## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Caroline,

Na veel zoeken en puzzelen, want ik vind dat de naam ook samen moet passen... is de naam van Tinco gevonden...
De naam van Tinco is geworden:


Tibeau Tinco


Tibeau betekent: Mooi
Tinco (heb ik opgezocht) betekent: Gedachte, Geest

Erg toepasselijk vind ik het, want als je dan de namen achter elkaar plakt in de zin van de betekenis krijg je:

Mooie Gedachte, Mooie Geest en kort samengevat....
Mooie Tinco!

Ter nagedachtenis van Oom Tinco
Ben zelf heel blij met de naam en vind de betekenis heel goed gevonden al zeg ik het zelf...


Groetjes Manon

Peggy

Hoi Monky,  ja hè,  mijn lieve Joep is zeker heeeeeeeeeeel mooi  ;D   de andere jonkies ook hoor  ;)  maar natuurlijk ben ik extra weg van Joep,dat snappen jullie natuurlijk wel.

En idd Caroline;  wij lopen zekers te weten niet weg.Je hebt het druk genoeg met je gezin en je valkjes dus doe het maar rustig aan.
Ik snap af en toe toch al niet hoe je het allemaal bijhoudt  ::)

Das idd wel koud ja,  met een minirokje zonder jas naast de weg moeten staan.  En gelukkig dat de andere mensen toch even hun adres enzo gegeven hebben.Je weet het nooit.  Het is anders zo'n rot geld als je het zelf moet betalen.

Jij ook een fijne maandag. De eerste schooldag van mijn jongens zit er al weer op.  Onze melle kon ik eerder gaan halen...we hadden een afspraak bij de tandarts,  alweer een gaatje  :-\  maar melle is een echte bikkel;  gaatje is alweer zonder problemen geboord en gevuld  8)  stoere vent hè.

Ik lees op de valreep nog even jouw bericht manon;  gave naam hoor.  Je hebt goed je best gedaan meid. Mooie betekenis voor een hele mooie Tinco  ;)

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline



Even snel Manon .... voor jullie kom ik zeker later terug  ;)

Manon ik ben er helemaal stil van .... ik vind het werkelijk een prachtige naam.  :D

Leuk trouwens ook dat Tinco, gedachte, geest, betekend. Dit wist ik niet en zo is de benoeming nog specialer.

Bedankt dat je de naam Tinco als tweede naam hebt gehouden, ben ik erg blij mee.  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Wat leuk zeg , Tibeau Tinco ...klinkt wel goed
vind ik he !! Hij is ook echt mooi he dus
dat past wel vind ik !! Grtjs Ann



Sharon

Hoi Caroline,
wat een leuke foto's weer! Ik heb er erg van genoten hoor. Wat zijn het toch prachtige babyvalkjes! Ze zijn echt zo mooi en lief. Ik kijk al uit naar het volgende deel.

Manon heeft Tinco echt een prachtige naam gegeven. Ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt dat ze dat heeft gedaan.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Mara

Hoi Caroline

Ik heb weer genoten van je foto's en ben zeker benieuwd naar deel drie. Maar ik wacht gewoon geduldig af tot je tijd hebt om ze te plaatsen.

Mara

Anke

Hoi Caroline,
Wat een geweldige foto's van je prachtige kleintjes!!
Ook ik wacht geduldig op deel 3 :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Zo,jij hebt je belevenis in je korte rokje wel weer gehad.  :-\ :D
Altijd balen als er zulke dingen gebeuren,met rok of broek aan.  ;D

De valkjes gaan nu wel erg hard !!  :o :D
Nog even van genieten voor je met andere donsjes kan gaan zitten friemelen.  ;) :D

Nog gefeliciteerd met je schoonouders hun 45 trouwdag !!  ;D

@Manon,dat heb je heel mooi gedaan met de naam Tinco !!
Tibeau Tinco.  :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♥Debby♥

Heee wat spannend.. Eros en Perle een blok.. ben benieuwd of ze er saampies wel zin in hebben..

Chica weer helemaal happy met zusje?? fleur was het toch?? of Noa??


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Citaat van: Debbeltje op  7 januari 2008, 20:38:41
Heee wat spannend.. Eros en Perle een blok.. ben benieuwd of ze er saampies wel zin in hebben..



Hier had ik helemaal over heen gelezen :o :o :o
Wat gaaf dat die twee nu al een blok hebben!!!
Ik ben heeel benieuwd....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

lynette

Hoi hoi

Extreem gaat Diégo heten :D
de naam komt van de film Ice age
de sabeltandtijger is een hele stoere tijger maar als hij water hoort is het een watje hihi en toen ik jou beschrijving hoorde over Diégo (Extreem) moest ik er gelijk aan denken :D
Hij ziet er zo stoer uit en toch is het nog een beetje een watje LOL ;D

jou beschrijving over Extreem:
Eigenlijk is Extreem een beetje een watje .... het liefst kruipt ie nog steeds af en toe terug in het blok.
Verder is hij net zo ver als Joep, hij eet trosgierst knabbelt zaadjes, stapt keurig op mijn vinger maar is iets angstiger dan de andere maar dit gaat vast wel minder worden.



Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

♥Debby♥

Stoere naam Lynette!

't is echt een beauty!! gefeliciteerd met je mooie aanwinst!



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline



Ik schreef het je al hè, Lynette, zijn moeder heette eerste Diego tot ik een geslachtsbepaling deed en het een pop bleek .... toen het ik er Diégah van gemaakt.  ;)

Dus .... ik vind het een super leuke naam!!  :D

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

De antwoorden en de foto's zullen moeten wachten .... ik heb net 7 valkjes gekroeld, 6 jongen en Cartier die er graag bij zit als ik met de kleintjes bezig ben.  ;) Daarna nog 6 jongen pap gegeven, dan moet Cartier in de kooi hoor, heb nu mijn laatste was in de wasmachine en die moet daarna nog gedeeltelijk opgehangen en gedeeltelijk in de droger gedaan worden ..... ik wil niet meer typen en foto's uplouden .... ik ga nog een beetje bladeren en dan lekker naar mijn bedje, nog even mijn allerliefste vogeltje een laatste fles geven.  :-*

Nog even het laatste nieuws over de valkjes ....

- mijn  kleine J'adore is vandaag uitgevlogen, 4 weken en 5 dagen, niet slecht.  :D

- dit was net op tijd want papa en mama gaan zeer binnenkort het blok weer bewonen.  ;)

- Perle vindt haar blok erg interessant, ze is er al de hele dag in te vinden.  :D

- Eros fluit de sterren van de hemel voor haar.

- Diego (Extreem) en Joep (Eggy) eten al redelijk zelf, ze valleen al minder af.  :D

- Shadow (Early) en Tibeau Tinco stapten vanavond ook keurig op.

- Ze hebben vandaag alle 6 pap gegeten van een speciaallepeltje i.p.v. uit de spuit.

- Ze hebben alle 6 liggen genieten met hun oogjes dicht terwijl ik ze zat te kroelen door hun kraagjes, kuif en onder hun kinnetje.

- En nu worden ze voor het slapen gaan door papa en mama nog gevoerd hoor ik.

Trusten voor straks ..... tot morgen!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Niet meer willen typen dan toch een uitgebreide update geven... geweldig hoor!
Fijn dat het zo goed gaat met alle valkjes :)
Stoer hoor van J'adore dat zij ook is uitgevlogen.
Hi hi Perle vind het blok mooi... dat is een goed begin.
Geniet maar lekker van het fles geven aan Sophy en slaap lekker voor straks!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Wauw.. een 2e ronde... en Perlé die haar nieuwe aanbouw geweldig vind.. en knuffelende valkjes.. 't klinkt zoooo heerlijk!!

ik hoop dat je zeer binnenkort weer nieuwe eitjes kunt melden en dat het met het nest van Eros en Perlé wel helemaal goed gaat komen!!

Voor straks welterusten en slaap lekker!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.