## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Fijn dat het met Sanne, Jasper en Sohpy het een stuk beter gaat. Het heeft ook wel erg lang geduurd mede door die rot infectie >:( Gelukkig is het ergste voorbij :)

En hier willen we je ook nog even laten weten dat we je compleet vertrouwen en weten dat jou geen enkele blaam treft.
We blijven bidden, duimen en hopen dat alle valkjes inclusief mama Diégah en papa Amor (al is er gelukkig niks met hem aan de hand, hij hoort er ook bij) weer kerngezond worden.

Heel veel sterkte. :-*

Liefs,
Mieke en Jeanine.

*~Jeanine~*

Ik had de foto's nog niet eens gezien :o
Het zijn prachtige foto's

Arme Diégah :'(

Dat je er nog de tijd voor hebt om dit allemaal te doen.
Petje af Caroline.

Je bent een geweldige valkjesmama en een TOPPERTJE
Dikke knuffel voor jou  :-* :-* :-*

lynette

Hoi Caroline

ik hoop snel dat Diéga snel beter is en Groupie snel van de longontsteking af is

Sterkte en ik duim voor jou en de valkjes

Met Diego gaat het uitsteken en begint steeds meer Bullit na te fluiten.
en je bent een TOP kweekster  :-* :-* :-*
Hou je taai

Groetjes Lynette en de beestenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Anja

Hoi Caroline,

Wat een heerlijke papbekkies zeg ;D :D :D

Geweldige foto's zeg. Ze zijn echt prachtig geworden.

En Harrie wat een dotje zeg.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Caroline,

Ik kom je hier een heel dikke  :-* geven!

Liefs Petra  ;)

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

•=Bonnie=•

Caroline

Dank je wel.  ::)

De pap zit er weer in .... en ik trof 2 verrassingen aan .... Gipsy was uitgevlogen  :D dus ik ben super trots op hem ....niet 100 % zijn en toch uitvliegen.  :D  En .... papa Amor zat de 2 kleintjes, Gabber en Groupie, te voeren, weliswaar niet volledig maar alles wat hij er al in doet, hoef ik niet te doen en het betekend dat Groupie dus wel goed bedelt bij hem.  :D

De jonkies bedelen nu ook als ze mij zien.  ::)

En .... mama Diégah is vanavond net zo zwaar als gisterenavond, 122 gram, en wel zonder pap dus eet ze zelf voldoende om op gewicht te blijven.  :D

Nog als laatste .... ik had sinds vrijdag ook J'adore apart gezet in de jongenkooi in de huiskamer, dit omdat ik haar even goed in de gaten wilde houden, zij zat namelijk elke avond samen met Cartier en de kleintjes bij me op schoot en zij is natuurlijk toch en achterstandvalkje ..... maar morgen mag ze weer terug in de grote kooi .... ze eet goed, ze blijft op gewicht en haar poepjes zijn keurig.  :D

Ik ga lekker in mijn bedje tv kijken .... Ed is de nachtdienst ingegaan, dus ik heb de ruimte.

Tot morgen.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Sterkte met alles, we duimen dat alles snel een stuk beter gaat !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

moonwitch (diana)

hey caroline

Damn heftig allemaal hier bij je.
Je doet er alles aan om alles goed te laten verlopen.
Petje af voor je inzet.
Hopelijk komt er snel een moment van rust voor jou zelf.
Sterkte met alles.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

*~Jeanine~*

Dat is al weer mooi meegenomen :D

En heel fijn dat er niks aan de hand is met J'adore.
En natuurlijk ook supernieuws dat mama Diégah niet meer is afgevallen.
Maar we blijven bidden en duimen hoor ;)

Weltrusten voor straks.

Wilma1

Fijn dat het beter gaat met Diegah, ik ben er stil van wat er allemaal is gebeurt  :-\

Prachtige foto's de valkjes lijken altijd weer te glimlachen  :D zo bijzonder  :)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kirsten

Lieve Caroline,

Pff wat een verhaal zeg,. en wat een pech! Je lieve meisje niet lekker en de angst bij het ene jong.

Ik kan niet anders zeggen dan dat je het ontzettend super doet!, een hele dikke kus daarvoor!
Ze krijgen de allerbeste kans die ze zich maar kunnen wensen bij je en kan ik niet uiten hoe geweldig ik vind dat je je zo inzet voor ze

Fijn dat je kids inmiddels weer opknappen,. die lidtekens zijn niet prettig, ik ben bij Demi nog steeds aan het smeren :-\

Meid als je even van je af wilt kletsen, je hebt m'n nummer
Probeer je rust te vinden op de momenten dat dat lukt, want zulke langen dagen is niks.

Groetjes!
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Saar

Hoi Caroline,
Ik duim voor jullie!!
Groetjes Saar :-*

Caroline

Situatie stabiel.

Een inimini kleine vooruitgang bij Groupie, tijdens het eten blijf ik weerstand voelen bij hem  :D in plaats dat hij nagenoeg blauw en levensloos in mijn hand ligt van zuustof tekort.  :o

De rest gaat ook nog steeds goed, blijven met 3 x daags pappen goed op gewicht, Diégah zonder pappen en in ieder geval geen nieuwe zieken erbij.  :)

Oh en in de kooi ernaast gaat het wipwappen gewoon door  ::) .... Eros & Perle hebben vandaag een tweede eitje van hun tweede ronde .... ik heb besloten ze maar te laten liggen .... ze blijven tot nu toe Harrie voldoende voeren en houden hem nu met het broeden van de eitjes goed warm .... mochten ze gaan minderen met voeren krijgt hij met de rest pap mee, 5 of 6 pappen maakt dan ook niks meer uit en hoe het gaat als straks de jongen er eventueel zijn .... zie ik dan wel .... mogelijk is hij al uitgevlogen dan.  ;)

Papa Eros heeft ook het licht gezien, hij voert nu goed mee en .... broed zelfs heel voorzichtig een klein beetje mee.  :-[ ;D

Vanavond nieuwe update.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Ach Caroline ...wat lees ik nu allemaal zeg ...Groupie een longontsteking ...en Diegah die uitgeput is ...en al die stress van de verbouwingen ...ik kan het me heel goed voorstellen dat je het even niet ziet zitten , hopelijk worden Groupie en Diegah snel beter en hopelijk red Groupie het he ! Wat een geluk dat je met ze naar de vogelkliniek kon rijden ....
Wat sneu dat het besmettelijk is maar hopelijk komt het toch goed ! En wat lees ik daar Eros en Perl terug een eitje ...je zal zien dat het deze keer wel goed zal gaan ! Ik hoop het zo voor Sanne en jullie ! En ook voor de toekomstige mama en papa ! Eros zal het toch wel leren eens he ! Gelukkig leeft het kleine wittmaskertje nog en wordt ze goed gevoerd door mama Perl ! Kop op hoor meid , het komt allemaal wel weer op zijn pootjes terecht hoor ! Eens de verbouwingen achter de rug zijn zal je ook veel minder stress hebben en zeker met de vier kindjes is het een hele klus en dan met de jongen en Diegah , pff ...maar je zien dat het wel goed komt hoor ! Grtjs en beterschap voor alle valkjes daar ! Ann