## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Bello

Hoi Caroline,

he wat jammer van de cavia......

En de jonkies wat zijn ze moooi en zo mooi wit, net of ze in de witte Reus hebben gelegen hihihi.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

Potver, wat zielig van de cavia en OP Sanne haar verjaardag ???

Ik zou ook haast zeggen, heb je de valkjes in de wolwit gezet   ;D Tjjeeeeee prachtig hoor  :D
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Vanavond heeft Monique Zowie opgehaald.  :D

Pablo & Coco en Eros & Chica zitten nu weer samen in de rechtse grote kooi, na de kweek komen Unique & Fleur daar weer bij.

De 4 vrijgezelle dames, Rocky, Noa, Oilily en Perle zitten weer in de linker grote kooi, daarbij komen volgende week weer Amor & Diégah bij. Dus 6 valkjes in iedere grote kooi.

Kouros en Princess blijven voorlopig samen in de kweekkooi. Als er een popje komt voor Kouros komt die in deze kooi erbij en gaat Princess bij de vrijgezelle dames  ;)

En dan vanmorgen weer een verrassing, Unique & Fleur hadden vanmorgen weer een eitje, dus hun vierde eigen eitje, ik heb dan ook meteen het toch onbevruchte eitje van Pablo & Coco verwijderd, 4 eitjes is makkelijker warm te houden dan 5.  ;)
In eitje 1 zie ik nog steeds duidelijk ontwikkeling, eitje 2 was kapot en onbevrucht en is omgeruild voor een nepeitje, in eitje 3 en 4 kan ik nog niks zien, dit is nog te vroeg.  ::) Ik ben zo benieuwd of het deze ronde wel goed gaat ........
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Wauw Caroline,14 valkjes! Klinkt erg gezellig.  ;D
Ben ook heel benieuwd hoe het gaat lopen met de eitjes van unique en fleur.
Wij hebben nu 3 valkjes en ik moet zeggen dat het al gelijk meer stof opleverd hier thuis ;D Hoe zit dat dan toch wanneer je 14 valkjes hebt?

Fijne zondag!
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Wat heb je weer prachtige vogeltjes zeg!
Heel erg mooi!
En wat een mooie foto's.

Jammer dat jullie cavia overleden is, is altijd moeilijk zulke dingen en als ie dan ook nog zo jong is... is het helemaal zo zuur.

Fijn dat het zo goed gaat bij jullie, gaat het met je zelf ook prima?

Mariska

Hè Carolientje,

Ik sta hier met mijn ogen en oren te klapperen ;D
3 witmaskerjongen van Diègah :o
Ik heb er ook never nooit rekening mee gehouden dat Twila split witmasker kan zijn ;D

Twila is ook net moeder geworden van 3 donsjes, en nog 2 op komst, maar tot nu toe alle 3 geel zoals ik ook verwachtte.
Kennelijk kan ik dus ook nog verrassingen verwachten ;)

Jij hebt in ieder geval 3 prachtige jongen :-*
Ik ben heel blij voor je!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Monky

Hi Caroline,

Hoe gaat het met het verven?  ;)

En met al het kleine grut wat je hebt rond fladderen ?  ;D

Zit Thomas nog steeds Sanne te plagen?  ;D ;D ;D
Ik moest daar wel heel erg om lachen hahaha.

Ik zal kijken of ik vanavond weer wat fotootjes kan maken. En Zowie ook weer eventjes wegen. Ik heb hem wel zien eten vanochtend, maar het was niet veel. De ontlasting was wel weer groen... dus dan moet hij toch iets binnen hebben gehad, toch?

Succes met de kamers verder.

Groetjes,
Monky, Zowie & Lulac  :-*

Caroline

Hoi hoi!!

Even een snel berichtje, ik heb mezelf net een half uurtje rust gegeven, het is hier een complete gekkenhuis, verven/schilderen van kozijnen, bedden e.d., texen van muren en plafonds, laminaat leggen, kasten leeghalen, 2 complete kamers omwisselen, pffffh, er lijkt geen eind aan te komen en dan draait mijn gewone drukke leventje inclusief mijn kindertjes en beestjes ook nog gewoon door.  ::)

Ik maak nu dagen van half 7 's morgens tot 's avonds een uur of 9-10. Best wel heftig dus.

Met de kleinste meid en mij gaat het gelukkig allemaal goed, gisteren nog eventjes bij de gynaecoloog geweest en alles (urine en broeddruk, hartje van BenjaminA) was goed en ze groeit nog steeds goed.  :D :D Ook mocht is lekker doorgaan met waarmee ik bezig was zolang ik geen last ga krijgen.  ;) Ik ben nu 25 weken dus nog 15 te gaan maar gaan ze zoals de afgelopen 15 weken mag ik zeker niet klagen.

Dan eventjes valkennieuws ......

...... de kleine witmaskertjes maken het goed, ik zie ze al voorzichtig eten uit de voerbakjes en van de trosgiertst, ik denk nog een paar dagen en dan mogen ze het alleen gaan proberen. Pa en ma, Amor & Diégah wipwappen alweer  sinds een paar dagen maar helaas voor hun, zij mogen niet meer, begin oktober krijgen ze weer een blok. Ik heb foto's gemaakt, zodra ik eventjes tijd en zin heb zal ik plaatsen.  ;)

...... Pablo & Coco wipwappen niet meer, gelukkig. Ook zie ik niet dat de kale wangetjes van Coco erger worden dus waarschijnlijk is voor hun eindelijk de rust begonnen.  :D

...... Eros & Chica hebben de kriebels, Eros zijn koppetje is zo goed als kaal, zijn wangetjes, zijn kinnetje, zijn achterkoppetje en zijn kuifje is helemaal weg.  :-\ Vanmorgen zag ik ook waarom .... ze zij weer broeds en wipwappen weer.  :-\ Helaas voor hun ook geen blok nu, ook zij krijgen begin oktober een blok.  ;)

...... de 4 vrijgezelle dames vermaken zich prima, ze leven een beetje naast elkaar heen, kroelen nagenoeg niet met elkaar maar hebben toch gezelschap wat ze wel prettig lijken te vinden. Verder is zo'n beetje alles in de rui, ik blijf stofzuigen, op dit moment zeker elke ochtend en elke avond.  :o

..... en dan als klap op de vuurpijl ...... Unique & Fleur ..... 10 dagen na eitje 1 wat bevrucht is hebben zij nog 2 eitjes gelegd, ik had ze niet  zien wipwappen maar ik dken dat ze dat stiekem hebben gedaan want beide eitjes zijn namelijk bervrucht!!!!  :D Duimen dus dat de donsjes deze keer de weg naar buiten weten te vinden.

Nog even een PS-je. Vorige week heb ik de 2 grasjes naar buiten gedaan in de volièrekooien in de achtertuin. Nadat Sneeuwwitje, een albino, zich de eerst nacht helemaal kapot had gevlogen (er lag overal bloed en haar vleugelpennen waren helemaal bruinnrood) gaat het geweldig nu met ze, ze genieten erg van de ruimte die ze nu hebben. Ook 's nachts gaat het goed, ik had 5 buitenlampen op een tijdschakelaar zitten die om twaalf uur 's nachts uit ging, nu heb ik rechts ook een buitenlamp laten ophangen, die blijft de hele nacht voor ze branden.  :D ;)

Ik probeer zo snel mogelijk weer foto's te plaatsen.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ik zie dat je nog helemaal in de ban van je valkjes bent, je hebt namelijk broeddruk getypt inplaats van bloeddruk ;D

Arme Eros! Ik weet nog wel hoe Tinco er uit zag toen die door z'n ouders geplukt was, geen gezicht! :-X

Anja

Hoi Caroline,

Ik zal voor je duimen dat het nu wel goed gaat met de eitjes.
Pak je niet te veel hooi op je vork en rust je tussendoor.

Groetjes Anja

margreet

hallo Caroline,

Je verveelt je in ieder geval niet ;D ;D, straks lekker alles fris schoon en nieuw als de baby komt.
Verder met je valkjes alles goed lees ik.
Neem af en toe wat tijd voor jezelf, doen hoor!!

groetjes Margreet

*Yvon

Hoi hoi

Zo wat heb jij het lekker druk.  :D
Maar we zijn weer goed op de hoogte.  ;)
Gelukkig kan je het nog allemaal hebben.
Hoe ga je het eigenlijk doen als het eerste eitje uit is gekomen en er komen 3 weken later weer donsjes ?
Wanneer gaat het eerste eitje uitkomen?
Kijk al uit naar je nieuwe fotoserie.  ;D
Nog succes met de dingen die je nog moet doen.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Petra*

Hoi Caroline,

Nou, gaat allemaal gewoon door bij jullie!
Fijn dat het ook allemaal goed gaat.
Straks ook super, als het allemaal achter de rug is.
Veel succes in de tussentijd.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Hoi Caroline,  je maakt inderdaad erge lange dagen,  maar je hebt straks dan ook weer bijna een nieuw huis :D

Dus je hebt ook nog een buiten voliere, wat leuk!  en wat fijn dat je grasparkietjes het nu goed doen daarin.

En dat het met je zwangerschap en je meisje goed gaat is natuurlijk helemaal super;  ga zo door!

en ik duim voor een goede afloop voor het eitje van unique en Fleur.

Fijn pinksterweekend...jammer vh weer.  Het regent hier nu pijpestelen :(

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier