## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Monky

Hi Caroline,

Nog even doorbijten en je bent klaar  :P

Wel fijn in elk geval dat het allemaal nog zo goed gaat met de zwangerschap.

Doe je het wel een klein beetje rustig?
Je krijgt trouwens nog een knufje van Zowie  :-* :)

Groetjes,
Monky

carco

Ik zie bij Lin dat je moeder toch weer voor een valkje erbij gezwicht is? Leuk hoor, ik hoop dat het met Rocky wel gaat klikken.

Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Klopt, Carcoline!!  :D

Coco is toch wel heel erg eenzaam, zo alleen, je merkt dat hij toch behoefte heeft aan gezelschap. Hij is verliefd op Lorre, de grijze roodstaart, maar echt samen kunnen ze niet zijn.

De vorige keer heeft mijn moeder ook bewust gekozen voor een ventje, helaas was Pino (nu bij mij als Oilily) een deverced cross-over, KLIK HIER . Het was geen man maar een pop en ook nog eens een watje, ze werd volledig ondergesneeuwd door Coco.

Om Coco toch gezelschap te geven heeft ze besloten nu dus weer een ventje te nemen. Een lutino, wat haar favoriete mutatie is durfde ze niet meer aan omdat ze bang was dat Coco dan al gelijk dit nieuwe jong ging vergelijken met Pino. Een cinnamon witmasker man, is exact dezelfde als Coco  zelf en was ze bang om moeite te hebben met uit elkaar halen dus ...... werd het een bonte cinnamon witmasker MAN.  ;)

Helaas heb ik die op het moment niet, ik kan ze wel krijgen bij Unique & Fleur, alleen weet ik dan het geslacht niet en ....het is maar weer afwachten dat er deze ronde met de donsjes gaat gebeuren.  ::) En wachten tot ik in oktober weer aan een nieuwe ronde ga beginnen vond ze eigenlijk te lang duren voor Coco vandaar dat ze mijn vroeg op zoek te gaan naar een bonte cinnamon witmasker MAN. Als forumjunky wist ik natuurlijk waar er zo eentje in het blok lag.  ;) En vervolgens heb ik haar de link van Lin's site gegeven, zo is het gekomen.  ;D ;D

===========
Oeps Rianne, inderdaad broeddruk moet bloeddruk zijn.  :-[ ;D ;D

===========
Anja, Margreet, Petra en Peggy,  bedankt voor de reacties.  :-*

Ik ben gisterenavond doorgegaan tot half 10 en kon pas  half 3 in slaap komen vannacht. Vanmorgen ben ik om half 8 begonnen, we zijn nu zo ver dat we in ieder geval allemaal in ons eigen bedje kunnen slapen vannacht.  :D Nu heb ik me net gedoucht en doe straks alleen beneden nog eventjes stofzuigen, dweilen en het toilet verder doe ik vandaag niks meer.  :D Sanne is al de hele dag bij mijn schoonzusje en zwager, Ed is gaan werken om half 3 tot half 12 vanavond en ik ga om 6 uur met de boys naar mijn schoonzusje en zwager, Sanne halen en we eten daar tegelijk een hapje mee. Dus .... ik hoef me over het eten ook geen zorgen te maken.  :P Zoals ik me nu voel denk ik dat ik het niet zal halen wakker te blijven tot Ed thuis komt, ik zal wel op de bank in slaap vallen.  ::)

==========
Yvon, er zit geen 3 weken verschil tussen de eitjes hoor maar 9 + 11 dagen. En verder zie ik wel hoe het gaat verlopen.

Dit zijn de legdatum's en de uitteldatum's, 18 dagen breoden geteld.

Eitje 1 =  8 mei = uitgeteld 26 mei
Eitje 2 = 10 mei = was geschadigd en onbevrucht
Eitje 3 = 17 mei = uitgeteld 4 juni
Eitje 4 = 19 mei = uitgeteld 6 juni

Zoals je ziet kan vanaf morgen het eerste donsje geboren worden, alleen als ik dit eitje schouw en vergelijk met andere eitjes die op uitkomen stonden denk ik dat het og wel eventjes zal duren, het donsje is namelijk nog helemaal niet voldoende ontwikkeld. Je ziet het wel met de dag verder onwikkelen en  .... het beweegt nog steeds, zo ook in eitje 3 + 4.  :D

=========
En tot  slot Zowie ...... dikke knuffel terug!!  :-* :-* :-* ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Caroline,

Allereerst: geweldig dat alles zo goed gaat met de zwangerschap. Het is zo fijn om naar zoiets moois toe te leven.
Ik vind het leuk dat je ons op de hoogte houdt.

Nou, je hebt het inderdaad druk zeg! Maar het is de moeite waard, denk ik.

De grasjes hebben het zeker naar hun zin buiten. Zoveel ruimte!
Heeft Sneeuwitje nog last van haar vleugels of is ze weer helemaal de oude?

En dan weer eitjes, gefeliciteerd!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Zoals beloofd ....

mega veel foto's!!!!  ;)

Gemaakt 22 mei t/m 27 mei 2007.

De laatste foto's op het rode kussen, ze vliegen namelijk weg.  ::)

Kouros.

Kouros.

Kouros, weggevlogen en hangend aan de granol.

Kouros.

Nema, helaas overbelicht.

Nema, ook overbelicht.

Nema, te herkennen aan haar geknikte kuifveer.  ;)

Nema, een hele mooie foto vind ik.  ::)

Princess.

Princess.

Princess.

Een leuk nieuwtje over de 2 dames, Nema en Princess. Ik dacht dat ze beide een grijze staartveer, dus een "foute veer", hadden, bij beide is het een stuitveertje van enkele cm's, ook wel fout maar je ziet ze eigenlijk niet.  :D :D

Voor in de  ringen Princess met daar achter Nema.

Van links naar rechts, Kouros, Nema en Princess.

Van links naar rechts, Kouros, Nema en Princess.

Van links naar rechts, Nema, Princess en papa Amor.

Afgeleid door de flits.

Ze waren lekker trosgierst aan het eten.

Vandaag, Kouros, even lekker vliegen en hij heeft zijn eerste landing in de ringen gemaakt.

Nema.

Kouros, geland op mijn hand.  :D

Een hele mooie foto van mijn knappe Kouros, vind ik zelf.  ::)

Kouros weer gelandt op de ringen.

Kouros.

Kouros, een noodlanding op de buffetkast.

Sanne moet van mij Princess op schoot houden, bij Perle was ze namelijk bang toen zij eenmaal ging vliegen, hopelijk kan ik nu op deze manier laten merken dat het niet eng is. Ze houdt haar nog een klein beetje krampachtig vast en soms vindt Princess het niet zo prettig maar er waren ook momenten dat ze zich lekker liet kussen en kroelen door Sanne.  :D :-*

Hier een serietje foto's en een filmpje, de laatste duurt nog eventjes, die is nog aan het uploaden.  ;).

Helaas niet zo heel veel foto's vandaag van Nema maar zij zat tijdens het fotograveren van Princess en Kouros op mijn schouder.  :D :D

Dit waren alle foto's weer.  :D Mooi zijn de witmaskertjes geworden hè??

Vandaag is Kouros 6 weken oud, morgen ga ik Amor & Diégah in de kooi bij de vrijgezelle dames zetten, en mogen Kouros, Nema en Princess laten zien hoe goed ze zelf kunnen eten.  ;)

===============
Nog geen donsje bij Unique & Fleur, ik zie nog wel steeds leven, heb het donsje nog niet horen tikken of piepen. Het blijft dus nog eventjes spannend.  :-\

Ik hou jullie op de hoogte, probeer zoveel mogelijk jullie dagboekjes bij te houden en af en toe een berichtje achter te laten maar ...... niet zo vaak als normaal, we zijn nog steeds druk in huis bezig.  ;)

Allemaal bedankt voor de leuke reacties, fijn Pinksterweekend en tot gauw.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Als er bij mij half zo mooie valkjes uit zouden komen, zou ik al dik tevreden zijn ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Peggy

Hoi Caroline.
Wat een prachtige valkjes heb je toch,  drie zeer mooie witmaskertjes op een rij ;D  Je hebt ook weer hele mooie foto's gemaakt.Mijn complimenten hoor!
ook zo'n gave foto van kouros tegen het granol ;D
Jullie ook een heel fijn pinksterweekend hè!
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Dank je wel voor de complimentjes.  :-*

Hier nog het filmpje van Sanne en Princess, let niet op Jasper op de achtergrond, die werd een beetje boos omdat ik geen antwoord gaf tijdens het filmen.  ::)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Caroline,

Wat een mooie foto's, ze zijn heel mooi geworden, je witte donsjes.
En zelfs de 'foute' veren, blijken reuze mee te vallen ;D!
Een mooi filmpje van Sanne en Princess. Sanne doet het heel goed!
Best knap, vind ik, dat ze het valkje zo goed vast houdt. Niet te hard, maar net hard genoeg om haaar niet te laten ontsnappen. En dan lekker een beetje kroelen  ;).  Gaat helemaal goed komen!!
Succes verder met je overige werkzaamheden.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

•=Bonnie=•

Jemig Caroline, wat zijn ze verschrikkelijk mooi geworden! Wat je schrijft over die veren in de staart, dat heeft Extreme ook, ik dacht dat hij een foute staartpen zou hebben maar het is 1 dekveertje op de staart :)

Ik ben benieuwd naar de volgende ronde. :)

margreet

hallo Caroline,

Wat zijn ze mooi geworden. En een heel lief filmpje.

groetjes Margreet

*Yvon

Hoi hoi

Idd,ze zijn echte Beauty's geworden.  :-* :-*
Maar met zulke ouders kan het ook bijna niet anders.  ;D
Dit vind ik wel een hele leuke foto.  ;D

Heej,wat doe jij hier ??  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Caroline

Wat een mooie update weer. Ik zag iets staan van 30 stuks...had bijna gelezen 30 eitjes maar dat kan natuurlijk niet...Haha....Hele mooie foto's, ben weer helemaal bijgelezen.

Mara

Anja

Hoi Caroline,

Zo wat een mega mooie foto's zeg. Wat een prachtige valkjes heb je toch. En Sanne op het filmpje helemaal goed zeg. Zo lief met haar Princess, heel lief en leuk om te zien hoor.

Groetjes Anja

moonwitch (diana)

Hoi Caroline

Inderdaad weer veel mooie foto's en hele mooie valkjes.
Het zijn alledrie schitterende mooie valkjes.
Hopelijk krijg je, als je weer een nestje met dit koppel neemt, weer zulke mooie valkjes.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer