## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Rianne

Jeeemig wat lees ik nu allemaal weer?? :-\ Gelukkig gaat het allemaal weer de goede kant op maar wat zal jij geschrokken zijn!
Blijf je wel een beetje om jezelf denken? Als jij straks ziek bent, wie moet er dan voor de valkjes zorgen?

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Yes Yes Yes.
Iedere vooruitgang hoe klein ook is een vooruitgang :D
Ook super dat Guusje, Gabbertje, Gipsy en Dobey ook goed op gewicht blijven met 3 keer per dag pappen.
Ik hou mijn moeder natuurlijk ook op de hoogte. En voor haar is het ook geen bericht is goed bericht.
Ze hoopt net als ons dat het met je eigen meissie Diégah ook helemaal goed gaat komen.

En super dat papa Eros ook een klein beetje begint mee te broeden :D
En ik denk hetzelfde als jij hoor. Of je er straks 5 of 6 moet pappen maakt inderdaad weinig verschil ;)
Maar zo lang mama Perle en papa Eros, Harrie nog blijven voeden is toch weer mooi meegenomen.

We kunnen dus weer gaan duimen voor een albinopoppetje voor Anke ;D
Ik uit naar de update van vanavond ;)

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Sjee wat een verhaal, kweet gewoon even niet wat ik moet zeggen... wat krijg je veel voor je kiezen de laatste tijd.
Maar, ik vind dat je het geweldig voor elkaar krijgt om toch overal weer tijd en energie in te kunnen stoppen... en je hebt al zo'n druk leventje.
Nee, ik twijfel geen moment aan je als kweekster, ik vind je echt een toppertje :-*

Ik ga heel hard duimen dat ze het allemaal gaan redden en dat ze heel snel weer heel gezond zullen zijn.

Groetjes Manon

Peggy

Jeetje Caroline,wat een verhaal!  en dan de onzekerheid van jou in de IM;  ik kreeg er tranen van in mijn ogen Caroline  :'(  Natuurlijk ziet niemand van evt reserveringen af.  Het vertrouwen heb jij allang dubbel en dik verdiend!! Kom op zeg;  wat jij niet allemaal doet voor jouw valkjes;  je bent kundig, je komt gelijk in actie en ondanks je mega drukke schema houdt je de betrokkene ook nog op de hoogte. Bovendien plaats je iedere keer ook nog een tig foto's bij een uitgebreide update...nee Caroline,  meer kan je niet doen;  je doet het kei en kei goed en ik hoop zo dat Diegah en Groupie hier doorheen komen. Gelukkig lees ik wel dat er al een verbetering is. Ik duim heel hard mee hoor.
Ben blij dat papa Amor het licht gezien heeft  ;) en Caroline wat zien de jonkies er weer beeldschoon uit.
Ben natuurlijk ook benieuwd hoe het gaat lopen bij het nestje van eros en perle. Ik houd het in de gaten  :D
En je kinderen weer opgeknapt;  eindelijk !!  gelukkig zeg. Hopelijk blijf je geen littekens zien en helpt de emulsie v vsm.
Ik ga weer verder met koken en voor mijn zieke mannetje zorgen...tot gauw enne niet vergeten hè; je doet het super en je bent een kanjer.

:-*  Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mara

HoI Caroline

Geweldig dat je kids zijn opgeknapt maar wat vreselijk van de kleintjes en Diegah. Ow meid, wat zul jij geschrokken zijn zeg.

Heel veel sterkte en ondanks dat ik geen valkje bij je heb gereserveerd, heb ik wel heel veel vertrouwen in jou en je valkjes, tegenslag kan iedereen krijgen (alleen krijg jij nu wel heel wat tegenslag te verwerken).

Sterkte ermee.

mara

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...ik hoop dat alles goed is met Diegah en G.-tje.
En hoe is het verder met het kleine minidonsje ? En met de eitjes alles ok ? Komt vast goed deze keer , geloof me ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Caroline,
Oh oh wat een ellende krijg jij te verwerken :'( :'(
Ik heb bewondering voor hoe jij met je tegenslagen omgaat en het weer een positieve wending weet te geven!!
Ik duim heeeeeeel hard dat het goed gaat komen met Groupie en met de rest van het valkengezin!!!

Hi hi Eros en Perle houden er wel een heel apart broed,wipwap en eierleg schema op na ::)
Fijn dat Papa Eros het licht heeft gezien!

Je bent een topper Caroline, en ik wens je heel veel succes en sterkte!!! :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Het is bij jou echt gtst zeg.  ::)
Je krijgt ook alles tegelijk of achter elkaar.
Ik zou geloof ik gillend gek worden.  :-[
Gelukkig gaat het met de kids een stuk beter en de littekentjes die je nu nog miss ziet,trekken met het groeien wel weer weg.  ;)
De valkjes zijn gelukkig ook weer aan het opknappen en worden gewoon prachtige valkjes !!  :-*
Eros en Perle doen het op hun manier ook goed. :D
En je hebt nu een nieuwe keuken(toch?),wat wil je nog
meer ?  ;)
Zijn de mannen nu wel klaar met wat ze moesten doen ?

En hoe gaat het met jou nou?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

caro

Hoi Caroline,

Wat een  :censuur bij jou. Ik ben blij dat je kids weer opgeknapt zijn.
Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen met de valkjes. Ik duim voor ze.

Over het vertrouwen hoef je je geen zorgen te maken denk ik. Er kan altijd iets mis gaan en dat is niet jou schuld. Je bent goed voor je valkjes en meer kan je niet doen.

Let ook een beetje op jezelf.

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*Petra*

Citaat van: Caroline op  3 maart 2008, 11:06:33

Situatie stabiel.

Een inimini kleine vooruitgang bij Groupie, tijdens het eten blijf ik weerstand voelen bij hem  :D in plaats dat hij nagenoeg blauw en levensloos in mijn hand ligt van zuustof tekort.  :o

Dank je wel Caroline, wat moet dat naar zijn, om zo'n klein mooi hulpeloos valkje te moeten voeren, terwijl hij er zo'n moeite mee heeft.
Bedankt dat je het doet, en super dat er vooruitgang is, hoe inimini dan ook....

Liefs Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Zo .... de laatste voeding van vandaag zit er weer in .... vanmiddag had ik overgeslagen ....  ze waren gevoerd, vermoedelijk door pa, mogelijk ook wat door ma .... ma was 5 gram afgevallen maar ik kreeg haar niet gepapt .... ze zat er vandaag weer wat beter bij dus ik probeer me maar geen zorgen erover te maken en ga er maar van uit dat ze de jongen meegevoerd heeft met pa. Morgen even in de gaten houden, anders moet ik de jongen ook nog apart gaan zetten .... ma mag van mij namelijk niet de jongen gaan voeren, zij moet haar energie volledig voor zich zelf gebruiken.

Ik wil het misschien ook wel heel erg graag maar ik heb echt het idee, dat ze allemaal weer een ietsiepietsie beter waren vandaag.

Een leuke bijkomstighied van het pappen .... ze zijn supertam en mega aanhankelijk. De medicatie vinden ze niet fijn en smerig maar ze hangen heel erg aan me.  :-*

Morgen hopelijk weer goed nieuws.  :)

Bedankt iedereen voor jullie super lieve berichtjes, oppeppende woorden en vertrouwen.  :-* :-* :-*

Trusten voor straks.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Nou dat is dan weer super goed nieuws ;D
Alleen jammer dat Diégah toch weer wat is afgevallen :'(

Zo kan je overigens wel zien dat het een hele goede mama is. Ze wil dan toch door gaan met voeren.

Mijn moeder is vandaag gekomen om de foto's te bekijken en de berichten te lezen.
Je krijgt een hele dikke pluim van haar :D
En ze vind de valkjes nu helemaal prachtig omdat ze nu echt goed de veertjes kan zien.

Ze blijft natuurlijk ook duimen voor het hele gezinnetje.

En voor de rest sluit ik me helemaal aan bij Anja.
JE BENT EEN TOPPERTJE  :-*

Dierenfreackske

Hallo Caroline ...oef , dat is toch al een beetje goed nieuws ook ...hier branden ondertussen 4 kaarsjes voor alle valkjes
die ziek werden zodat ze snel beter worden , ik weet dat het
misschien onozel klinkt maar het kan toch een beetje helpen he ! Ik heb er goede hoop op dat ze snel weer opknappen en heel goed gehandeld van je dat je mama Diegah niet liet voeren zodat ze energie voor zichzelf kan gebruiken en snel beter wordt! Kop op hoor ! Grtjs Ann

Annelies

Hoi Caroline

Dat zijn goede berichten voor de jongen, en wat leuk om te lezen dat als ma ziek is dat pa het overneemt (dat is hier wel anders  :) ;) in de mensen wereld'.

Blijf wel op je eigen meisje letten hoor, helaas dan voor de kinderen maar dan moet je ze misschien wel idd apart gaan zetten.
Diegah moet hier niet de dupe van worden.
Wel een super moeke hoor.

En even wat anders laat je de jongen niet te veel aan jouw hangen dadelijk willen ze niet meer met ons mee  :D.

Succes en we horen je wel weer.

Gr. Annelies