## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Caroline,

Zou ze dan toch een popje zijn?
De foto met de uitgestrekte vleugels die is mooi. Het is idd net of ze doorzichtig zijn.

Het verschil van kleur is ook goed te zien als je Cartier naast een gewone lutino zet. Ze is idd veel geler.

Groetjes Anja

*Patricia*

Hoi Caroline,

Jeetje wat een mooi vogeltje is dat. Ook mijn compliment naar Kirsten. En zo leuk dat ze al zo gewent is en lekker bij je komt zitten en kroelen. Geniet er maar lekker van

Patricia

ManjaV

Hoi Caroline,

Wat een verschil inderdaad zeg, je ziet heel goed dat Cartier veel geler is! Maar, misschien heb ik er overheen gelezen, hoe heet haar mutatie?
Ze is echt prachtig om te zien.

Wat grappig dat ze nu al kippetje zat. ;D Kon je ook zien of ze voor een bepaald mannetje kippetje zat of deed ze het zomaar?

Heel mooi, die foto waarbij ze haar vleugels uitstrekt. Het lijkt inderdaad wel een doorzichtige vleugel, schitterend.
En het overlijden van Binky is nu twee jaar geleden? Sterkte met de herinneringen.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Hoi Manja, bedankt, inderdaad morgen alweer 2 jaar geleden, wat gaat het snel hè?? En dan te bedenken dat Binky toen nog maar 3 "Friends" had, Fleur, Pablo & Chica.  ;) Is ook hard gegaan, van 3 naar 16 valkjes.  ::)

En Cartier is een:

Opaline (=gepareld) cinnamon geelwang bronze-fallow

En of ze kippetje ging zitten voor een speciaal mannetje weet ik niet hoor. Ze zit nu nog alleen in de kooi en ging in de voerbak zitten "kippen". De kooi hangt aan de grote kooi, daarin zitten Kouros (= primrose getekend witmasker) en Armani (= primroze getekend), beide komen dus niet op de nominatie om haar partner te worden.  ;)

Ik heb gisteren even met Kirsten zitten brainstormen en om "eruit te halen wat erin zit", zal haar toekomstige partner, als ze er ééntje krijgt, het volgende moeten zijn:

Ariel

Ariel

Dit is de moeder van Cartier, zij is een opaline (gepareld) cinnamon geelwang split bronze-fallow.

Uiteraard zal het dan een ventje moeten worden en dus zijn pareltjes gaan verliezen.

Uit deze combinatie komt dan 50 % mannen en vrouwen zoals Ariel en 50 % mannen en vrouwen wordt dan zoals Cartier. Ik kan dan dus zelf Cartiertjes kweken.  :D

Maar .... dat is nog helemaal niet aan de orde hoor, die mutatie ligt niet voor het oprapen.  :-\ Dus voorlopig ga ik lekker genieten van mijn juweeltje.  :D

Verder iedereen dank je voor de complimentjes al komen die uiteraard Kirsten toe, zij heeft deze beauty gekweekt.  ;)

En volgens mij is Cartier inderdaad een popje, ik heb namelijk nog nooit gehoord dat een mannetje echt kippetje gaat zitten. Toen ik haar over haar ruggetje aaide om haar aandacht te krijgen zodat ze opstapte om nog eventjes bij me te komen zitten, ging ze er nog uitgebreide voor zitten.

Nog een paar maandjes dan is ze in de rui, dan weten we het 100 %.  ;D

Nog een foto, geen super kwaliteit, met GSM gemaakt, maar geeft al iets beter de kleur weer.

Grrrrh, ik krijg er wat van dat ik haar kleur niet goed op de foto krijg.

Fijne zondag allemaal!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Ondanks jij zegt dat je de kleur niet goed op de foto krijgt vind ik de foto toch super mooi hoor.

Jij ook een fijne zondag.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Caroline,

Inderdaad, je ziet goed in hoeverre Cartier verschilt van een lutinovalkje. :D Maar wat een prachtige mutatie is zij! Stel je voor dat je kleine Cartiertjes kan gaan kweken, dat zou echt bijzonder zijn.

Twee jaar gaat inderdaad snel, het vliegt voorbij. En je bent snel van vier naar 16 valkjes gegaan, maar ja, dat is bij mij ook zo gegaan. Twee jaar geleden kocht ik Mikki en nu heb ik er twaalf. ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

♥Debby♥

Wat is Cartier schitterend mooi zeg.. Wauw!!

oh man.. wat lijkt het me een geweldig gezellige boel bij jullie thuis...

ik zie heel veel kooien, nog meer vogels en allemaal even mooi.. Schitterend!!

ik dacht dat Cartier iets van een lutino zou zijn maar zit er wel goed naast als ik die mutatie zo doorlees.. maar ik heb dan ook nog een hoop te leren..  ;)

Nog een fijn weekend!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Caroline

Cartier is echt heel erg mooi. Maar toch lijkt haar kleur een beetje op de kleur van Pearly Sunshine, mijn geparelde lutino. maar Cartier is inderdaad geler dan een gewone lutino. Cartier is prachtig.

Mara

Rianne

:o :o :o OMG! Het is net of Dani daar bij jou zit! Al zou je die 2 naast elkaar zetten, zou je echt geen verschil zien! Ik kan niet anders dan zeggen dat het een prachtig valkje is ;D Maar dat wist je natuurlijk zelf ook al ;)

Bello

Ohhhhhhhhhh

Wat is Cartier mooi zeg!!!

En wat is ze er al vroeg bij om al kippetje te gaan zitten.

Nou dat word dat zeker een droomkoppel voor je>

Veel succes met het broedseizoen ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

Caroline... Ik dacht dat ik vanmiddag ergens een boekje van Sanne zag staan, kan dat of heb ik dat verkeerd gezien ??? Ik vind het namelijk niet meer ???

Of was het SannA wat ik zag ???

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Zo,hehe.......eindelijk je mooie Cartier thuis.  ;D
En nu al kippetje gaan zitten,lijkt ons Cheeky wel.  ;)
Die was er ook al zo snel bij en doet het nog geregeld.  :D
Misschien helpt het kippetje geluid wel voor je koppeltjes die apart zitten.  ;) ;D
Heel veel succes met je koppeltjes!!  :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Yes!!!!!!

Eindelijk ben ik weer helemaal bij gebladerd.  ;)

Vanaf nu ga ik het weer netjes bijhouden.  :D

PS. Cartier is een scheetje, ik ben verliefd.  :P

Trusten voor straks.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Geen wonder jij verliefd bent. Ik denk dat iedereen wel verliefd wordt op Cartier.

*zwijmel zwijmel*

Groetjes Anja

Valerie

Wat een beauty!  :-* Gefeliciteerd met je aanwinst! En Kirsten kan prachtige valkjes kweken, maar dat wisten we al. ;)