## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Wilma1

met de komst van Cartier en mét of zonder flits.... ze is PRACHTIG!!!!!

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Hey,

Nou een plaatje hoor! Van harte met weer een mooi valkje bij jullie! Zal voor Kirsten wel jammer zijn dat Cartier weg is.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi Caroline,

Heerlijk dat Cartier zich gelijk thuis voelt. Het is vanaf het begin af aan een makkelijke schat geweest waar ik nooit hard mee heb hoeven werken. Lijkt er bij deze jongen een beetje in te zitten, dus dat is alleen maar fijn.

Lin, Ja het is wel even gek dat Cartier er niet meer is, hoe lang je ook kweekt. Dit was natuurlijk mijn eerste hele gele, maar bij Caroline zit ze helemaal op haar plek. Ik kom hier gewoon geregeld even foto's kijken  ;D Ook heb ik Dara nog van Monique dus afleiding genoeg ;)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Anke

Hoi hoi.
Gefeliciteerd met de komst van Cartier ;D
Telkens als ik haar foto's zie kan ik het niet laten om even "wow wat mooi" te denken ;D
Geniet er lekker van!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hey Caroline,

Gefeliciteerd met de thuiskomst van Cartier! Ze is prachtig om te zien! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Peggy

Wat fijn dat Cartier lekker thuis is en wat is ze/hij mooi zeg.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Caroline

Gefeliciteerd met de thuiskomst van Cartier. Wat is hij/zij toch mooi.

Mara

Caroline

Dank je wel allemaal!!!!  :-*

Ze heeft vanmorgen 2 uur bij me gezeten, heerlijk kroelen en knuffelen, spelen met mijn oorbel, ketting en haren terwijl ik in de keuken bezig was, tijdens het ontbijt en terwijl ik achter de laptop zat. Het is zo´n lieverd .... ze reageert ook helemaal niet op de andere valkjes, alleen ik besta voor haar, heel lief!!! Oh, en Sanne want die kan haar ook heel goed kroelen.

Op het forum van Kirsten vonden ze haar op een lutino lijken maar ze is echt veel mooier!!!! Zelf heb ik ook 2 lutino-meisjes, die ik ook heel erg mooi vind hoor maar die zijn veel lichter van kleur, Cartier is in het echt heel erg geel, helaas zie je dat niet op de foto's van gisteren, door de flits is ze daarop veel lichter. Verder heeft ze prachtige knalgele pareltjes, hele felle bloedrode ogen en dan natuurlijk haar gele wangetjes .....

Om het verschil te laten zien heb ik wat foto´s gemaakt samen met Rocky, een gewone lutino-pop.

De foto's zijn al iets beter dan die van gisteren maar in het echt is ze werkelijk tig keer mooier dan dat ik haar op de foto krijg, helaas.  :-\ Toch Kirsten??

Cartier zit nog wel eventjes in een aparte kooi zodat ik haar eet en poepgedrag eventjes goed in de gaten kan houden, of ze voldoende eet. Ze zit in een valkparkietenkooi die ik met haken aan de grote papegaaienkooi heb gehangen. Zo zit ze toch apart en niet alleen.  ;) In quarantaine hoeft ze niet, de valkjes die van Kirsten vandaan komen vertrouw ik wel.  ;) Als ze goed eet en over enkele dagen nog steeds zo aanhankelijk naar mij toe is mag ze in de grote kooi, lekker spelen met de 4 andere vrijgezelle dames.  :D

Ik heb al vragen over de eventuele partner en jongen van Cartier gehad, zelf al een reservering.  :o ;) Maar op het moment weet eigenlijk niemand nog het echte geslacht van Cartier, pas als na de rui de pareltjes blijven wat natuurlijk geweldig is en wat ik ook hoop, weten we zeker dat ze een pop is. Verder weten we ook nog steeds niet helemaal 100 % zeker welke mutatie ze nu precies is, aangezien maar heel erg weinig mensen deze mutatie hebben en ermee kweken, heeft bijna niemand ze ooit gezien.  ::) We gaan uit van een berekening van de ouders, en dan zou ze een geparelde cinnamon geelwang bronze fallow.

I.v.m. de rode ogen moet ik dus gaan kruizen met een split wil ik dezelfde mooie jongen kunnen krijgen. Dit valt natuurlijk helemaal niet mee om die ééntje te vinden, die van een betrouwbaar adresje komt(splits kun je immers niet zien) en die ook nog eens tam gemaakt worden. Perrsoonlijk ben ik helemaal niet thuis in de fallow-wereld en moet me nog erin gaan verdiepen hoe deze mutatie vererft in combinatie met geelwang EN cinnamon want dit schijnt allemaal te verschillen. Maar .... Cartier kan ook een cross-over zijn, wat voor mutatie ze dan precies is weet ik ook niet.  ::) Zal ik eens aan Kirsten vragen.  ;)

Kortom, het blijft een moeilijke beslissing of ik er een partner voor neem en ermee ga kweken of niet.  ;) In principe wilde ik deze kleur gewoon heel erg graag hebben, gewoon voor de heb, voor de sier zeg maar.  ;D ;D

PS. Kirsten, ze is inderdaad helemaal thuis hoor, ik ben al helemaal stapel op haar en ook Sanne staat de hele dag door de tralies heen te kroelen. Verder .... ik denk ook een meisje hoor, ik merk niks mannelijks aan haar en Kouros mijn mooie, nog, vrijgezelle Primrose witmasker mannetje van 7 maanden fluit de longen uit zijn lijf voor Cartier, hoor.  :D

De foto's!!!!!!!

Samen met Rocky, een gewone lutino.

Oeps, ik glij van de kooi.

Deze zijn helemaal belabberd, hier zit Rocky op mijn duim en Cartier op mijn hand, en met mijn andere hand probeer ik een foto te maken terwijl ik voor het raam sta voor natuurlijk licht maar .... het gaat om het verschil tussen beide te zien.

En dan nog eventjes de koppeltjes, die apart zitten in de bijkeuken.

Amor & Diégah, samen in de Ferplast Greta kooi met blok.

Greta kooi.  ;)

Eros & Chica, in een Ferplastkooi met dakje met blok (naam weet ik niet zeker maar dacht Melody).

Unique & Fleur, in de Ferplast Brio kooi nog ZONDER blok.

Brio  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Caroline,

Nou, het verschil is op de foto's toch ook duidelijk zichtbaar!
En wat superleuk dat ze behalve zo mooi, ook nog eens super lief is  ;)!
Ook heerlijk dat Sanne er met jou van geniet. Want als je samen kunt genieten val al dat moois, is dat dubbele pret! Gewoon heel leuk om dat met je oudste dochter te kunnen delen  ;D.

Groetjes Petra  :D   

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Gerda

Het zijn net de vleugels van een engeltje!!!

Het was heel raar, opeens schoot door mijn hoofd: de geest van Binky! Maar het zijn echt de vleugels van je mooie, lieve, nieuwe aanwinst!!

Liefs, Gerda

Caroline

Ach ja, lieve Binky .... maandag alweer 2 jaar een engeltje.  :'( :'(

Ook dus alweer 2 jaar geleden dat jullie met zijn alle in Avifauna waren.  :D

Yes!!!!

Cartier zat net kippetje, inclusief geluid, in de voerbak.  :D :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Heeeeeeel mooi is ze  :o :D ;)... en kippetje  ::) ja wat wil je met al die mooie mannen om haar heen!!!!

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kirsten

oh oh Cartier, net een dagje bij je nieuwe baasje en dan al kippetje gaan zitten, hihi zo heb ik je toch niet opgevoed  ;)

en dat Kouros zijn longen uit zijn lijf fluit snap ik wel hoor  ;D, als ik hem was zou ik ook een poging wagen hahaha

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Monky

Hi Caroline,

Van harte gefeliciteerd met je mooie DAME  ;D ;D ;D ;D

Oh ... als ik die foto's van jou zie wil ik heel graag Dara thuis hebben  8)
Cartier is echt een beauty. De pareltjes zijn echt mooi strak. Schitterend gewoon.

En alvast heel veel succes met je nieuwe kweekronde.

Groetjes,
Monky

carco

De vleugels van Cartier lijken op de ene foto inderdaad wel doorzichtig.
En kippetje zitten? Wauw zou mooi zijn toch als het inderdaad een pop is.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!