zo .... vandaag 4 leuke broeken gekocht, div, lengtes, 4 hempjes, 3 blousen, 4 t-shirts met korte mouwen, 1 met lange en  nog een paar teenslippers van Tommie  ;) Ik kan er weer tegen deze zomer .... na afloop een lekker terasje gepikt en ook wat gegeten .... kortom een geslaagde dag ....

- vanmorgen is Damian en Angèl leker naar huis gegaan ....

- vandaag was ook 9 jaar geleden mijn trouwdag ....

- het kleine witte donsje woog net 9 gram 1 dag oud, wordt super gevoerd en is omgedoopt tot .... Jamie ....

- ik heb echt foto's gemaakt van de I-tjes en Jamie maar .... nog steeds geen tijd gehad om ze te plaatsen .... ook 's avonds weinig thuis geweest en daarna tuurlijk veel te doen  ::)

- maar .... ondanks dat ik weinig online ben (geweest) .... is alles  gelukkig wel goed hier, zowel met grote als kleine valkjes ....  :D

Jullie weten weer alles .... Ed heeft nog vrij t/m maandag dus .... nog een paar heerlijk dagen met prachtig weer staan ons te wachten .... daarna zal ik mijn leventje beteren en jullie niet meer zoveel verwaarlozen  :P ::) ;)

Fijn weekend allemaal!!  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !